Alle politikerne skulle fyres :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

dorthemus

wamse skriver:

Rent egoistisk af mig, så håber jeg da at det ikke gælder de ekstra ydelser, for det kan jeg simpelthen ikke spare mig ud af.

Men de kommer til at ramme rigtig mange med de ting de har bestemt sig for, og der er nogle grupper der på ingen måde kommer til at bidrage med det her Der bliver bestemt ikke løftet i flok her.

Det håber jeg heller ikke...for de ydelser er jeg også afhængig af. Er stadig vred på DF over, at de fjernede det særlige tilskud til os der er insemineret med donorsæd

Der bliver flere og flere ældre..hvem skal passe dem/os når der ikke fødes nok børn?? Fatter bare ikke, at man altid straffer børnefamilierne og de svageste i samfundet.

Pisse træls, at der ikke bliver udskrevet valg foreløbigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

ekzunz

Landbruget får 1/2 mia. i skattelettelser...måske det var der de skulle hente nogle penge hjem i stedet for.

Anmeld

25. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg føler virkelig med de store børne familier, som rammes her i juli og for fremtiden..

Hold da kæft en smæk lige at få i hoved..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Znuzke skriver:

Landbruget får 1/2 mia. i skattelettelser...måske det var der de skulle hente nogle penge hjem i stedet for.

Næh nej, de er jo kernevælgere  Så kan de ligeså godt begå politisk selvmord...

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

s.tina skriver:

Jeg føler virkelig med de store børne familier, som rammes her i juli og for fremtiden..

Hold da kæft en smæk lige at få i hoved..

Ja de arbejder godt nok uhørt hurtigt inde på Borgen, her få uger inden deres flere måneder lange sommerferie

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

dorthemus skriver:

Jeg tror "kun" det gælder børne-familieydelsen....de 30.000 kr. årligt betyder i hoveder 2,6 børn, siger de nu på News.

Efter min mening skulle man indtægtsregulere det så de rigeste ikke får nogen og så holde nallerne fra familier med mange børn. Nu har vi hørt på i rigtig mange år, at der ikke fødes nok børn herhjemme...de må sgu´ da snart bestemme sig!!

er så evigt enig med dig Dorthe!

Anmeld

25. maj 2010

Stumpen

wamse skriver:

Jeg har alle tiders spareplan til dem nu: alle politikere skulle prøve at fyres, så kun have ret til 2 års lediggang og så heller ikke kunne trække kontingentet fra mere

Hvad f......(oge en masse grimme skældsord) er det for et mennesyn der vises for tiden i de forhandlinger?? Det er jo dem længst nede i forvejen der rammes.

Nu prøvede jeg jo selv at blive fyret i en stor fyringsrunde sidste år, og mange af de fyrede har stadig ikke fundet et job, og så er DF´s forslag at man skærer dagpengeretten ned til 2 år og at man heller ikke kan trække kontingenten fra over skatten mere, det vil jo sige man risikerer en masse mennesker, der ikke længere har råd til at stå i fagforening og det kommer da til at belaste samfundet endnu mere.

De mennesker, der så ikke har fået et job indenfor de 2 år, risikerer også at ryge på kh

Ville lige lukke min store forargelse ud...

Ja lad os endelig jogge godt og grundigt på dem der i forvejen ligger ned...

Anmeld

25. maj 2010

Ina33

lululupo skriver:

Det er jo df, behøver jeg sige mere.......

Lige mine ord!

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

ka-ri-na skriver:

er så evigt enig med dig Dorthe!

Nå det kommer så ikke til at ske, siger de nu på News...suk! ....for så generer de yderligere deres kernevælgere nu hvor topskattelettelsen udskydes endnu et år...Vor herre bevares!

Blir helt stresset af at se News....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.