Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pernilleh skriver: Puha da!Hvordan sover hun så i løbet af dagen?Og hvornår kommer hun i seng om aftenen?Hun skal vel sove på et eller andet tidspunkt skulle man mene
Puha da!Hvordan sover hun så i løbet af dagen?Og hvornår kommer hun i seng om aftenen?Hun skal vel sove på et eller andet tidspunkt skulle man mene
Jamen hun er vågen ca 2 timer af gange og sover så 1-2timer af gangen. Men uanset hvad tid hun kommer i seng (hun kommer i seng kl 19, så er hun træt) så står hun op på samme tid, så indhenter hun bare søvnen i løbet af dagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jaaa endnu en god sang men rytme i!!!
Zafir skriver: Der tror jeg sku lige vi havde en vinder der!!! Altså sang nr 17... KANON mand ( har også stemt på tyrkiet. men den der var bedre!!)
Der tror jeg sku lige vi havde en vinder der!!! Altså sang nr 17... KANON mand ( har også stemt på tyrkiet. men den der var bedre!!)
Ja den var virkelig god
Jeg stemmer på Frankrig! FED energi
mariamiss6 skriver: 18 Frankrig - Aaaaaarj helt ærlig, de SKULLE bare stille op med et eller andet????den er ca. lige så mærkelig som wadde hadde dudde da - og den vandt altså i sin tid heheheh
18 Frankrig - Aaaaaarj helt ærlig, de SKULLE bare stille op med et eller andet????den er ca. lige så mærkelig som wadde hadde dudde da - og den vandt altså i sin tid heheheh
Ej det må du ikke sige! Wadde hadde dudde da var virkelig DÅRLIG!!!! Den der er sgu da skide god
michella80 skriver: Ej det må du ikke sige! Wadde hadde dudde da var virkelig DÅRLIG!!!! Den der er sgu da skide god
weee FrankrigShake Shake Shake
mariamiss6 skriver: Aaaaarjd et mener du ikke.... det er bare fordi du ser en negerbollemand, så er du solgt eller hvad?
Aaaaarjd et mener du ikke.... det er bare fordi du ser en negerbollemand, så er du solgt eller hvad?
Ha ha ha ha Nej nej det var ikke det der gjorde det. Ha ha ha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128