Halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Pige2009

Jaaa, du har jo en smule mave på Man kunne slet ikke se på mig, at jeg var gravid, da jeg var 20 uger henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

oo

Baagøe skriver:

Jaaa, du har jo en smule mave på Man kunne slet ikke se på mig, at jeg var gravid, da jeg var 20 uger henne...

man kunne overhovedet heller ikke se det på min søster. hun blev gift indsnørret i stramt korset da hun var ligeså langt som jeg er nu og den ville da overhovedet ikke gå med den pude jeg render rundt med!

det skal dog siges, at jeg stadig er på +0 kg, så der må ryge noget fra nogle andre depoter (please God!)

Anmeld

28. maj 2010

oo

businesstigger skriver:

Tillykke med veloverstået eksamensopgave.
Og tillykke med at du er halvvejs - for ja selvfølgelig går du ikke over!
Og hvor ser du godt ud. Slet ikke i nærheden af samme vægt (hval) klasse som din svigermor.

Kender godt det med at tisse 10 gange inden msn går nogen steder hen og lige meget hjælper det. Man er totalt gul i øjnene inden man når frem og ved at sprænges

nejnej, jeg har også besluttet mig for ikke at gå over. eller...jeg vil helst IKKE føde på terminsdatoen, for der fylder min niece 3 år, men hellere en uge før end en uge efter tænker jeg...sådan lige umiddelbart. det kan godt være jeg laver det om når jeg har set zafirs livefødsel til september

min mor fødte mig før tid og min søster fødte Carla før tid, så man kan jo håbe

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

Tjuhl skriver:

man kunne overhovedet heller ikke se det på min søster. hun blev gift indsnørret i stramt korset da hun var ligeså langt som jeg er nu og den ville da overhovedet ikke gå med den pude jeg render rundt med!

det skal dog siges, at jeg stadig er på +0 kg, så der må ryge noget fra nogle andre depoter (please God!)

Der forskel på folk Men fedt du ikke har taget på...

Anmeld

28. maj 2010

Vial

Wauv en fed kjole. Altså din. Din svigermors kjole minder allermest om orange scene på Roskild. Hold da fest et telt. Vildt nok!

Stort tillykke med halvvejs. Hvor er det skønt :-)

Anmeld

28. maj 2010

oo

KaMa skriver:

Wauv en fed kjole. Altså din. Din svigermors kjole minder allermest om orange scene på Roskild. Hold da fest et telt. Vildt nok!

Stort tillykke med halvvejs. Hvor er det skønt :-)

Anmeld

28. maj 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

hun er GIGA! hun var ved at dø under fødslen fordi Søren var sådan en monsterbaby...seriøst, jeg har sammenlignet vores babybilleder og jeg er først hans fødselsstørrelse da jeg er 3-4 måneder

Det må du altså lige forklare lidt mere om???? HVOR stor var Søren egentlig?

Anmeld

28. maj 2010

mariamiss6

Og hvor ser du forresten godt ud, men det har jeg jo allerede sagt

Anmeld

28. maj 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Det må du altså lige forklare lidt mere om???? HVOR stor var Søren egentlig?

aj, jeg tror der er født større børn end ham, men han var vist noget i retning af 5,5 kg og 60 centimeter...hans forældre er jo døde og hans kort fra fødegangen er væk, så det er sådan ud fra hvad han selv kan huske han har fået at vide. hans søskende var voksne da han blev født og da Søren fyldte 30 for to år siden havde jeg bedt alle tage et minde med om Søren som de så skulle fortælle under middagen (istedet for sang osv). hans storebror fortalte så om den her gigababy og moren der var ved at dø under fødslen og at de bagefter kom ind og skulle se ham. dengang lå alle børnene i samme rum væk fra forældrene, og jordemoderen spurgte om hun skulle vise dem hvem der var Søren, men poul sagde at de vidste det med det samme, for han var dobbelt så stor som de andre.

hahaha, det grinede jeg meget af, for Søren ER rigtig stor idag jo. men i efteråret skulle vi så dele billeder efter hans mors død og så fik vi en kæmpe stak med hjem af Søren og jeg siger dig Maria, han er verdens fedeste baby! og så ser han møgsur ud på dem ALLESAMMEN! jeg har prøvet at sammenligne og jeg er først hans fødselsstørrelse da jeg er 3-4 måneder (og jeg var altså også en fed unge!)

Anmeld

28. maj 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

aj, jeg tror der er født større børn end ham, men han var vist noget i retning af 5,5 kg og 60 centimeter...hans forældre er jo døde og hans kort fra fødegangen er væk, så det er sådan ud fra hvad han selv kan huske han har fået at vide. hans søskende var voksne da han blev født og da Søren fyldte 30 for to år siden havde jeg bedt alle tage et minde med om Søren som de så skulle fortælle under middagen (istedet for sang osv). hans storebror fortalte så om den her gigababy og moren der var ved at dø under fødslen og at de bagefter kom ind og skulle se ham. dengang lå alle børnene i samme rum væk fra forældrene, og jordemoderen spurgte om hun skulle vise dem hvem der var Søren, men poul sagde at de vidste det med det samme, for han var dobbelt så stor som de andre.

hahaha, det grinede jeg meget af, for Søren ER rigtig stor idag jo. men i efteråret skulle vi så dele billeder efter hans mors død og så fik vi en kæmpe stak med hjem af Søren og jeg siger dig Maria, han er verdens fedeste baby! og så ser han møgsur ud på dem ALLESAMMEN! jeg har prøvet at sammenligne og jeg er først hans fødselsstørrelse da jeg er 3-4 måneder (og jeg var altså også en fed unge!)

Aaaaaarj du må sgu da scanne et rigtig godt billede ind her heheheh vi MÅ da se den kæmpebaby til Søren hehe.....

Det lyder helt vildt....

Min eks. bror var også 5 kg og 56 cm - dengang gik hele personalet på sygehuset på besøg, bare for at se kæmpebabyen, som næsten var for lang til sin krybbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.