Alle politikerne skulle fyres :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Der står flere steder på nettet og tekst tv 137 at det træder i kraft den 1 juli.. Bare de kan blive enige med sig selv

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

dorthemus

Det eneste fornuftige er at kommunerne ikke skal spare....

Anmeld

25. maj 2010

ekzunz

s.tina skriver:

Jeg føler virkelig med de store børne familier, som rammes her i juli og for fremtiden..

Hold da kæft en smæk lige at få i hoved..

Men mon ikke det er fordi DF er så forudindtagede at de tror det kun er udlændinge der får mange børn! Ellers er det måske fordi de, for et par dage siden i nyhederne, sagde at nu er det de højtuddannede og vellønnede som er begyndt at få mange børn.... Jeg fatter ikke at de får lov!!

"Heldigvis" - hjemme hos os er de 3 børn Pers og de 2 er mine, så vi bliver ikke ramt, da den ene af de 3 fylder 18 til December...

Anmeld

25. maj 2010

Mikkelmusen

s.tina skriver:

Der står flere steder på nettet og tekst tv 137 at det træder i kraft den 1 juli.. Bare de kan blive enige med sig selv

jeg tror muligvis det er de andre ting der træder i kraft. Den jeg linker til er fra Finansministeriets side, så jeg tror nu den er god nok

Anmeld

25. maj 2010

numsefisk

Mikkelmusen skriver:

jeg tror muligvis det er de andre ting der træder i kraft. Den jeg linker til er fra Finansministeriets side, så jeg tror nu den er god nok

Jamen tvivler skam ikke, men flere steder på nettet, står der også at det gælder familie pengene.. Så derfor skrev jeg bare du kunne blive enige med dem selv, eller dem der skriver nyhederne, ved hvad de skriver..

Anmeld

25. maj 2010

Stumpen

Znuzke skriver:

Men mon ikke det er fordi DF er så forudindtagede at de tror det kun er udlændinge der får mange børn! Ellers er det måske fordi de, for et par dage siden i nyhederne, sagde at nu er det de højtuddannede og vellønnede som er begyndt at få mange børn.... Jeg fatter ikke at de får lov!!

"Heldigvis" - hjemme hos os er de 3 børn Pers og de 2 er mine, så vi bliver ikke ramt, da den ene af de 3 fylder 18 til December...

Det er jeg glad for at høre, for tænkte faktisk på dig da de sagde det om børnecheken...

Anmeld

25. maj 2010

numsefisk

Znuzke skriver:

De har jo hoved under armen.. Alle sammen..

Er spændt på at se hvad der sker, når alt dette træder i kraft, og om det virkelig har den virkning de ønsker..

Anmeld

25. maj 2010

Mikkelmusen

s.tina skriver:

Jamen tvivler skam ikke, men flere steder på nettet, står der også at det gælder familie pengene.. Så derfor skrev jeg bare du kunne blive enige med dem selv, eller dem der skriver nyhederne, ved hvad de skriver..

Ahhh ok, så læste jeg bare dit svar forkert Men det er da lidt underligt de skriver forskellige datoer..

Anmeld

25. maj 2010

Fines mor

wamse skriver:

Jeg har alle tiders spareplan til dem nu: alle politikere skulle prøve at fyres, så kun have ret til 2 års lediggang og så heller ikke kunne trække kontingentet fra mere

Hvad f......(oge en masse grimme skældsord) er det for et mennesyn der vises for tiden i de forhandlinger?? Det er jo dem længst nede i forvejen der rammes.

Nu prøvede jeg jo selv at blive fyret i en stor fyringsrunde sidste år, og mange af de fyrede har stadig ikke fundet et job, og så er DF´s forslag at man skærer dagpengeretten ned til 2 år og at man heller ikke kan trække kontingenten fra over skatten mere, det vil jo sige man risikerer en masse mennesker, der ikke længere har råd til at stå i fagforening og det kommer da til at belaste samfundet endnu mere.

De mennesker, der så ikke har fået et job indenfor de 2 år, risikerer også at ryge på kh

Ville lige lukke min store forargelse ud...

Ved at man ikke kan trække de penge fra i skat, så ender det nok også med at folk ser sig om efter en billig a-kasse. Der er jo forskel på at bet. 1100 kr. mdr. end 500 kr.

Anmeld

25. maj 2010

Svei

Ej, så mister jeg da meget hvis man maks må få 30.000kr om året i børnefamilieydelse....lige nu får jeg det dobbelte...det kan da ikke passe at det hele ryger eller er det kun det almindelige, det alle får mon?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.