Leonora skriver:
Så skal det lige siges at amning er verdens bedste slankekur...ha ha ha og så havde jeg de første måneder slet ikke brug for mad...jeg blev mæt af se på mit barn...hun var og er så lækker
(du kan se hende på min hjemme side norastar.dk...) syr børnetøj på bestilling
Mht til sukkerfrit slik så er det jo ik så tosset...det eneste der er skidt er at man vedligeholder sukker lyst....men den kommer jeg jo nok aldrig af med alligevel...ha ha ha ha...
Nå men jeg venter meget spændt på opdate fra dig i morgen....har foresten søgt dig om venskab....
. Du skal bare lige bekræfte....
Stort knus framig der nu har fri fra job(har ik lvet en skid idag udover at skrive på baby.dk..ha ha ha...har siddet på kontor...hi hi
Hehe ja okay, det går selvfølgelig lidt lettere når den lille bebs suger alle kalorierne ud af en hehe..
Kan jo se hende på dit profilbillede og jeg må også sige hun er en rigtig lækker lille unge altså, kan slet ikke vente til min bette spunk blir stor og kommer ud som en lille lækker baby hehe!!
Okaay, kan da være du får en bestilling fra mig en dag så hehe... Og jeg skal da liige ind og se nogle flere billeder af Leonora, det er da helt sikkert!! 
Hehe jeg venter helt sikkert også spændt, glæder mig virkelig meget til at se hans ansigstudtryk når jeg fortæller ham det, tror jeg kommer til at tude, er sådan en rigtig følsom en med følelserne heelt uden på tøjet!!
Jeps, det har jeg godt set søde og du er bekræftet, ser rigtig meget frem til at snakke mere med dig i fremtiden!!!
Og kan se du også bor i København, så skulle da ikke være umuligt at mødes en dag, hvis vi sku få lyst!!
Stort knus og kram fra mig som bare sidder derhjemme og ikke får læst en skid, selvom kæmpe eksamen er liige rundt om hjørnet, om en måned hehe