Alle politikerne skulle fyres :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Svei

N&J skriver:

Altså det bliver et lov om regulering af børnefamilieydelsen, så i realiteten så kan man godt ændrer på loven hvis der er et vis flertal i regeringen, kan altså ikke huske de præcise formaliteter omkring det, men jo de kan godt ændre det som jeg husker det.. 

Ok..tak for svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Nå det kommer så ikke til at ske, siger de nu på News...suk! ....for så generer de yderligere deres kernevælgere nu hvor topskattelettelsen udskydes endnu et år...Vor herre bevares!

Blir helt stresset af at se News....

Jamen det er da positivt, så kan det være du snart føder

Anmeld

25. maj 2010

oo

jeg kan kun sige: "Arbejdere i alle lande: Foren Jer!"

Anmeld

25. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Hehe, den hopper jeg på.. det kan jo være vandet går sådan lige pludselig

Anmeld

25. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Yrsa skriver:

Nogen der ved om sådan en lov står fast x antal år eller om en evt ny regering kan ændre det igen?

Altså uden at være helt sikker, så mener jeg at jeg hørte på news, at dette her ville være i 3 år, for at rette op det hele, og derefter kunne man lave det om igen.. Men er dog ikke 100 %

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

He he...ja

Anmeld

25. maj 2010

karina1980

øv havde slet ikke fanget at man nu ikke må være ledig i mere end 2 år, så kan jeg så regne ud at hvis manden til januar, ikke har fået job, står jeg som eneforsøgere dvs at vi ikke har råd til at bo hvor vi gør eller tja knap nok putte mad på bordet,

vi skal ihvertfald vælge mellem tag over hovedet eller mad

de da helt væk fra vinduet, jeg lærte sgu da som ung at man ikke måtte sparke på dem som lå ned, jeg er så åbenbart bedre opdraget end de politikere.

men det kunne være de skulle kigge forbi og få lidt opdragelse og se hvordan en "alm" familie lever

Anmeld

25. maj 2010

wamse

karina1980 skriver:

øv havde slet ikke fanget at man nu ikke må være ledig i mere end 2 år, så kan jeg så regne ud at hvis manden til januar, ikke har fået job, står jeg som eneforsøgere dvs at vi ikke har råd til at bo hvor vi gør eller tja knap nok putte mad på bordet,

vi skal ihvertfald vælge mellem tag over hovedet eller mad

de da helt væk fra vinduet, jeg lærte sgu da som ung at man ikke måtte sparke på dem som lå ned, jeg er så åbenbart bedre opdraget end de politikere.

men det kunne være de skulle kigge forbi og få lidt opdragelse og se hvordan en "alm" familie lever

Så vidt jeg har forstået, gælder reglen for dem der bliver fyret fra d. 1 juli og frem. Det vil sige at de der var ledige før d. 1 juli, stadig har de 4 år, men dem efter har så kun 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.