Update: datoer til Aalborg Zootur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

Tina2

saxi skriver:

Aalborg Zoo i Juni

D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger, LotteN, Solajma, Heidimed lea, Tullbobs, Tina2, (forældre-til-asta), Anette-Johansen, Sommerfuglelarven, iln,

D.27. - Saxi, Patrick07, Jydegirl, Silden85, (LotteN), Solajma, Tullebobs, Tina2, Anette-Johansen, Sommerfuglelarven, Trinehw,

Er der flere der kan disse datoer så skriv jer på..

Hvad siger i til tidspunktet på dagen - er det formiddag vi går ud fra, eller hvordan?? Måske omkring åbningstid?

Men kan vist konkludere datoen hedder d. 25. eller 27.juni, hvor flertallet kan..  Så skal vi bare finde ud af hvilken dag det bliver - men lader den køre lidt endnu, så vi evt. kan få flere med på den..

D. 25. er fint med mig, jeg har fødselsdag der, så det kunne da være mega hyggeligt at mødes med jer i zoo der :-)))))

Synes også det er fint omkring åbningstid:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

saxa

sender den lige op - kunne være der var flere der ville med

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Hov, jeg er kommet til at lave en playdate med en af pigerne fra børnehaven den 27. juni - så vi kan kun den 25. juni - men mon ikke også det bliver den dag? Der er der flest der kan

Jeg synes at det skal være kl 10, så har folk lige tid til at komme med bussen hvis nogen skal det, og dem med børn der skal sove middagslur har en 3 timer derude.

Skal vi gøre det til en fælles picnictur, og så tage noget med hver især? Vi vil gerne bage nogle boller, både grove og fine til de små, så kan nogen eventuelt tage noget salat, tomat, agurk, dressing, pålæg med så er der til sandwiches - og nogen kan eventuelt tage kage med. Hvad siger I til det?

Anmeld

7. juni 2010

saxa

Aalborg Zoo i Juni

D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger, LotteN, Solajma, Heidimed lea, Tullbobs, Tina2, (forældre-til-asta), Anette-Johansen, Sommerfuglelarven, iln,

Da der er flest på d.25. juni - skal vi så ikke sige det er den dag?!   Altså mødes vi i Zoo - måske ved springvandet lige indenfor kl.10.. Tjek lige Sommerfuglelarvens forslag til mad!! Hvad siger i til det.. Håber self stadig Patrick07 vil bage kage

Flere er self velkomne til at komme med..

Anmeld

7. juni 2010

saxa

Sommerfuglelarven skriver:

Hov, jeg er kommet til at lave en playdate med en af pigerne fra børnehaven den 27. juni - så vi kan kun den 25. juni - men mon ikke også det bliver den dag? Der er der flest der kan

Jeg synes at det skal være kl 10, så har folk lige tid til at komme med bussen hvis nogen skal det, og dem med børn der skal sove middagslur har en 3 timer derude.

Skal vi gøre det til en fælles picnictur, og så tage noget med hver især? Vi vil gerne bage nogle boller, både grove og fine til de små, så kan nogen eventuelt tage noget salat, tomat, agurk, dressing, pålæg med så er der til sandwiches - og nogen kan eventuelt tage kage med. Hvad siger I til det?

Super idé!!!  Ser lige hvad andre siger til det..

Anmeld

7. juni 2010

Heidimed lea

jubii vi er med  jeg har Lea på snart 4 år Rasmus på 6 år og Nicolaj som lige er blevet 2 år med...

god ide med maden den er jeg med på.

jeg skriver altså lige til de andre Ålborg piger som også kommer lidt herinde, måske vil de med  

knus Heidi

Anmeld

7. juni 2010

silden85

jeg finder lige ud af om jeg kan jeg har ikke hørt fra job endnu, men jeg skulle gerne høre fra dem imorgen, og hvis jeg ikke får det, så er jeg frisk på d. 25 juni ellers må vi ta i zoo igen senere

Anmeld

8. juni 2010

saxa

silden85 skriver:

jeg finder lige ud af om jeg kan jeg har ikke hørt fra job endnu, men jeg skulle gerne høre fra dem imorgen, og hvis jeg ikke får det, så er jeg frisk på d. 25 juni ellers må vi ta i zoo igen senere

For at du kan..

Anmeld

8. juni 2010

silden85

det kunne være rigtigt hyggeligt

Anmeld

8. juni 2010

Avi

Øv vi holder fødselsdag den dag for vores store dreng.... og er også i vores sommerhus på ferie i 26

Mvh. Avi med Naja på 6 og David på snart 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.