Alle politikerne skulle fyres :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Åh, det håber jeg...så mister jeg "kun" 5500kr om året...

Jeg er rasende...det er langt under lavmålet det her. Føj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Svei

Nogen der ved om sådan en lov står fast x antal år eller om en evt ny regering kan ændre det igen?

Anmeld

25. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

Jeg er rasende...det er langt under lavmålet det her. Føj

Ja, jeg synes virkelig også det er sørgeligt at man vælger at ramme de svage...det er trist...men nemt at træde på dem der ligger ned...

En familie med tre børn under 6 år kan så miste omkring 18.000kr hvis man har to under to år og en under 6 år...det er da en del, ikke...?

Anmeld

25. maj 2010

wamse

Fines mor skriver:

Ved at man ikke kan trække de penge fra i skat, så ender det nok også med at folk ser sig om efter en billig a-kasse. Der er jo forskel på at bet. 1100 kr. mdr. end 500 kr.

Nogengange hænger den meget lave kontingent også sammen med at de ikke har ekspertisen, når det gælder. Da vi også strejkede på den fabrik jeg var på, var det kun 3f´s medlemmer der fik hjælp osv. Der var flere ting i forbindelse med massefyringerne derefter, der kun galdt 3f´s medlemmer.

Jeg trækker nu 9000 fra om året nu, og vil så miste de 6000, da max grænsen er 3000. Det er et problem for mig. Men mange familier blievr da ramt, da begge forældre har den faglige kontingent.

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Ja, jeg synes virkelig også det er sørgeligt at man vælger at ramme de svage...det er trist...men nemt at træde på dem der ligger ned...

En familie med tre børn under 6 år kan så miste omkring 18.000kr hvis man har to under to år og en under 6 år...det er da en del, ikke...?

Ja og det udelukkende fordi de ikke vil træde de velstillede kernevælgere over tæerne her mindre end et år til valg...hvor er det langt ude, mand! Jeg er SÅ harm!!!

Anmeld

25. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

Ja og det udelukkende fordi de ikke vil træde de velstillede kernevælgere over tæerne her mindre end et år til valg...hvor er det langt ude, mand! Jeg er SÅ harm!!!

Ja, det er jeg også...eller sådan helt skuffet og mere overrasket over hvordan man kan sidde der og træde på dem der ikke har meget i forvejen..

Men kan det ændres igen ved en ny regering eller? og hvor hurtigt?

Anmeld

25. maj 2010

<3

lululupo skriver:

Det er jo df, behøver jeg sige mere.......

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Ja, det er jeg også...eller sådan helt skuffet og mere overrasket over hvordan man kan sidde der og træde på dem der ikke har meget i forvejen..

Det ved jeg faktisk ikke  Men hvor er det bare surt, at der først kommer valg til næste år...

Anmeld

25. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

Det ved jeg faktisk ikke  Men hvor er det bare surt, at der først kommer valg til næste år...

Ja, meget....hold kæft jeg er rystet over det her...virkelig....så fjerne dog de penge fra dem der har nok i forvejen..

Anmeld

25. maj 2010

N&J

Yrsa skriver:

Altså det bliver et lov om regulering af børnefamilieydelsen, så i realiteten så kan man godt ændrer på loven hvis der er et vis flertal i regeringen, kan altså ikke huske de præcise formaliteter omkring det, men jo de kan godt ændre det som jeg husker det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.