Alle politikerne skulle fyres :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Hansen97

Fines mor skriver:

Ved at man ikke kan trække de penge fra i skat, så ender det nok også med at folk ser sig om efter en billig a-kasse. Der er jo forskel på at bet. 1100 kr. mdr. end 500 kr.

Det er ikke A-kassen.. det er det faglige kontingent...

Det kan svinge fra Fagforening til fagforening men alt fra 100kr til 500 kr om måneden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Corn

dorthemus skriver:

Jeg tror "kun" det gælder børne-familieydelsen....de 30.000 kr. årligt betyder i hoveder 2,6 børn, siger de nu på News.

Efter min mening skulle man indtægtsregulere det så de rigeste ikke får nogen og så holde nallerne fra familier med mange børn. Nu har vi hørt på i rigtig mange år, at der ikke fødes nok børn herhjemme...de må sgu´ da snart bestemme sig!!

Præcis, de har himlet op over at børnetallet er for lavt, at vi skal igang med at lave flere unger, for at kunne tage vare på de store generationer når de går på pension...

Og måden at hjælpe børnefamilierne på, er så ved at sænke tilskud, gøre stor-familie biler hamrende dyre og spare på institutioner og skolers økonomi

Anmeld

25. maj 2010

Maise

ka-ri-na skriver:

altaå, mit eneste foreslag er at sætte skatten op med 1%.... og så ikke alt det andet pjat.... det dur jo bare ikke...

PRÆCIS - hvis vi alle betalte 1-2 % mere i skat, hvilket vi hver især altså næsten ikke kan mærke, så skulle der ikke laves mere lort i den i forvejen for nogen mennesker. fatter ikke at DE BLÅ dummer sig så meget bare for at holde deres ord om at holde skatten nede. De må da indse at krisen har ændret på det hele. Usolidariske egoister, som ikke varetage landet fællesinteresse. Det er typisk bare mig mig mig og mine venner i deres politik.

Anmeld

25. maj 2010

Hansen97

Yrsa skriver:

Ej, så mister jeg da meget hvis man maks må få 30.000kr om året i børnefamilieydelse....lige nu får jeg det dobbelte...det kan da ikke passe at det hele ryger eller er det kun det almindelige, det alle får mon?

Det er kun den almindelige børnefamilieydelse... men det rammer vel også dig så.. du får til 2.6 barn max...

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Ej, så mister jeg da meget hvis man maks må få 30.000kr om året i børnefamilieydelse....lige nu får jeg det dobbelte...det kan da ikke passe at det hele ryger eller er det kun det almindelige, det alle får mon?

De har slet ikke nævnt de tillæg enlige får, så jeg tror kun det er det er børnefamilieydelsen

Anmeld

25. maj 2010

ekzunz

Stumpen skriver:

Det er jeg glad for at høre, for tænkte faktisk på dig da de sagde det om børnecheken...

- tak, hvor er du sød! Puh ha - jeg tør slet ikke tænke tanken om vores økonomi hvis de tog de penge....

Men det er da frygteligt at man sidder og "hytter sit eget skind" eller hvad det nu hedder.... alle burde da have det godt i dagens Danmark!

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Præcis, de har himlet op over at børnetallet er for lavt, at vi skal igang med at lave flere unger, for at kunne tage vare på de store generationer når de går på pension...

Og måden at hjælpe børnefamilierne på, er så ved at sænke tilskud, gøre stor-familie biler hamrende dyre og spare på institutioner og skolers økonomi

Rent gokgok i hønsegården

Men det handler jo nok om, at de ikke vil træde de pengestærke kernevælgere for meget over tæerne nu hvor der max er et år til valg

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Maise skriver:

PRÆCIS - hvis vi alle betalte 1-2 % mere i skat, hvilket vi hver især altså næsten ikke kan mærke, så skulle der ikke laves mere lort i den i forvejen for nogen mennesker. fatter ikke at DE BLÅ dummer sig så meget bare for at holde deres ord om at holde skatten nede. De må da indse at krisen har ændret på det hele. Usolidariske egoister, som ikke varetage landet fællesinteresse. Det er typisk bare mig mig mig og mine venner i deres politik.

Nemlig....mange sætter jo alligevel deres trækprocent op. Det har jeg selv gjort i perioder...i det daglige betyder det jo ikke noget.

Anmeld

25. maj 2010

Svei

De har slet ikke nævnt de tillæg enlige får, så jeg tror kun det er det er børnefamilieydelsen

Åh, det håber jeg...så mister jeg "kun" 5500kr om året...

Anmeld

25. maj 2010

Svei

112233 skriver:

Det er kun den almindelige børnefamilieydelse... men det rammer vel også dig så.. du får til 2.6 barn max...

Ja...de snupper over 5000kr....vildt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.