Aalborg zoo tur.. kom frisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

saxa

MoarJ skriver:

Silkeborg.. Har boet her siden 1986...

hehe.. Der var lige et stykke, hvis du pludselig skulle få lyst til at komme.. Troede det var tættere på Randers..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Mira0911

saxi skriver:

hehe.. Der var lige et stykke, hvis du pludselig skulle få lyst til at komme.. Troede det var tættere på Randers..

Herfra og til Randers tager det ½ time ca... En tur op til dig, skal hvert planlægges nogen dage før...

Har ikke kørekort.. Så det bliver sådan noget med kæresten er med....

Anmeld

2. juni 2010

saxa

Herfra og til Randers tager det ½ time ca... En tur op til dig, skal hvert planlægges nogen dage før...

Har ikke kørekort.. Så det bliver sådan noget med kæresten er med....

Gud er der ikke længere.. Hmm.. Så tager det aller max 1time at komme hertil.. Bor i Hadsund.. I skal være velkomne alle tre..  

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

saxi skriver:

Gud er der ikke længere.. Hmm.. Så tager det aller max 1time at komme hertil.. Bor i Hadsund.. I skal være velkomne alle tre..  

Hadsund, ved jeg da sådan nogenlunde hvor er henne... Troede det var længere væk I boede...

Ih takker...

Anmeld

2. juni 2010

saxa

MoarJ skriver:

Hadsund, ved jeg da sådan nogenlunde hvor er henne... Troede det var længere væk I boede...

Ih takker...

Nope.. Så der er ikke særlig langt..  Jamen det må vi da lige finde ud af på et tidspunkt her i ferien..

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

saxi skriver:

Nope.. Så der er ikke særlig langt..  Jamen det må vi da lige finde ud af på et tidspunkt her i ferien..

Jaah... Jeg og kæresten har slet ikke ferie sammen i år.. Øv øv.. Hans arbejde er lidt speciel.. Dem der har skolebørn kommer i første række.. Han har ferie i uge 26-27 og 36..

Jeg har i 30,31 og 32...

Anmeld

2. juni 2010

saxa

MoarJ skriver:

Jaah... Jeg og kæresten har slet ikke ferie sammen i år.. Øv øv.. Hans arbejde er lidt speciel.. Dem der har skolebørn kommer i første række.. Han har ferie i uge 26-27 og 36..

Jeg har i 30,31 og 32...

ej.. der er slet ikke bare en uge sammen.. Det er sq lidt skod.. Men der er mange arb.pladser der kører med at dem med skolebørn, har ret til ferie når det passer med børnene, sys jeg.. Uha.. Fik lige set DH - har ikke været hjemme til at se det (Godt der er optagefunktion på recieveren)

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

saxi skriver:

ej.. der er slet ikke bare en uge sammen.. Det er sq lidt skod.. Men der er mange arb.pladser der kører med at dem med skolebørn, har ret til ferie når det passer med børnene, sys jeg.. Uha.. Fik lige set DH - har ikke været hjemme til at se det (Godt der er optagefunktion på recieveren)

Vi har slet ikke en eneste uge sammen...

så vidt jeg ved, så har dagpleje osv næsten også lukket i samme periode..

Anmeld

4. juni 2010

silden85

saxi skriver:

Altså flertallet (hvis du også melder dig på) kan d.25.. Så mon ikke det er den dag..? Lader den lige køre et par dage mere - kunne jo være der var flere der hoppede på vognen Men kunne da være super fedt hvis i også kunne komme med..

er der ikke 8 på hver af de to dage? men jeg ved ikke om jeg kan d. 25 men jeg kan svare på det, hvis jeg ved om jeg får ny arbejde, som jeg får svar på mandag eller tirsdag, men skal nok lige skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.