Aalborg zoo tur.. kom frisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Mira0911

LotteN skriver:

som er ????

Selvfølgelig skal du komme - bliver jo nødt til at få sat ansigt på dig

Ej har du ikke set billeder af mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Ej har du ikke set billeder af mig?

Nope.... men synes da virkelig du skal komme til i Zoo - kunne da være smadder hyggeligt!

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Mangler svar fra --> Tina2, Heidimed lea, Anette-Johansen, iln, Solajma og Tullebobs.. Sikke mange vi bliver..  

Jer der skriver i kan næsten alle dage og tidspunkter, skal vi gå ud fra i kan på disse datoer??

Anmeld

1. juni 2010

Heidimed lea

bare find datoen for min skyld, så ser jeg på om det rammer en af mine sjældne morgenvagter...    jeg skriver så snart jeg ved det.

Anmeld

1. juni 2010

Maddox

saxi skriver:

Mangler svar fra --> Tina2, Heidimed lea, Anette-Johansen, iln, Solajma og Tullebobs.. Sikke mange vi bliver..  

Jer der skriver i kan næsten alle dage og tidspunkter, skal vi gå ud fra i kan på disse datoer??

Jeg har lige tjekket kalenderen, og kan alle de dage som er nævnt

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Her er forslag til datoer i Juni

D.21. - Saxi, Patrick07, LotteN, Solajma, Heidimed lea

D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger, LotteN, Solajma, Heidimed lea

D.26. - Saxi, Patrick07, Solajma, heidimed lea,

D.27. - Saxi, Patrick07, Jydegirl, Silden85, (LotteN), Solajma, heidimed lea,

Er der flere der kan disse datoer så skriv jer på..

Hvad siger i til tidspunkter på dagene - er det formiddage vi går ud fra, eller hvordan??

Anmeld

1. juni 2010

Mor-til-asta-09

Ville super gerne med.. Men tror bare Asta er for lille til det endnu, hun forstår det ikke rigtig ( 9 mdr ) og vil være 10 mdr til den tid...

Anmeld

1. juni 2010

saxa

forældre-til-Asta skriver:

Ville super gerne med.. Men tror bare Asta er for lille til det endnu, hun forstår det ikke rigtig ( 9 mdr ) og vil være 10 mdr til den tid...

Vi var afsted med vores datter 1.gang da hun var 11mdr.. Og de får jo noget ud af det, om ikke andet indtrykkene og samværet med andre.. Kom frisk..   Er sikker på både dig og Asta får en super dag..

Anmeld

1. juni 2010

Mor-til-asta-09

Jamen så tilmelder jeg mig til d. 27 Juni.. der er vores ferie også lige startet Vi taget chancen..

Anmeld

1. juni 2010

saxa

forældre-til-Asta skriver:

Jamen så tilmelder jeg mig til d. 27 Juni.. der er vores ferie også lige startet Vi taget chancen..

SUPER!!! Skriver jer på listen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.