Manden skal til eksamen og jeg er nu afhængig af jordbær....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe... Dengang jeg fødte Idun, nåede Tom IKKE sin eksamen For Idun blev født midt i den...

Så held og lykke med farmand i morgen...

Er det så jordbær - natural? Eller med vaniliecreme eller noget stads til? hehhehee

Jeg tror jeg nupper mig en knækker med ost og et glas kakao når Idun gider at PUTTE sig, den lille b-møg-finke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

XXSS

lululupo skriver:

Nej det er da præcis det du skal, altså proppe munden til eksamen, bare sig du er gravid, så går tiden med det Vi krydser  for dig onsdag!

haha  Jeg tror nu ikke de er i tvivl mhs til graviditeten - skal nok nærmere passe på ikke at skygge for lærredet med maven  små 6 uger igen - så helt lille er jeg ikke - så det er nok også derfor det er så forbandet svært at holde sig vågen til læsningen, synes jeg i hvert fald.

God aften

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

haha  Jeg tror nu ikke de er i tvivl mhs til graviditeten - skal nok nærmere passe på ikke at skygge for lærredet med maven  små 6 uger igen - så helt lille er jeg ikke - så det er nok også derfor det er så forbandet svært at holde sig vågen til læsningen, synes jeg i hvert fald.

God aften

Hold da op tiden flyver, kun 6 uger endnu.... Ihhhh hvor hyggeligt, så tæller du ned!!!! 13 dage her............

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

Zafir skriver:

Hehe... Dengang jeg fødte Idun, nåede Tom IKKE sin eksamen For Idun blev født midt i den...

Så held og lykke med farmand i morgen...

Er det så jordbær - natural? Eller med vaniliecreme eller noget stads til? hehhehee

Jeg tror jeg nupper mig en knækker med ost og et glas kakao når Idun gider at PUTTE sig, den lille b-møg-finke

Ej hvor sjovt, der er dog ingen tegn så det går nok.... Har dog et tlf nr til skolen hvis det er......

Jordbær med mælk og sukker, eller jordbær bare med sukker armmmmmmmmmmmmmmmmnenammmmmmm!!!!!

Uhmmm ja så du havde en ting med rejeost, har haft præcis det samme bare med skinkeost, mumsssssss!!

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

saxi skriver:

Ja kan jo være jeg lige kan lokke manden til at plukke dem Bliver dælme lækkert.. Altså skrønen hedder sig jo at man ikke må spise jordbær når man ammer, men har man spist dem under graviditeten har bebsen "vænnet" sig til dem, og får ikke mavepine.. Jeg spiste også en del i min sidste graviditet - og der kunne jeg også sagtens spise dem mens jeg ammede, med måde self

Åhhh.. Hvornår har du da termin - er det nu?? Mon ikke hun lige kan vente til daddy er færdig med alt eksamensræset??

UHHHH godt man kan vænne dem til det under graviditeten, ellers havde det været en jordbærløs sommer Ha ha ja afsted med manden, måske han bare lige skal have et kursus i at kende de gode jordbær 

Har termin om 13 dage ( ikk at jeg tæller ned ) så det kunne jo godt ske nu, men der er dog ingen tegn

Anmeld

1. juni 2010

XXSS

lululupo skriver:

Hold da op tiden flyver, kun 6 uger endnu.... Ihhhh hvor hyggeligt, så tæller du ned!!!! 13 dage her............

Ja det er helt vildt - vil sige, jeg tæller ned da maven er ved at være noget i vejen og har haft en del problemer med ischiasnerven avs. Men det havde jeg også sidste gang - sidst i graviditeten. I går var den helt gal, havde ondt i maven (kunne ikke rigtig spise) og fik plukveer konstant - men tror det var de nerver der eller noget. Så nu skal vi bare have det overstået og så skal der holdes ferie/barsel - og hygges om hende den lille prinsesse som vi har i forvejen - hun forstår det jo hellere ikke helt endnu

Men 13 dage så kan det jo være når som helst  første eller anden gang?

Det er skønt at være moar - sikke meget man får igen

Anmeld

1. juni 2010

Mette.

lululupo skriver:

Puhhh der er eksamens nerver herhjemme, manden er ved at sætte de sidste notater iorden, til imorgen!!!! skriftlig matematik hf, jeg tror det kommer til at gå super fint, men krydsfingre alligevel

Jeg har pakket en alletiders eksamens mad pakke, bestående af mathilde cacao, cola, 4 bananer, sød finsk lakrids og en daim, så har man da alt ikk???

Med mig går det helt over gevind med jordbær,spiser en halvt kg om dagen, må bare ha jordbær, uhmmmmmmmmmmm, men lidt dyrt stadig

Christina nu endelig i uge 39

Held og lykke med ham Min kæreste er lige kørt afsted til samme eksamen, så her var der også ret mange eksamens nerver.

Jeg er sikker på de begge to klare det med bravour - Og med hensyn ti jordbær er der da heller ikke noget mere lækkert at få lov at fylde sig med lige nu. Mums!

Anmeld

1. juni 2010

saxa

lululupo skriver:

UHHHH godt man kan vænne dem til det under graviditeten, ellers havde det været en jordbærløs sommer Ha ha ja afsted med manden, måske han bare lige skal have et kursus i at kende de gode jordbær 

Har termin om 13 dage ( ikk at jeg tæller ned ) så det kunne jo godt ske nu, men der er dog ingen tegn

Ja det kan man.. Så ingen jordbærfri sommer..  Uha 13dage.. Ville ønske det var mig, men jeg kan desværre kun sige 13uger.. hehe.. Frygter den varme sommer de lover, med mave på..

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Ja det er helt vildt - vil sige, jeg tæller ned da maven er ved at være noget i vejen og har haft en del problemer med ischiasnerven avs. Men det havde jeg også sidste gang - sidst i graviditeten. I går var den helt gal, havde ondt i maven (kunne ikke rigtig spise) og fik plukveer konstant - men tror det var de nerver der eller noget. Så nu skal vi bare have det overstået og så skal der holdes ferie/barsel - og hygges om hende den lille prinsesse som vi har i forvejen - hun forstår det jo hellere ikke helt endnu

Men 13 dage så kan det jo være når som helst  første eller anden gang?

Det er skønt at være moar - sikke meget man får igen

håber da det bare var nerver du havde på...... For mad det skal man huske... Uhh kender alt til de smerter i ischasnerverne av av, det er en vild smerte, manden skal dårligt trykke der, før jeg skriger

Se at få eksamen overstået, så I kan ferie hygge... Det er første gang her, så er spændt som en i s....., var hos jm idag hun skyder hende til 3500 og med en masse forstervand, dejligt......Og hun ligger fast og klar wiiiiiiii.... Skriv lige imorgen hvordan eksamen går!!!

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

Mette. skriver:

Held og lykke med ham Min kæreste er lige kørt afsted til samme eksamen, så her var der også ret mange eksamens nerver.

Jeg er sikker på de begge to klare det med bravour - Og med hensyn ti jordbær er der da heller ikke noget mere lækkert at få lov at fylde sig med lige nu. Mums!

Uhhhh her gik det fint, tror vi. Han havde dog svært ved 1 af opgaverne.... Håber det er gået godt hos jeg også!!!!  He he ja de er gode de bær, har fået første skål idag, ups ups...... Men jm har også lige sagt at jeg har en dejlig stor pige i maven 3500 gram wiiiiiiiiiiiii......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.