Update: datoer til Aalborg Zootur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Avi

ups troede at det var den 27  æv jeg er på job d. 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

saxa

Avi skriver:

Ejj hvor ærgeligt.. Der er ellers altid plads til flere 

Anmeld

9. juni 2010

Tina2

Avi skriver:

Snup du dig en fridag i anledning af min fødselsdag, søde Avi ;o)

Ku da være hyyyyggeligt!!!! :-)

Anmeld

9. juni 2010

mullesmith2

Nu vil jeg lige høre om det er flest der allerede har børn der skal afsted? eller om der er nogen gravide uden børn der også skal afsted?? jeg har ik børn endnu men gravid og jeg kunne da muligvis godt tænke mig at komme afsted, hvis der er andre gravide maver

Anmeld

9. juni 2010

saxa

mullesmith2 skriver:

Nu vil jeg lige høre om det er flest der allerede har børn der skal afsted? eller om der er nogen gravide uden børn der også skal afsted?? jeg har ik børn endnu men gravid og jeg kunne da muligvis godt tænke mig at komme afsted, hvis der er andre gravide maver

Om du har børn er ligemeget.. Vi er da nogle stykker med gravide maver (mig selv inkl.) Så du skal da også med!!!

Anmeld

9. juni 2010

mullesmith2

saxi skriver:

Om du har børn er ligemeget.. Vi er da nogle stykker med gravide maver (mig selv inkl.) Så du skal da også med!!!

Jamen det kunne også være skide dejligt. men der må gerne være flere gravide maver også. Vil være dejligt at møde nogen herinde fra  snakke lidt om babyer og graviditet.

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har ingen gravid mave (desværre), men min datter på 4 år kommer med, måske har jeg også min låne-søn på knap 3 år med, og måske tager min mand med også

Patrick07 har både Patrick på 3 år og gravid mave... Men alle er da velkomne, børn eller ej, gravid eller ej - vi skal nok kunne finde noget at snakke om alligevel

Jeg kan både medbringe grove og fine boller, og lidt muffins, hvis vi bliver enige om "fælles picnic". Men så skal vi jo lige fordele alt det andet, så vi kan komme noget i bollerne.

Anmeld

9. juni 2010

Sakris

mullesmith2 skriver:

Uh det har lige været min tanke også. Om jeg bare ville være den eneste der kom førstegangsgravid med minibule! 

Men skal til min egen dimmision den 25. så det går måske ikke helt!

Anmeld

9. juni 2010

Tina2

mullesmith2 skriver:

Jamen det kunne også være skide dejligt. men der må gerne være flere gravide maver også. Vil være dejligt at møde nogen herinde fra  snakke lidt om babyer og graviditet.

Jamen der er skam flere, jeg medbringer to unger og en stor mave

Anmeld

9. juni 2010

Tina2

Sakris skriver:

Uh det har lige været min tanke også. Om jeg bare ville være den eneste der kom førstegangsgravid med minibule! 

Men skal til min egen dimmision den 25. så det går måske ikke helt!

Jeg synes det er TOTAL Ligegyldigt om man har børn eller gravid mave eller begge dele:-) Bare kom hid, jo flere jo bedre, det blir da super hyggeligt:-))))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.