mariamiss6 skriver:
Det må du altså lige forklare lidt mere om???? HVOR stor var Søren egentlig?
aj, jeg tror der er født større børn end ham, men han var vist noget i retning af 5,5 kg og 60 centimeter...hans forældre er jo døde og hans kort fra fødegangen er væk, så det er sådan ud fra hvad han selv kan huske han har fået at vide. hans søskende var voksne da han blev født og da Søren fyldte 30 for to år siden havde jeg bedt alle tage et minde med om Søren som de så skulle fortælle under middagen (istedet for sang osv). hans storebror fortalte så om den her gigababy og moren der var ved at dø under fødslen og at de bagefter kom ind og skulle se ham. dengang lå alle børnene i samme rum væk fra forældrene, og jordemoderen spurgte om hun skulle vise dem hvem der var Søren, men poul sagde at de vidste det med det samme, for han var dobbelt så stor som de andre.
hahaha, det grinede jeg meget af, for Søren ER rigtig stor idag jo. men i efteråret skulle vi så dele billeder efter hans mors død og så fik vi en kæmpe stak med hjem af Søren og jeg siger dig Maria, han er verdens fedeste baby! og så ser han møgsur ud på dem ALLESAMMEN! jeg har prøvet at sammenligne og jeg er først hans fødselsstørrelse da jeg er 3-4 måneder (og jeg var altså også en fed unge!) 
Anmeld