Aalborg zoo tur.. kom frisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.682 visninger
98 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

saxa

Hey Piwer..

Nu er der ved at være oprettet en del tråde om Aalborg møde.. Så nu har Patrick07 og jeg snakket om en tur til Zoo, hvor vi tager madpakker med - og Patrick07 bager kage 

Hvad siger i til det? Og hvad stemmer i for - weekend eller hverdag? Har i evt. forslag til nogle datoer.. Sommeren skulle jo være med os nu Alle er velkomne!!

Kram M - der er den første til at melde sig klar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

tb

ej, det lyder bare super hyggeligt  men min lille pige er desværre ikke kommet ud endnu.. har termin den 20/6..

kh tina

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Jeg er self. også klar  ja og jeg stemmer vel egentlig bare for den dag hvor der er flest det melder sig til

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

tb skriver:

ej, det lyder bare super hyggeligt  men min lille pige er desværre ikke kommet ud endnu.. har termin den 20/6..

kh tina

Uhh der er jo ikke længe til  Men du er self. også velkommen hvis lysten skulle melde sig

Anmeld

1. juni 2010

Tina2

Jeg følger også lige med i datoer, kan de fleste dage.... Har ikke født endnu, men har jo to troldeunger i forvejen der ELSKER zoo, så håber det er ok at tage dem med, selvom de nok er noget større end mange af jeres? De er 3 og 6 år

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Self. er det det har selv en krudt ugle på 3 år der skal med han elsker det.. Jamen det kunne være super hvis en kunne komme med 4-5 datoer også kan vi vælge ud fra der??

Anmeld

1. juni 2010

LotteN

jeg er godt nok ikke fra ålborg området - men kører glædeligt fra viborg til ålborg for at mødes med jer - hvis vi snakker efter d. 11. juni, så kan jeg både hverdag og weekend - der har jeg nemlig fået overståen min sidste eksamen

Anmeld

1. juni 2010

Heidimed lea

jeg vil super gerne med,, har zoo kort og kommer ofte..  jeg kan nogen hverdage formiddag.. weekends er lidt bookede for tiden.  ellers eftermiddage fra 15.30 når Nico har sovet.

knus Heidi

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

LotteN skriver:

jeg er godt nok ikke fra ålborg området - men kører glædeligt fra viborg til ålborg for at mødes med jer - hvis vi snakker efter d. 11. juni, så kan jeg både hverdag og weekend - der har jeg nemlig fået overståen min sidste eksamen

Super fedt

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Må påhæng gerne komme med ?? eller er det bare for os tøser??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.