Halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.385 visninger
48 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

oo

ja altså, det er jo en dag eller to siden jeg nåede halvvejs (hvis vi går ud fra jeg føder 40+0), men der var liiige en eksamensopgave der skulle skrives

men NU er vi her! halvvejs og kæmpe-mega-gigantisk stor - synes jeg selv  babyen er MEGET livlig, det har virkelig været en kamp at skulle sidde ret op og ned og skrive opgave samtidig med man blev losset i underlivet. Idag skulle jeg halvanden time med bussen ind til universitetet. jeg tissede af 4 gange inden jeg tog afsted og da vi nåede halvvejs mellem Faaborg og Odense var jeg ved at tisse i bukserne alligevel. så jeg sad og kørte rundt på sædet. hvilket vækkede babyen, som straks gav sig til at losse mig i blæren  og må jeg så liiiige sige, at asfalten i Odense ikke dur til tissetrængende gravide damer!! yikes mand! jeg nåede på uni uden at have tisset i bukserne - og det kan jeg ellers godt komme en lille smule til for tiden

Onsdag aften havde jeg lagt mig for at sove, da babyen begyndte at dreje rundt og jeg tænkte "hmm...måske kan man mærke det der udenpå maven" og JA! hvor var det VIIIIILDT!! jeg mærkede et ordentlig los og Søren kom styrtende op ad trapperne for også at mærke på hoppeole, men ak nej, det gad den ikke. på trods af den stakkels fars bønfaldelser "kom nu, baby - det er FAR!" (og man taler naturligvis ind igennem navlen)

Her er lige et mavebillede...jep...enorm er ordet  og så lige til sammenligning, et billede af Ida da hun havde Søren i maven  jeg frygter lidt jeg ender som en stor fed bille der bare ligger på ryggen og spræller når sommeren er slut

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hellige makrel hvor er hun stor Du er dejlig rund - men HUN er saftsusme en ordentlig kødscooter

Stort tillykke med halvvejen - det er jo gået relativt smertefrit og med lige passende meget drama til at det ikke blev kedeligt Hverken for jer eller for os der sultent læser med og fryder os over at det endelig blev jeres tur.

Kærlig hilsen

Rosa

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke med halvvejs søde. Det må være en fantastisk følelse

Og jeg synes altså ikke du er en fed bille, og tror heller ik du ender som en, men til gengæld synes jeg at du er helt enormt smuk med din fiiine mave

Anmeld

28. maj 2010

Anja

Fin mave :-) Og ja, den er da ret stor, den er i al fald lige så stor som min selv om jeg er 3. gangs gravid

Jeg er også halvvejs i dag! 20+0  Tilgengæld er jeg i realiteten over halvvejs, da jeg skal have PKS 10 dage før termin.

Anmeld

28. maj 2010

oo

Rosa skriver:

Hellige makrel hvor er hun stor Du er dejlig rund - men HUN er saftsusme en ordentlig kødscooter

Stort tillykke med halvvejen - det er jo gået relativt smertefrit og med lige passende meget drama til at det ikke blev kedeligt Hverken for jer eller for os der sultent læser med og fryder os over at det endelig blev jeres tur.

Kære

Rosa

hun er GIGA! hun var ved at dø under fødslen fordi Søren var sådan en monsterbaby...seriøst, jeg har sammenlignet vores babybilleder og jeg er først hans fødselsstørrelse da jeg er 3-4 måneder

Anmeld

28. maj 2010

oo

Alexis skriver:

Tillykke med halvvejs søde. Det må være en fantastisk følelse

Og jeg synes altså ikke du er en fed bille, og tror heller ik du ender som en, men til gengæld synes jeg at du er helt enormt smuk med din fiiine mave

taaaark

Anmeld

28. maj 2010

DK

Hvor er du fin!!!  Tillykke med de 20 uger! Ihhh det føltes næsten som om du liiige har fundet ud af de to streger. Jeg kan til stadighed overraskes over at folk der liiiige blev gravide den anden dag nu har født/er højgravide og alt muligt, he he...

Men jebus din svigermutter var jo ENORM. Måske faktisk bredere end høj??

Anmeld

28. maj 2010

oo

Anja skriver:

Fin mave :-) Og ja, den er da ret stor, den er i al fald lige så stor som min selv om jeg er 3. gangs gravid

Jeg er også halvvejs i dag! 20+0  Tilgengæld er jeg i realiteten over halvvejs, da jeg skal have PKS 10 dage før termin.

okay, det er nu egentlig meget godt at vide, at man ikke er abnorm stor

og tillykke! jeg er 20+2 idag, men vi følges da rimelig godt så

Anmeld

28. maj 2010

VNB

Stort tillykke med at du nu ALLEREDE er halvejs!

Og synes du ser helt fantastisk ud Trine! Dejlig sund og rund!

dejligt at den lille er aktiv, og håber at Søren sidder lige i nærheden næste gang den leger akrobat hihi  Hvor må det være livsbekræftende at mærke sin lille baby losse rundt derinde, og om kun ca 20 uger sidder du og Søren med den i armene og er SÅÅÅÅÅÅ stolte - ih ja man blir sgu helt norstaltisk ved tanken!

Tillykke med at eksamens opgaven nu også kan vinges af!

hav en rigtig rigtig god weekend!

stort knus Vinni.

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

hun er GIGA! hun var ved at dø under fødslen fordi Søren var sådan en monsterbaby...seriøst, jeg har sammenlignet vores babybilleder og jeg er først hans fødselsstørrelse da jeg er 3-4 måneder

Piiiv... Men DET sker ikke for jer, du når altså aldrig op i den vægtklasse der!

Forresten så er der bare noget skønt over fede babyer Jonte har først lige fået elastikker på lårene, det er altså bare så lækkert!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.