Manden skal til eksamen og jeg er nu afhængig af jordbær....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.197 visninger
42 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

lululupo

Puhhh der er eksamens nerver herhjemme, manden er ved at sætte de sidste notater iorden, til imorgen!!!! skriftlig matematik hf, jeg tror det kommer til at gå super fint, men krydsfingre alligevel

Jeg har pakket en alletiders eksamens mad pakke, bestående af mathilde cacao, cola, 4 bananer, sød finsk lakrids og en daim, så har man da alt ikk???

Med mig går det helt over gevind med jordbær,spiser en halvt kg om dagen, må bare ha jordbær, uhmmmmmmmmmmm, men lidt dyrt stadig

Christina nu endelig i uge 39

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

XXSS

Pøj pøj med manden  og hvor er du sød at du har pakket madpakke til ham - det lyder dog som en god madpakke til en gravid hahah.

Her er der også eksamensnerver - så føler med ham!

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Pøj pøj med manden  og hvor er du sød at du har pakket madpakke til ham - det lyder dog som en god madpakke til en gravid hahah.

Her er der også eksamensnerver - så føler med ham!

Åh åh er det dig der har eksamens nerver....???? Fantastisk madpakke fra hjertet af en gravid Hvis jeg selv må sige det!!!

Anmeld

31. maj 2010

XXSS

lululupo skriver:

Åh åh er det dig der har eksamens nerver....???? Fantastisk madpakke fra hjertet af en gravid Hvis jeg selv må sige det!!!

Ja lige præcis - det er en rigtig energibombe  jaa også mig, det bliver min tur på onsdag!!! og det skal bare bestås/overståes.

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Ja lige præcis - det er en rigtig energibombe  jaa også mig, det bliver min tur på onsdag!!! og det skal bare bestås/overståes.

Uhhhh så krydser jeg fingre for dig onsdag....  det kommer til at gå som smurt, bare vent, når du kan både læse og arbejde er du en kvinde med overskud!!!!Og nu ved du hvad madpakken skal indeholde

Anmeld

31. maj 2010

XXSS

lululupo skriver:

Uhhhh så krydser jeg fingre for dig onsdag....  det kommer til at gå som smurt, bare vent, når du kan både læse og arbejde er du en kvinde med overskud!!!!Og nu ved du hvad madpakken skal indeholde

haha det må jeg lige minde manden om! Han skal huske at lave mig en madpakke  Dog er det lidt sværere til en mundtlig eksamen at proppe kæften med banan, daim og chokolade  Det SKAL gå, men nerverne er på højkant vil jeg sige... pøj pøj med ham i morgen, glæder mig til min også er overstået..

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

haha det må jeg lige minde manden om! Han skal huske at lave mig en madpakke  Dog er det lidt sværere til en mundtlig eksamen at proppe kæften med banan, daim og chokolade  Det SKAL gå, men nerverne er på højkant vil jeg sige... pøj pøj med ham i morgen, glæder mig til min også er overstået..

Nej det er da præcis det du skal, altså proppe munden til eksamen, bare sig du er gravid, så går tiden med det Vi krydser  for dig onsdag!

Anmeld

31. maj 2010

saxa

For manden.. Er selv begyndt at have eksamensnerver - skal til den allersidste eksamen på seminariet lige om lidt (føler jeg) og er ved at sætte det sidste punktum i min bachelor.. Så jeg føler med ham..

Og kan kun melde mig i kategorien "Jordbær-afhængig" Glæder mig til vi selv kan komme ud at plukke dem, hvis jeg da nogensinde kommer helt derned til den tid Forresten -> Lækker madpakke du har lavet til ham..

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

saxi skriver:

For manden.. Er selv begyndt at have eksamensnerver - skal til den allersidste eksamen på seminariet lige om lidt (føler jeg) og er ved at sætte det sidste punktum i min bachelor.. Så jeg føler med ham..

Og kan kun melde mig i kategorien "Jordbær-afhængig" Glæder mig til vi selv kan komme ud at plukke dem, hvis jeg da nogensinde kommer helt derned til den tid Forresten -> Lækker madpakke du har lavet til ham..

uhmmmm ja selvpluk arhhhhhhhhh!!!! ellers må du få nogen til at plukke for dig, såååå vigtigt!!!!

Jeg selv satser på at det er en skrøne at man ikke kan spise jordbær mens man ammer ellers er jeg på den..... Orv jeg  skal krydse fingre når det er din eksamens tur..... Håber iøvrigt ikke at prinsessen beslutter sig for at komme mens manden er til  eksamen

Anmeld

31. maj 2010

saxa

lululupo skriver:

uhmmmm ja selvpluk arhhhhhhhhh!!!! ellers må du få nogen til at plukke for dig, såååå vigtigt!!!!

Jeg selv satser på at det er en skrøne at man ikke kan spise jordbær mens man ammer ellers er jeg på den..... Orv jeg  skal krydse fingre når det er din eksamens tur..... Håber iøvrigt ikke at prinsessen beslutter sig for at komme mens manden er til  eksamen

Ja kan jo være jeg lige kan lokke manden til at plukke dem Bliver dælme lækkert.. Altså skrønen hedder sig jo at man ikke må spise jordbær når man ammer, men har man spist dem under graviditeten har bebsen "vænnet" sig til dem, og får ikke mavepine.. Jeg spiste også en del i min sidste graviditet - og der kunne jeg også sagtens spise dem mens jeg ammede, med måde self

Åhhh.. Hvornår har du da termin - er det nu?? Mon ikke hun lige kan vente til daddy er færdig med alt eksamensræset??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.