Er det blevet min tur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Leonora

SkrukNu skriver:

Hej søde!!

Jeg lovede dig jo lige en lille opdate på mandens reaktion igår hehe!!

Jeg havde købt ham et krus hvor der stod verdens sejeste far på og lagt min graviditetstest ned i hehe og overrakte ham så det og nyheden... Det havde han da godt nok bare slet ikke ventet at jeg skulle være gravid hehe, han troede bare jeg var lidt hys som sædvanligt hehe, så jeg tror han er liiidt overvældet lige nu og skal ha lidt tid til rigtig at indse han faktisk skal være far hehe!!

Vi har jo som sagt prøvet i mere end et år, og jeg tror også han er bleve skuffet lidt hen ad vejen, selvom han ikke rigtig har givet udtryk for det.. Og tja fordi vi har prøvet så længe uden resultat, tror jeg han lidt har ladet det gå på standby i sine tanker og derfor kommer det som et stort chok nu hvor det er hehe!!

Men jeg græd lidt af glæde over vi endelig nåede målet og af lettelse over at få det fortalt til ham og han blev rigtig glad og rørt over min reaktion tror jeg og vi krammede og kyssede og nød virkelig hinanden igår og fik snakket rigtig meget om det hele og hvad der nu skal ske og idag har den kære mand endda været inde og undersøgt omkring børnechecken og de der lidt mere økonomiske aspekter af at få et barn, som jeg selv måske ikke liiige tænker så meget på..

Men vi er uden tvivl overvældede og RIGTIG glade for den fantastiske nyhed og glæder os RIGTIG meget til at blive forældre og dele alle de dejlige oplevelser der hører med!!

Knus og kram herfra

Hej søde dig.

Hvor lyder det altså super dejligt og romantisk. Dejligt at han blev glad...og ja det tager altså bare længere tid for mænd at venne sig til situationen...tror først at de rigtigt fatter det når den lille kommer til verden....

Jeg glæder mig til at følge jeres lille familie blive til

Mange tanker fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Frejsmor

Leonora skriver:

Hej søde dig.

Hvor lyder det altså super dejligt og romantisk. Dejligt at han blev glad...og ja det tager altså bare længere tid for mænd at venne sig til situationen...tror først at de rigtigt fatter det når den lille kommer til verden....

Jeg glæder mig til at følge jeres lille familie blive til

Mange tanker fra mig

Hej søde!!

Ja det var virkelig helt utroligt dejligt og dejlig romantisk og jeg trængte bare virkelig til at dele det med ham!

Ja det var virkelig dejligt, men han er stadig helt rundt på gulvet hehe, men det også lidt af en omstilling når man den ene dag slet ikke havde tænkt tanken at sku være far lige pt. og den næste dag så får at vide at det skal man altså hehe..

Jeg er heller ikke sikker på han rigtigt fatter det før fødselen, hmm, måske til scanningerne hehe.. Men jeg ved han blir en helt fantastisk far og han vil elske den lille udover alle grænser!!

Du skal i hvert fald nok få opdateringer under vejs søde og jeg glæder mig også til du forhåbentligt slutter dig til i efteråret!

Knus og kram fra mig

Anmeld

27. maj 2010

Leonora

SkrukNu skriver:

Hej søde!!

Ja det var virkelig helt utroligt dejligt og dejlig romantisk og jeg trængte bare virkelig til at dele det med ham!

Ja det var virkelig dejligt, men han er stadig helt rundt på gulvet hehe, men det også lidt af en omstilling når man den ene dag slet ikke havde tænkt tanken at sku være far lige pt. og den næste dag så får at vide at det skal man altså hehe..

Jeg er heller ikke sikker på han rigtigt fatter det før fødselen, hmm, måske til scanningerne hehe.. Men jeg ved han blir en helt fantastisk far og han vil elske den lille udover alle grænser!!

Du skal i hvert fald nok få opdateringer under vejs søde og jeg glæder mig også til du forhåbentligt slutter dig til i efteråret!

Knus og kram fra mig

Hu hi hi jeg husker tydeligt min første scanning....Min mand lagde ikke så stor vægt på den men da jeg så lå der og vi kunne se vores lille spunks hjerte blinke var han solgt...han sad helt stum og knuede min hånd hårdt....det sagde mere end tusind ord....

Jeg håber også at jeg hopper med på mave vognen til efteråret

Knus fra mig

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Leonora skriver:

Hu hi hi jeg husker tydeligt min første scanning....Min mand lagde ikke så stor vægt på den men da jeg så lå der og vi kunne se vores lille spunks hjerte blinke var han solgt...han sad helt stum og knuede min hånd hårdt....det sagde mere end tusind ord....

Jeg håber også at jeg hopper med på mave vognen til efteråret

Knus fra mig

Ej hvor dejligt søde, lyder virkelig som en rigtig vidunderlig oplevelse!!!

Kan slet ikke vente til jeg og manden skal til den første scanning, men der er længe til jo, alt for længe, jeg har ikke engang været ved lægen endnu, har først fået tid til d. 9 og 16 juni, og jeg kan slet ikke vente til jeg kan få lov at høre noget mere og finde ud af hvornår jeg skal til scanning og alt sådan noget...

Det håber jeg virkelig også søde, jeg fingre for dig!!! Kunne være vildt hyggeligt at være gravide sammen!!

Knus og kram fra mig

Anmeld

28. maj 2010

Heidi85

Det er ingen tvivl der stort tillykke

Anmeld

28. maj 2010

Enayia

Den er go nok! Hjertelig tillykke med graviditeten tør jeg godt sige!!!

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Heidi85 skriver:

Det er ingen tvivl der stort tillykke

Tusind tak skal du have!!! Jeg har også været ved lægen nu, så det er officielt, og der er helt sikkert ingen tvivl, et fint rødt plus på testen!!

Anmeld

28. maj 2010

Heidi85

årh hvor er det bare fedt for dig det er bare så skønt når man får afvide der er liv

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Enayia skriver:

Den er go nok! Hjertelig tillykke med graviditeten tør jeg godt sige!!!

Tusind tak skal du have, lægen siger også den er god nok, så jeg er helt oppe over skyerne...  Men synes bare der er SÅÅ længe til ALT!!!

Hmm, men jeg må jo bare være tålmodig hehe!!

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Heidi85 skriver:

årh hvor er det bare fedt for dig det er bare så skønt når man får afvide der er liv

Ja helt sikkert, det er bare den dejligste følelse!!!

Og kan bare slet ikke vente til jeg kan fortælle ALLE om det!!!

Jeg snakkede med min mor i telefonen idag og jeg var ved at DØ, da hun fortalte om at en af hendes bedste veninder skulle være mormor til november!!! Men jeg måtte pænt tie stille - for kæresten og jeg har aftalt vi vil vente lidt med at fortælle det og at vi skal gøre det sammen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.