Halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

oo

DK skriver:

Hvor er du fin!!!  Tillykke med de 20 uger! Ihhh det føltes næsten som om du liiige har fundet ud af de to streger. Jeg kan til stadighed overraskes over at folk der liiiige blev gravide den anden dag nu har født/er højgravide og alt muligt, he he...

Men jebus din svigermutter var jo ENORM. Måske faktisk bredere end høj??

jeg har det lidt på fornemmelse, altså at hun var bredere end hun var høj. men nu sad hun i kørestol i de år jeg nåede at kende hende, så jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvor høj hun egentlig var...andet end at Søren var et hoved højere end begge sine forældre allerede ved konfirmationen!

jeg ved forresten godt hvad du mener...det tog mig en uge at fatte at Rosa havde født og jeg synes stadig det er sindssygt at Dorthe fik Runa igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

L-Mortil3

Hihihi sidder og fryder mig lidt her i stolen ENDELIG blev det jeres tur til at hinke sidelæns ud af bussen for ikke at tisse i bukserne, til næsten at tage den på hovedet op af trappen af frygt for at gå glip af nogle ordentlige spark

Hvor er det bare DEJLIGT for jer!!

Og du er da INGEN str. i sammenligning med Sørens mor

Anmeld

28. maj 2010

oo

Rosa skriver:

Piiiv... Men DET sker ikke for jer, du når altså aldrig op i den vægtklasse der!

Forresten så er der bare noget skønt over fede babyer Jonte har først lige fået elastikker på lårene, det er altså bare så lækkert!!

aj men Rosa...det værste er jo, at jeg VAR en fed baby. min mor skulle lave invitationer til min konfirmation og der ville hun fotokopiere et billede hvor jeg lå og skraldgrinede på puslebriksen, men jeg endte med at ligne michelinmanden på fotokopierne fordi jeg havde så mange ringe

jeg var temmelig lettet da scanningsdamen i sidste uge sagde at den var helt normal i størrelse, så er der håb forude. for mit skræv

Anmeld

28. maj 2010

oo

Line&Liam skriver:

Hihihi sidder og fryder mig lidt her i stolen ENDELIG blev det jeres tur til at hinke sidelæns ud af bussen for ikke at tisse i bukserne, til næsten at tage den på hovedet op af trappen af frygt for at gå glip af nogle ordentlige spark

Hvor er det bare DEJLIGT for jer!!

Og du er da INGEN str. i sammenligning med Sørens mor

det er jo ikke sådan at man bare skal tisse, det er sådan at "ja undskyld mig, men NU tisser jeg altså and there's nothing I can do about it!"

Anmeld

28. maj 2010

L-Mortil3

Tjuhl skriver:

det er jo ikke sådan at man bare skal tisse, det er sådan at "ja undskyld mig, men NU tisser jeg altså and there's nothing I can do about it!"

Hehe Præcis!

Jeg har prøvet at have en flok gale gamlinge i hælene til et loppemarked, hvor døren først blev åbnet kl. 10 fordi jeg BARE skulle tisse NU! Så de blev nødt til at lukke mig ind, jeg blev nærmest båret på wc med bind for øjnene, for ikke at få et smugkig på de gode sager før alle andre...

DET var tider hehe

Anmeld

28. maj 2010

Tina2

Hvor ser du bare supergodt ud :-))))))

Min mave er også mega stor, og jeg er i uge 24.... Den er vokset enormt meget siden uge 20!  Men det er jo så også 3. gang, men den var mindst ligeså stor sidst.....

Er også allerede begyndt at få de der kommentarer med "Hooold da op, det er da lige op over, hva"??!!!! Tja om ca 4 mdr, du

Anmeld

28. maj 2010

Mor til L&S

Tjuhl skriver:

ja altså, det er jo en dag eller to siden jeg nåede halvvejs (hvis vi går ud fra jeg føder 40+0), men der var liiige en eksamensopgave der skulle skrives

men NU er vi her! halvvejs og kæmpe-mega-gigantisk stor - synes jeg selv  babyen er MEGET livlig, det har virkelig været en kamp at skulle sidde ret op og ned og skrive opgave samtidig med man blev losset i underlivet. Idag skulle jeg halvanden time med bussen ind til universitetet. jeg tissede af 4 gange inden jeg tog afsted og da vi nåede halvvejs mellem Faaborg og Odense var jeg ved at tisse i bukserne alligevel. så jeg sad og kørte rundt på sædet. hvilket vækkede babyen, som straks gav sig til at losse mig i blæren  og må jeg så liiiige sige, at asfalten i Odense ikke dur til tissetrængende gravide damer!! yikes mand! jeg nåede på uni uden at have tisset i bukserne - og det kan jeg ellers godt komme en lille smule til for tiden

Onsdag aften havde jeg lagt mig for at sove, da babyen begyndte at dreje rundt og jeg tænkte "hmm...måske kan man mærke det der udenpå maven" og JA! hvor var det VIIIIILDT!! jeg mærkede et ordentlig los og Søren kom styrtende op ad trapperne for også at mærke på hoppeole, men ak nej, det gad den ikke. på trods af den stakkels fars bønfaldelser "kom nu, baby - det er FAR!" (og man taler naturligvis ind igennem navlen)

Her er lige et mavebillede...jep...enorm er ordet  og så lige til sammenligning, et billede af Ida da hun havde Søren i maven  jeg frygter lidt jeg ender som en stor fed bille der bare ligger på ryggen og spræller når sommeren er slut

Først STORT tillykke med halvejsmålet Husker det selv alt for godt

Ville bare lige sige... HOLD OP hvor er du flot gravid.. Det klær dig bare SÅ GODT

En helt anden ting.. Super fin kjole - Må man spørge hvilket mærke det er...??!!

Knus mor til Liva på 8 uger..

Anmeld

28. maj 2010

oo

Rollo skriver:

Først STORT tillykke med halvejsmålet Husker det selv alt for godt

Ville bare lige sige... HOLD OP hvor er du flot gravid.. Det klær dig bare SÅ GODT

En helt anden ting.. Super fin kjole - Må man spørge hvilket mærke det er...??!!

Knus mor til Liva på 8 uger..

taaaaaark

kjolen er mega gammel...æh...og jeg har den på lige nu, men så vidt jeg husker er den fra h&m

Anmeld

28. maj 2010

businesstigger

Tillykke med veloverstået eksamensopgave.
Og tillykke med at du er halvvejs - for ja selvfølgelig går du ikke over!
Og hvor ser du godt ud. Slet ikke i nærheden af samme vægt (hval) klasse som din svigermor.

Kender godt det med at tisse 10 gange inden msn går nogen steder hen og lige meget hjælper det. Man er totalt gul i øjnene inden man når frem og ved at sprænges

Anmeld

28. maj 2010

Mor til L&S

Tjuhl skriver:

taaaaaark

kjolen er mega gammel...æh...og jeg har den på lige nu, men så vidt jeg husker er den fra h&m

Elsker H&M - Tænkte også at det evt var en H&m vare

Øv at den er gammel - den ville klæ mig hertil sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.