Halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Aaaaaarj du må sgu da scanne et rigtig godt billede ind her heheheh vi MÅ da se den kæmpebaby til Søren hehe.....

Det lyder helt vildt....

Min eks. bror var også 5 kg og 56 cm - dengang gik hele personalet på sygehuset på besøg, bare for at se kæmpebabyen, som næsten var for lang til sin krybbe

altså KVINDE! det kræver jo at jeg letter min brede røv og går nedenunder og henter kameraet

to sek...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

altså KVINDE! det kræver jo at jeg letter min brede røv og går nedenunder og henter kameraet

to sek...

Hehehehehhehehe.....

Anmeld

28. maj 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Hehehehehhehehe.....

du kan forsøge at gætte bredden på røven ud fra hvor længe det lige tog mig det her

nåh men her følger:

1: billede af nyhjemkommet Søren på storebror Pouls arm

2: store Søren på mormors arm

3: fedeberg i bad

4: meeeeen, han blev jo en megasød DRENG altså (ja og mand, bevares!)

5: mig 1 uge gammel

6: mig igen...en meget pænere og GLADERE baby, hvis jeg selv skal sige det

7: ja og jeg var altså også lidt af en fedeberg selv, men her er jeg jo alligevel meget større end nyfødt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2010

mariamiss6

Hahahahaha hvor er i søde.... Og hvor er Søren bare stor... han ligner jo en 3 - måneders baby hehehehe....

Anmeld

28. maj 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Hahahahaha hvor er i søde.... Og hvor er Søren bare stor... han ligner jo en 3 - måneders baby hehehehe....

ja han gør nemlig, og så der der møg gnavne fjæs han har på ALLE billeder indtil han er 4 år eller sådan noget

Anmeld

28. maj 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

ja han gør nemlig, og så der der møg gnavne fjæs han har på ALLE billeder indtil han er 4 år eller sådan noget

Hehehehhe der var vel ikke plads til at vende mundvigene opad

Anmeld

28. maj 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Hehehehhe der var vel ikke plads til at vende mundvigene opad

MAHAHAHAHAHAHAAAA! det var dog det sjoveste "desværre, drengens kinder er for fede til at han kan smile"

Anmeld

28. maj 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

nejnej, jeg har også besluttet mig for ikke at gå over. eller...jeg vil helst IKKE føde på terminsdatoen, for der fylder min niece 3 år, men hellere en uge før end en uge efter tænker jeg...sådan lige umiddelbart. det kan godt være jeg laver det om når jeg har set zafirs livefødsel til september

min mor fødte mig før tid og min søster fødte Carla før tid, så man kan jo håbe

Når du har set "live" fødsel fortryder du det hele og ønsker ata rumpenissen aldrig kommer ud

Min mor fødte også mig før tiden så tænkte også at Alexander ville komme før tid. Hjalp endda til med at gå *meget* lange ture, løbe op og ned med vasketøj fra tredjesal, bagte en såkaldt vé-kage... ja tilsidst blev jeg så desperat at jeg var ude og jogge Men lige meget hjalp det. Alexander havde bestemt ikke travlt og jeg gik 5 dage over.

(Hver dag over med en lille mail fra min mor om hvor fantastisk idag ville være en god dag for hendes barnebarn at blive født fordi der var sket det og det historisk )

Anmeld

28. maj 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

du kan forsøge at gætte bredden på røven ud fra hvor længe det lige tog mig det her

nåh men her følger:

1: billede af nyhjemkommet Søren på storebror Pouls arm

2: store Søren på mormors arm

3: fedeberg i bad

4: meeeeen, han blev jo en megasød DRENG altså (ja og mand, bevares!)

5: mig 1 uge gammel

6: mig igen...en meget pænere og GLADERE baby, hvis jeg selv skal sige det

7: ja og jeg var altså også lidt af en fedeberg selv, men her er jeg jo alligevel meget større end nyfødt!

Fantastiske billeder!!!

Anmeld

28. maj 2010

oo

businesstigger skriver:

Når du har set "live" fødsel fortryder du det hele og ønsker ata rumpenissen aldrig kommer ud

Min mor fødte også mig før tiden så tænkte også at Alexander ville komme før tid. Hjalp endda til med at gå *meget* lange ture, løbe op og ned med vasketøj fra tredjesal, bagte en såkaldt vé-kage... ja tilsidst blev jeg så desperat at jeg var ude og jogge Men lige meget hjalp det. Alexander havde bestemt ikke travlt og jeg gik 5 dage over.

(Hver dag over med en lille mail fra min mor om hvor fantastisk idag ville være en god dag for hendes barnebarn at blive født fordi der var sket det og det historisk )

ja...det kan godt være du har ret. jeg havde tænkt mig at Søren skulle se med, men han gik fuldstændig i spagat da jeg snakkede om fosterfedt (ja, han råbte faktisk "AAAAAAAD!" ), så det er nok bedst det er fuldkommen surprise agtigt for ham!

åh jesus, jamen alle i min familie har også revideret min terminsdato, så der farer alle mulige tal rundt hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.