Manden skal til eksamen og jeg er nu afhængig af jordbær....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

lululupo

Mette. skriver:

Det gider jeg hvertfald Han skal til eksamen i eftermiddag (24-timers mundligt kultur-fagpakke).. Men når den er overstået finder han den til mig, så jeg kan sende den..

Er han ved at tage en hel HF eller kun nogle supplerede fag?

Hvor er det spændende! Jeg havde selv en underlig fornemmelse i kroppen 2 uger før jeg fødte og har hørt flere sige de kunne fornemme lidt der skete noget, så krydser for det også er tilfældet her

Kultur fagpakke hold da op han er aktiv, Lasse tager bare enkeltfag ved siden af job, da han gerne vil skifte branche, han er håndværker nu, men hans ryg er ikke på toppen 

Ihhh det er virkelig sødt af jer at I gider, tror ikk der er et 12 tal men han er meget nysgerrig, mig med selvfølgelig

Håber det er tegn, kan næsten ikk holde varmen ud og har bare ondt overalt, men fik smerter i maven og lænden, masser af plukveer og absolut ingen ro i kroppen, håber den lille dame snart kommer ud til sin moar og faaaarrr ........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Mette.

lululupo skriver:

Kultur fagpakke hold da op han er aktiv, Lasse tager bare enkeltfag ved siden af job, da han gerne vil skifte branche, han er håndværker nu, men hans ryg er ikke på toppen 

Ihhh det er virkelig sødt af jer at I gider, tror ikk der er et 12 tal men han er meget nysgerrig, mig med selvfølgelig

Håber det er tegn, kan næsten ikk holde varmen ud og har bare ondt overalt, men fik smerter i maven og lænden, masser af plukveer og absolut ingen ro i kroppen, håber den lille dame snart kommer ud til sin moar og faaaarrr ........

Han læser HF fuldtid - han er uddannet smed, men det gad han ikke mere, så nu er han sprunget ud i det her med hensigt på at læse videre bagefter..

Det er nok også det rigtige tidspunkt at uddanne sig om, nu hvor tiderne er som de er..

Det lyder bestemt som om der snart skal ske noget .. Jeg kan huske varmen i april bare, så kan forestille mig det absolut ikke er sjovt mere. - og slet ikke når hun faktisk gerne må komme ud nu.

Anmeld

3. juni 2010

lululupo

Mette. skriver:

Han læser HF fuldtid - han er uddannet smed, men det gad han ikke mere, så nu er han sprunget ud i det her med hensigt på at læse videre bagefter..

Det er nok også det rigtige tidspunkt at uddanne sig om, nu hvor tiderne er som de er..

Det lyder bestemt som om der snart skal ske noget .. Jeg kan huske varmen i april bare, så kan forestille mig det absolut ikke er sjovt mere. - og slet ikke når hun faktisk gerne må komme ud nu.

Ja det er ikke jobs der sidder på træerne pt....

Puhh varmen er ulidelig er allerede igang med sodavands is nr 2 idag.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.