Manden skal til eksamen og jeg er nu afhængig af jordbær....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Mette.

lululupo skriver:

Et 12 tal hvor flot..... Orv vi må lige se de svar senere, det kan jo være samme opgavesæt!!!!!!!!!

Hvis han læser HF og var til matematik C, så er det den samme Der laves kun et eksamens sæt til hele landet, hvor prøven afholdes samme dag/tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

lululupo

Mette. skriver:

Hvis han læser HF og var til matematik C, så er det den samme Der laves kun et eksamens sæt til hele landet, hvor prøven afholdes samme dag/tid..

jamen det var det, spændende må ind og se om jeg kan inde svarene, tak og tillykke igen med 12 tallet til manden

Anmeld

2. juni 2010

XXSS

SÅ blev det endelig min tur til at bestå - fik et godt gedigent 7 tal - så nu er der dømt sommerferie uden sommerfugle i maven, men i haven  ffffffffffffeeeeeeeeedt!

Anmeld

2. juni 2010

roenlund

Tanja78 skriver:

SÅ blev det endelig min tur til at bestå - fik et godt gedigent 7 tal - så nu er der dømt sommerferie uden sommerfugle i maven, men i haven  ffffffffffffeeeeeeeeedt!

TILLYKKE

Vejret er da også lige til det...

Anmeld

2. juni 2010

XXSS

roenlund skriver:

TILLYKKE

Vejret er da også lige til det...

Takker  havde lige lovet lullupo at skrive hvordan det gik

Anmeld

2. juni 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Wiiii tillykke tillykke hvor flot!!!!! Fortjent sommerferie til jer, og sikken et dejligt vejr at starte med

Anmeld

2. juni 2010

lululupo

Mette. skriver:

Held og lykke med ham Min kæreste er lige kørt afsted til samme eksamen, så her var der også ret mange eksamens nerver.

Jeg er sikker på de begge to klare det med bravour - Og med hensyn ti jordbær er der da heller ikke noget mere lækkert at få lov at fylde sig med lige nu. Mums!

Ihhh vi kan ike finde svarene på hjemmesiden, kan du sende link på det eller hvordan på hjemmesiden fandt I det???? 

Anmeld

2. juni 2010

Mette.

lululupo skriver:

Ihhh vi kan ike finde svarene på hjemmesiden, kan du sende link på det eller hvordan på hjemmesiden fandt I det???? 

Iiih, det er simpelthen så flovt!  .. Jeg misforstod min kæreste, det er kun selve opgaven som ligger på uvms hjemmeside..

Rettevejledningen har de fået af deres egen matematik lærer efter eksamen, men hvis du har lyst vil jeg gerne sende den til din mail? Martin sidder midt i eksamen og indtil i morgen, så det bliver bare ikke før han er færdig med det og har tid til at finde den til mig, at jeg kan sende den  

Anmeld

3. juni 2010

lululupo

Mette. skriver:

Iiih, det er simpelthen så flovt!  .. Jeg misforstod min kæreste, det er kun selve opgaven som ligger på uvms hjemmeside..

Rettevejledningen har de fået af deres egen matematik lærer efter eksamen, men hvis du har lyst vil jeg gerne sende den til din mail? Martin sidder midt i eksamen og indtil i morgen, så det bliver bare ikke før han er færdig med det og har tid til at finde den til mig, at jeg kan sende den  

Århhh hvis du ville det er du bare en skat!!! Sender dig min mail i brev 1000 takkkkkkkkkkkkkk

Held og lykke med næstopkommende eksamen, her er det først d. 10 mundtlig matematik... Med mindre jeg popper inden, har godt nok haft en hård nat, med mystiske smerter, så  fingre!!!

Anmeld

3. juni 2010

Mette.

lululupo skriver:

Århhh hvis du ville det er du bare en skat!!! Sender dig min mail i brev 1000 takkkkkkkkkkkkkk

Held og lykke med næstopkommende eksamen, her er det først d. 10 mundtlig matematik... Med mindre jeg popper inden, har godt nok haft en hård nat, med mystiske smerter, så  fingre!!!

Det gider jeg hvertfald Han skal til eksamen i eftermiddag (24-timers mundligt kultur-fagpakke).. Men når den er overstået finder han den til mig, så jeg kan sende den..

Er han ved at tage en hel HF eller kun nogle supplerede fag?

Hvor er det spændende! Jeg havde selv en underlig fornemmelse i kroppen 2 uger før jeg fødte og har hørt flere sige de kunne fornemme lidt der skete noget, så krydser for det også er tilfældet her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.