Manden skal til eksamen og jeg er nu afhængig af jordbær....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

lululupo

saxi skriver:

Ja det kan man.. Så ingen jordbærfri sommer..  Uha 13dage.. Ville ønske det var mig, men jeg kan desværre kun sige 13uger.. hehe.. Frygter den varme sommer de lover, med mave på..

Og det skal du desværre også. altså frygte varmen.... Forrige weekend hvor det var 20 gr var jeg seriøst ved at gå til... puhhhhhhhhhhhhhhhh, sørg for at købe et badebassin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

XXSS

lululupo skriver:

håber da det bare var nerver du havde på...... For mad det skal man huske... Uhh kender alt til de smerter i ischasnerverne av av, det er en vild smerte, manden skal dårligt trykke der, før jeg skriger

Se at få eksamen overstået, så I kan ferie hygge... Det er første gang her, så er spændt som en i s....., var hos jm idag hun skyder hende til 3500 og med en masse forstervand, dejligt......Og hun ligger fast og klar wiiiiiiii.... Skriv lige imorgen hvordan eksamen går!!!

Fedt så er hun totalt grydeklar prinsessen  Det bliver så dejligt for jer.. kan selv huske hvordan jeg også havde det arghhh så vildt!

Og ja, jeg skal bare være færdig nu - har meget løs mave i dag lækkert

Hvordan gik det med manden???

Anmeld

1. juni 2010

saxa

lululupo skriver:

Og det skal du desværre også. altså frygte varmen.... Forrige weekend hvor det var 20 gr var jeg seriøst ved at gå til... puhhhhhhhhhhhhhhhh, sørg for at købe et badebassin...

Ja forestiller mig også at min sommer kommer til at gå med at sidde på terassen og svede tran, med fødderne i koldt vand.. Hehe.. Men mon ikke det går alligevel..

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Fedt så er hun totalt grydeklar prinsessen  Det bliver så dejligt for jer.. kan selv huske hvordan jeg også havde det arghhh så vildt!

Og ja, jeg skal bare være færdig nu - har meget løs mave i dag lækkert

Hvordan gik det med manden???

Jeg er såååå spændt, og nøj vi glæder os.... Det gok super tror vi, han havde lidt svært ved en lille opgave, men ellers burde den være rigtig god, der er selvfølgelig lang ventetid på karakter, så vente vente

Godt med maven, så sørg for en god nats søvn så er 110 % klar til din eksamen også, vil så meget  for dig imorgen!!!!

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

saxi skriver:

Ja forestiller mig også at min sommer kommer til at gå med at sidde på terassen og svede tran, med fødderne i koldt vand.. Hehe.. Men mon ikke det går alligevel..

Det gør det, men husk lige masser af solcreme, jeg blev skoldet for første gang i 15 år, da vi var i afrika her i januar...... Og ha fryseren fuld af is

Anmeld

1. juni 2010

Mette.

lululupo skriver:

Uhhhh her gik det fint, tror vi. Han havde dog svært ved 1 af opgaverne.... Håber det er gået godt hos jeg også!!!!  He he ja de er gode de bær, har fået første skål idag, ups ups...... Men jm har også lige sagt at jeg har en dejlig stor pige i maven 3500 gram wiiiiiiiiiiiii......

Det var godt Her gik det super godt! Han har fundet det vejledende svar på uvm's hjemmeside og har lavet alt rigtigt - så han har sikret sig sit 12-tal

Hvor er det dejligt! Så kan hun jo godt se at komme ud.. Men der går helt sikkert ikke længe nu. Det bliver godt nok spændende. 

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

Mette. skriver:

Det var godt Her gik det super godt! Han har fundet det vejledende svar på uvm's hjemmeside og har lavet alt rigtigt - så han har sikret sig sit 12-tal

Hvor er det dejligt! Så kan hun jo godt se at komme ud.. Men der går helt sikkert ikke længe nu. Det bliver godt nok spændende. 

Et 12 tal hvor flot..... Orv vi må lige se de svar senere, det kan jo være samme opgavesæt!!!!!!!!!

Anmeld

1. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lululupo skriver:

Ej hvor sjovt, der er dog ingen tegn så det går nok.... Har dog et tlf nr til skolen hvis det er......

Jordbær med mælk og sukker, eller jordbær bare med sukker armmmmmmmmmmmmmmmmnenammmmmmm!!!!!

Uhmmm ja så du havde en ting med rejeost, har haft præcis det samme bare med skinkeost, mumsssssss!!

Håber farmand nåede sin eksamen og klarede sig storartet idag Jeg har nu både rejeost og jordbær Men jordbær ikke helt i så stor grad som dig hehe... Men gulerødder er en op-komling craving herhjemme... Mmm.. Har fundet ud af at det dæmper min halsbrand, så 5-6-7-8 gulerødder lige ned i løgnhalsen, det er ikke af vejen

Anmeld

1. juni 2010

Lullaby

for dig. Da jeg skulle til begge mine skriftlige på semi havde jeg pakket mig en alm madpakke, banan, vand, cola, muslibars og slik. 6 timer SKAL man sidde der så ville være sikker på jeg ikke løb tør

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

Zafir skriver:

Håber farmand nåede sin eksamen og klarede sig storartet idag Jeg har nu både rejeost og jordbær Men jordbær ikke helt i så stor grad som dig hehe... Men gulerødder er en op-komling craving herhjemme... Mmm.. Har fundet ud af at det dæmper min halsbrand, så 5-6-7-8 gulerødder lige ned i løgnhalsen, det er ikke af vejen

uhhhhh ikke dårligt, havde pærer og appelsiner tidligere  Al det sunde og alligevel har jeg taget 28 kg på ups ups..... Mandens eksamen tror vi gik godt, men det var jo skriftligt så skal vente lidt tid for dommen kommer........ Skønt at gulerødderne virker, det halsbrænd er ikk til at holde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.