Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Puha da!Hvordan sover hun så i løbet af dagen?Og hvornår kommer hun i seng om aftenen?Hun skal vel sove på et eller andet tidspunkt skulle man mene

Jamen hun er vågen ca 2 timer af gange og sover så 1-2timer af gangen. Men uanset hvad tid hun kommer i seng (hun kommer i seng kl 19, så er hun træt) så står hun op på samme tid, så indhenter hun bare søvnen i løbet af dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Barbamama

Jaaa endnu en god sang men rytme i!!!

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Zafir skriver:

Der tror jeg sku lige vi havde en vinder der!!! Altså sang nr 17... KANON mand ( har også stemt på tyrkiet. men den der var bedre!!)

Ja den var virkelig god

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

18 Frankrig - Aaaaaarj helt ærlig, de SKULLE bare stille op med et eller andet????

den er ca. lige så mærkelig som wadde hadde dudde da - og den vandt altså i sin tid heheheh

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Jeg stemmer på Frankrig! FED energi

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

mariamiss6 skriver:

18 Frankrig - Aaaaaarj helt ærlig, de SKULLE bare stille op med et eller andet????

den er ca. lige så mærkelig som wadde hadde dudde da - og den vandt altså i sin tid heheheh

Ej det må du ikke sige! Wadde hadde dudde da var virkelig DÅRLIG!!!!  Den der er sgu da skide god

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Der tror jeg sku lige vi havde en vinder der!!! Altså sang nr 17... KANON mand ( har også stemt på tyrkiet. men den der var bedre!!)

min hovedpine forhindrer mig i at huske længere end til hvad jeg hører lige pt. men nummer 17 kan jeg da stadig huske, og den var god ja, men om den er en vinder aner jeg ikke.....

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

michella80 skriver:

Ej det må du ikke sige! Wadde hadde dudde da var virkelig DÅRLIG!!!!  Den der er sgu da skide god

Aaaaarjd et mener du ikke.... det er bare fordi du ser en negerbollemand, så er du solgt eller hvad?

Anmeld

29. maj 2010

Kruse90

weee Frankrig
Shake Shake Shake

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

mariamiss6 skriver:

Aaaaarjd et mener du ikke.... det er bare fordi du ser en negerbollemand, så er du solgt eller hvad?

Ha ha ha ha  Nej nej det var ikke det der gjorde det. Ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.