Aalborg zoo tur.. kom frisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Thildesmor

Thilde og jeg er friske, vi kan nærmest alle dage, alle tidspunkter  så meld en dato så møder vi glædeligt op, ej og igen hvor er det bare en fantastisk ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

iln

Jeg er også frisk. Ser lige hvilke datoer der bliver foreslået for som sagt... er lidt ophængt i disse tider.

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

DATO ???

Jeg tænker lidt på datoer der ligger mellem d. 17 Juni og d. 14 Juli.. Hvordan ville det passer jer andre hvis i fx. fandt 4 datoer der imellem også valgte en af dem??

Er hankøn (fæderne) også inviteret... eller er det kun tøse tur ??

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Tina2 skriver:

Jeg følger også lige med i datoer, kan de fleste dage.... Har ikke født endnu, men har jo to troldeunger i forvejen der ELSKER zoo, så håber det er ok at tage dem med, selvom de nok er noget større end mange af jeres? De er 3 og 6 år

self er det ok..  Har selv en datter på 2 der skal med (og en i vente)

Anmeld

1. juni 2010

saxa

LotteN skriver:

jeg er godt nok ikke fra ålborg området - men kører glædeligt fra viborg til ålborg for at mødes med jer - hvis vi snakker efter d. 11. juni, så kan jeg både hverdag og weekend - der har jeg nemlig fået overståen min sidste eksamen

Ej hvor fedt!!

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

DATO ???

Jeg tænker lidt på datoer der ligger mellem d. 17 Juni og d. 14 Juli.. Hvordan ville det passer jer andre hvis i fx. fandt 4 datoer der imellem også valgte en af dem??

Er hankøn (fæderne) også inviteret... eller er det kun tøse tur ??

Lige d.17.juni skal jeg til min sidste eksamen.. og d. 20 - 22. og 24.juni kan jeg heller ikke.. Alt derimellem er jeg frisk på..

Mht. fædrene. så kan daddy her kun hvis det er weekend. - ved ikke hvad der er stemning for, om de skal med eller ej.. For min skyld gerne (Hvis det altså er weekend vi snakker)

Men Måske nogle datoer der kunne bruges:

D. 21 - 23 - 25 - 26 - 27.juni???

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

saxi skriver:

Lige d.17.juni skal jeg til min sidste eksamen.. og d. 20 - 22. og 24.juni kan jeg heller ikke.. Alt derimellem er jeg frisk på..

Mht. fædrene. så kan daddy her kun hvis det er weekend. - ved ikke hvad der er stemning for, om de skal med eller ej.. For min skyld gerne (Hvis det altså er weekend vi snakker)

Men Måske nogle datoer der kunne bruges:

D. 21 - 23 - 25 - 26 - 27.juni???

Jeg kan d. 21-25-26 og 27 Juni..

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Jeg kan d. 21-25-26 og 27 Juni..

Her er forslag til datoer i Juni

D.21. - Saxi, Patrick07,

D.25. - Saxi, Patrick07,

D.26. - Saxi, Patrick07,

D.27. - Saxi, Patrick07,

Er der flere der kan disse datoer - eller har andre ideer???

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Sender den lige op - så i kan melde jer på datoerne, eller komme med andre forslag..

Anmeld

1. juni 2010

silden85

jeg er frisk på at mødes i zoo men jeg får måske ny arbejde, som får svar på i næste uge, jeg vil helst en søndag, for jeg skal snart giftes her d. 31 juli, også har jeg hørt en lille fugl synge om at det bliver en lørdag at de vil holde polterabend for mig, ellers vil jeg gerne i en hverdag hvis jeg har fri til det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.