Er det blevet min tur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

ønskebørn74

SkrukNu skriver:

Hej piger!!

Jeg har virkelig lige brug for et par ekstra øjne lige nu, for at vide jeg ikke er ved at blive heeelt skør hehe!! 

Jeg har det sidste stykke tid haft virkelig ømme bryster og haft sådan nogle niv/stræk i maven, en følelse jeg aldrig har oplevet magen til før!!

Her til morgen har jeg så taget mig et par test's og kunne simpelthen ikke tro mine egne øjne, så har lige brug for at låne jeres lidt hehe...

Har jeg virkelig fået mine to fantastiske streger piger???

Knus og Kram

TILLYKKE!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Heidi85

Jamen jeg kan godt følge dig jeg ved selv hvordan jeg havde det da jeg fik beskeden.

Men kan godt forstå at i venter lidt med at fortælle det og at i vil gøre det sammen det gjore vi også.

Du har meget at glæde dig til ingen tvivl om det

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

ønskebarn74 skriver:

TILLYKKE!!!!

Tusind tak!!

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Heidi85 skriver:

Jamen jeg kan godt følge dig jeg ved selv hvordan jeg havde det da jeg fik beskeden.

Men kan godt forstå at i venter lidt med at fortælle det og at i vil gøre det sammen det gjore vi også.

Du har meget at glæde dig til ingen tvivl om det

Mmm helt sikkert, der er SÅ mange ting at glæde sig til og det kan du tro jeg gør hehe!! Men der er også bekymringer ind imellem alt glæden!!

Jeg er ikke helt sikker på hvor godt min mor modtager nyheden, jeg er kun 20, 21 når den lille kommer til verden og jeg er sikker på min mor er af den overbevisning at det for det første er for tidligt og for det andet, at jeg burde færdiggøre min uddannelse først, sååh..

Det er også derfor jeg meget gerne vil fortælle det sammen med min kæreste, for jeg får brug for noget støtte, det er helt sikkert!!

Anmeld

28. maj 2010

Malonde1985

Weee tillykke tillykke  DE ER MEGET MEGET POSITIVE!!!!  endnu en at følges med

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Malonde1985 skriver:

Weee tillykke tillykke  DE ER MEGET MEGET POSITIVE!!!!  endnu en at følges med

Hehe jo tak!! Er du 5+1 i dag?

Anmeld

28. maj 2010

Riksen

Tillykke med stregerne og velkommen i klubben

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Riksen skriver:

Tillykke med stregerne og velkommen i klubben

Jo tak skal du have!!

Anmeld

28. maj 2010

Malonde1985

SkrukNu skriver:

Hehe jo tak!! Er du 5+1 i dag?

Ja er 5+1 idag .. fatter det stadig ik helt at jeg er gravid, men det kommer vel . Hvor langt er du så henne sådan umiddelbart??

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Malonde1985 skriver:

Ja er 5+1 idag .. fatter det stadig ik helt at jeg er gravid, men det kommer vel . Hvor langt er du så henne sådan umiddelbart??

Jamen tillykke med det!!! Hehe nej jeg fatter det godt nok heller ikke rigtigt, men mon ikke det snart kommer, det er bare så surrealistisk, når man har ønsket sig noget SÅ brændende og det så endelig går i opfyldelse, og man tør næsten ikke tro det er rigtigt..

Jeg er ikke helt sikker, min cyklus har været noget ustabil over det sidste, men jeg vil tro at jeg er lige omkring 5+4-5+6, men bliver spændende at se når jeg skal scannes om der bliver ændret lidt på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.