Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
saxi skriver: Hey Piwer.. Nu er der ved at være oprettet en del tråde om Aalborg møde.. Så nu har Patrick07 og jeg snakket om en tur til Zoo, hvor vi tager madpakker med - og Patrick07 bager kage Hvad siger i til det? Og hvad stemmer i for - weekend eller hverdag? Har i evt. forslag til nogle datoer.. Sommeren skulle jo være med os nu Alle er velkomne!! Kram M - der er den første til at melde sig klar..
Hey Piwer..
Nu er der ved at være oprettet en del tråde om Aalborg møde.. Så nu har Patrick07 og jeg snakket om en tur til Zoo, hvor vi tager madpakker med - og Patrick07 bager kage
Hvad siger i til det? Og hvad stemmer i for - weekend eller hverdag? Har i evt. forslag til nogle datoer.. Sommeren skulle jo være med os nu Alle er velkomne!!
Kram M - der er den første til at melde sig klar..
Det lyder helt vildt hyggeligt, men jeg kan først holde til sådan en tur efter jeg har født. Jeg har termin den 19. juni, så hvis det bliver sener på sommeren er jeg klar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mayapigen skriver: Det lyder helt vildt hyggeligt, men jeg kan først holde til sådan en tur efter jeg har født. Jeg har termin den 19. juni, så hvis det bliver sener på sommeren er jeg klar
Ellers så laver vi da bare en tur mere
jeg tror godt at jeg kan d. 27 juni jeg har jo ingen tømmermænd, hvis de vælger at holde det om lørdagn så jeg tilmelder mig til d. 27 juni, det bliver rigtigt hyggeligt
Her er forslag til datoer i Juni
D.21. - Saxi, Patrick07,
D.25. - Saxi, Patrick07,
D.26. - Saxi, Patrick07,
D.27. - Saxi, Patrick07, Jydegirl, Silden85,
Er der flere der kan disse datoer så skriv jer på..
LotteN skriver: jeg er godt nok ikke fra ålborg området - men kører glædeligt fra viborg til ålborg for at mødes med jer - hvis vi snakker efter d. 11. juni, så kan jeg både hverdag og weekend - der har jeg nemlig fået overståen min sidste eksamen
jeg er godt nok ikke fra ålborg området - men kører glædeligt fra viborg til ålborg for at mødes med jer - hvis vi snakker efter d. 11. juni, så kan jeg både hverdag og weekend - der har jeg nemlig fået overståen min sidste eksamen
Har du set datoerne?
hej jeg kan den 25 lyder hyggeligt med sådan en tur
saxi skriver: self er det ok.. Har selv en datter på 2 der skal med (og en i vente)
self er det ok.. Har selv en datter på 2 der skal med (og en i vente)
jeg tager også mine 3 med, men dem kender du jo Tina
saxi skriver: Ej hvor fedt!!
Ej hvor fedt!!
hehe - vil jo smadder gerne møde dig "IRL"
D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger
saxi skriver: Har du set datoerne?
jeps
Hvad tid på dagen snakker vi om, mht de datoer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128