Update: datoer til Aalborg Zootur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

saxa

LotteN skriver:

jeg stemmer på så tidligt så muligt på dagen, da jeg har en datter der sover til middag også så synes kl 11 bliver lidt for sent, hvis hun også skal have lidt glæde af turen

Jamen de åbner jo kl.9 Så der er mulighed for at komme der også.. Personligt er jeg ligeglad med hvornår vi mødes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

saxa

Sommerfuglelarven skriver:

Vi vil også gerne med

Om det er den 25. eller 27. juni er lige meget for mig, vi kan begge dage!

Super!!

Anmeld

4. juni 2010

saxa

Aalborg Zoo i Juni

D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger, LotteN, Solajma, Heidimed lea, Tullbobs, Tina2, (forældre-til-asta), Anette-Johansen, Sommerfuglelarven,

D.27. - Saxi, Patrick07, Jydegirl, Silden85, (LotteN), Solajma, Tullebobs, Tina2, Anette-Johansen, Sommerfuglelarven,

Er der flere der kan disse datoer så skriv jer på..

Hvad siger i til tidspunktet på dagen - er det formiddag vi går ud fra, eller hvordan?? Måske omkring kl.10-11 (ved ikke lige hvornår de åbner derude) 

Men kan vist konkludere datoen hedder d. 25. eller 27.juni, hvor flertallet kan..  Så skal vi bare finde ud af hvilken dag det bliver - men lader den køre lidt endnu, så vi evt. kan få flere med på den..

Mangler svar fra iln..   Og alle de andre der skulle risikere at være friske på en tur.. Jo flere jo bedre...

Anmeld

4. juni 2010

Patrick07

Vi vil også gerne med

Om det er den 25. eller 27. juni er lige meget for mig, vi kan begge dage!

Jeg kan tage jer to med i bilen hvis det er

Anmeld

4. juni 2010

Sommerfuglelarven

Patrick07 skriver:

Jeg kan tage jer to med i bilen hvis det er

Det må du meget gerne søde, det er nemlig så træls at skulle med bussen derud herfra, da de altid kører forskudt af hinanden.

Anmeld

4. juni 2010

Patrick07

Det må du meget gerne søde, det er nemlig så træls at skulle med bussen derud herfra, da de altid kører forskudt af hinanden.

Ja jeg kender det alt for godt.. og det er jo ikke noget problem og have dig og prinsessen med i bilen, vi skulle nok kunne være der

Anmeld

4. juni 2010

iln

Hov jeg har ikke lige fået svaret. Jeg kan bedst den 25.

Anmeld

4. juni 2010

mama09

saxi skriver:

Aalborg Zoo i Juni

D.21. - Saxi, Patrick07, LotteN, Solajma, Heidimed lea

D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger, LotteN, Solajma, Heidimed lea, Tullbobs, Tina2, (forældre-til-asta)

D.26. - Saxi, Patrick07, Solajma, heidimed lea, Tina2

D.27. - Saxi, Patrick07, Jydegirl, Silden85, (LotteN), Solajma, Tullebobs, Tina2,

Hvad siger i til tidspunktet på dagen - er det formiddag vi går ud fra, eller hvordan?? Måske omkring kl.10-11 (ved ikke lige hvornår de åbner derude) 

Men kan vist konkludere datoen hedder d. 25. eller 27.juni, hvor flertallet kan..  Så skal vi bare finde ud af hvilken dag det bliver - men lader den køre lidt endnu, så vi evt. kan få flere med på den..

Mangler svar fra Anette-Johansen og iln..   Og alle de andre der skulle risikere at være friske på en tur.. Jo flere jo bedre...

kom vi ikke på listen, fra den anden tråd?

Anmeld

5. juni 2010

saxa

Aalborg Zoo i Juni

D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger, LotteN, Solajma, Heidimed lea, Tullbobs, Tina2, (forældre-til-asta), Anette-Johansen, Sommerfuglelarven, iln,

D.27. - Saxi, Patrick07, Jydegirl, Silden85, (LotteN), Solajma, Tullebobs, Tina2, Anette-Johansen, Sommerfuglelarven, Trinehw,

Hvad siger i til tidspunktet på dagen - er det formiddag vi går ud fra, eller hvordan?? Måske omkring åbningstid?

Anmeld

5. juni 2010

saxa

Trinehw skriver:

kom vi ikke på listen, fra den anden tråd?

Sorry Min fejl.. I er nu på listen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.