Leonora skriver:
Sejt at du har tabt dig....og 5 kg er sku da vildt flot...det er jo normalt at piger med lidt extra på sidebenene ikke tager lige så meget på som de tynde piger....
og det er da super flot at du kan holde dig fra de søde sager
....Jeg har den væste søde tand ever...det er forfærdeligt....og tog da også 24 kg på da jeg var gravid med min datter...oh my...jeg åd også alt hvader ku spises..ha ha ha ha.....mangler lige at komme af med de sidste 4-5 kg og så gerne de kom af inden næste baby kommer
Nå men du må lige opdat hvad manden siger når han får baby nyheden...er meget spændt...
.
Knus og tanker fra mig
Hehe tak søde, jeg er også rigtig glad for det, men jeg fandt endelig noget der virkede for mig, og så gik det stærkt, men i sidste uge har vægten godt nok stået stille hehe, men det har jo nok sine grunde.. 
Det glæder mig da at høre at en lidt stor pige som mig, ikke tager helt så meget på som de tynde gør, så er der måske ikke aaalt for meget mere jeg skal smide bagefter, udover det der allerede sidder på mig hehe..
Jeg har godt nok også en sød tand, og den eneste grund til jeg ikke er faldet i er da også kun pga. sukkerfri slik og sodavand, for jeg kan ikke undvære de der søde ting altså!!
Hehe jeg kender det alt for godt, det med de ædeflip der og det har været uden nogen som helst baby i maven hehe, så det skal du bestemt ikk være ked af.. Er sgu da også flot, så har du tabt dig 20kg, respekt altså?? Hvis jeg bare lige kunne tabe mig en 20-25kg, så ville jeg jo være pæn igen hehe..
Men du kan jo prøve at erstatte noget at slikken med noget der er sukkerfri og så lige knap så meget af det, så lover jeg dig for at du nok skal få smidt de sidste kg, inden babyen melder sig!
Det kan du tro søde, du skal nok få en melding, når jeg har fortalt ham det, så må vi jo se hva han siger, jeg glæder mig helt utroligt meget altså!!!
Knus og kram