Halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

MAHAHAHAHAHAHAAAA! det var dog det sjoveste "desværre, drengens kinder er for fede til at han kan smile"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

ja altså, det er jo en dag eller to siden jeg nåede halvvejs (hvis vi går ud fra jeg føder 40+0), men der var liiige en eksamensopgave der skulle skrives

men NU er vi her! halvvejs og kæmpe-mega-gigantisk stor - synes jeg selv  babyen er MEGET livlig, det har virkelig været en kamp at skulle sidde ret op og ned og skrive opgave samtidig med man blev losset i underlivet. Idag skulle jeg halvanden time med bussen ind til universitetet. jeg tissede af 4 gange inden jeg tog afsted og da vi nåede halvvejs mellem Faaborg og Odense var jeg ved at tisse i bukserne alligevel. så jeg sad og kørte rundt på sædet. hvilket vækkede babyen, som straks gav sig til at losse mig i blæren  og må jeg så liiiige sige, at asfalten i Odense ikke dur til tissetrængende gravide damer!! yikes mand! jeg nåede på uni uden at have tisset i bukserne - og det kan jeg ellers godt komme en lille smule til for tiden

Onsdag aften havde jeg lagt mig for at sove, da babyen begyndte at dreje rundt og jeg tænkte "hmm...måske kan man mærke det der udenpå maven" og JA! hvor var det VIIIIILDT!! jeg mærkede et ordentlig los og Søren kom styrtende op ad trapperne for også at mærke på hoppeole, men ak nej, det gad den ikke. på trods af den stakkels fars bønfaldelser "kom nu, baby - det er FAR!" (og man taler naturligvis ind igennem navlen)

Her er lige et mavebillede...jep...enorm er ordet  og så lige til sammenligning, et billede af Ida da hun havde Søren i maven  jeg frygter lidt jeg ender som en stor fed bille der bare ligger på ryggen og spræller når sommeren er slut

Hvor er du smuk

Anmeld

28. maj 2010

oo

Tulipan skriver:

Hvor er du smuk

tak søde undercovertulipan

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

aj men Rosa...det værste er jo, at jeg VAR en fed baby. min mor skulle lave invitationer til min konfirmation og der ville hun fotokopiere et billede hvor jeg lå og skraldgrinede på puslebriksen, men jeg endte med at ligne michelinmanden på fotokopierne fordi jeg havde så mange ringe

jeg var temmelig lettet da scanningsdamen i sidste uge sagde at den var helt normal i størrelse, så er der håb forude. for mit skræv

Hvad skræv angår så har jeg hørt at en lidt tor baby er nemmere at føde fordi de har flere kræfter og derfor bedre selv kan "hjælpe til" under fødslen

Rosa - som lige har set fødslen af Jonathan på video på 46-tommers HD-TV  i dag og set sig selv udbryde "Fuck det mellemkød!!!" under presseveerne da min mor mindede mig om at holde lidt igen

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

SÅ VILDT... Jeg har det bare som om vi lige er blevet gravide... Nu er jeg næsten 26 uger og du er halvvejs... FATTER det ikke!!!...

Hende på billedet, var det din mor???... ?

Anmeld

28. maj 2010

oo

Rosa skriver:

Hvad skræv angår så har jeg hørt at en lidt tor baby er nemmere at føde fordi de har flere kræfter og derfor bedre selv kan "hjælpe til" under fødslen

Rosa - som lige har set fødslen af Jonathan på video på 46-tommers HD-TV  i dag og set sig selv udbryde "Fuck det mellemkød!!!" under presseveerne da min mor mindede mig om at holde lidt igen

aaarh nice! huha! jeg kan huske min veninde fortalte at de havde set videoen af fødslen af deres søn (som skete for to år siden idag!) nogle dage efter den fandt sted, men så hver gang de tændte for videoen begyndte Falke at tudbrøle, så han havde nok et traume eller to der lige blev sat i sving

og altså...nu har du givet mig et billede i hovedet af en kæmpebaby der bare selv lige åbner for kukhullet og kravler ud - og det hjælper ingen vegne sku jeg hilse og sige

Anmeld

28. maj 2010

oo

Zafir skriver:

SÅ VILDT... Jeg har det bare som om vi lige er blevet gravide... Nu er jeg næsten 26 uger og du er halvvejs... FATTER det ikke!!!...

Hende på billedet, var det din mor???... ?

jeg fatter det overhovedet heller ikke!!

niks, det var Sørens mor min mor var en ungmø på blot 19 år...sørens mor er 42 på billedet!

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg fatter det overhovedet heller ikke!!

niks, det var Sørens mor min mor var en ungmø på blot 19 år...sørens mor er 42 på billedet!

Åh Min mor, var også en ungmø, der lige nåede at blive 19 år Sjovt.

Anmeld

28. maj 2010

oo

Zafir skriver:

Åh Min mor, var også en ungmø, der lige nåede at blive 19 år Sjovt.

hmm...er der et vist mønster her?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.