Er det blevet min tur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Leonora

SkrukNu skriver:

Tusind tak for lån piger, er rigtig dejligt at vide jeg ikke er ved at blive skør hehe!!!

Kæresten har ellers gået og tysset lidt på mig på det sidste, han ved hvor skuffet jeg er blevet når der ikke har været noget og ja vi har prøvet i lidt over et år nu, så det er blevet til pænt mange negative test's.. Hehe men nu skal jeg bare vise ham hehe, jeg tror han får et chok!!!

Jeg har en spunk i maven, fatter det ikke!!!!!

IHHH jeg bliver sku helt skruk igen.....kan så meget huske den følelse du har lige nu....man flyver på en sky....skynd dig at give mandse besked....Glæder mig til at høre hvad han siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Frejsmor

Leonora skriver:

IHHH jeg bliver sku helt skruk igen.....kan så meget huske den følelse du har lige nu....man flyver på en sky....skynd dig at give mandse besked....Glæder mig til at høre hvad han siger

Hehe hvor er du sød!!! Mmm ja helt sikkert, det er virkelig fantastisk og jeg tror ikke helt jeg har fattet det ordentligt endnu hehe..

Jeg kan virkelig heller ikke vente til jeg skal se ham og fortælle ham det, men vil gerne sige det face to face til ham, og idag skal han til Bryan Adams koncert med nogle venner, så jeg ser ham først i morgen!!

Er ALT for længe at vente altså!!! Er SÅ spændt hehe!!!

Anmeld

24. maj 2010

silden85

stort tillykke

Anmeld

24. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke

Anmeld

24. maj 2010

Leonora

SkrukNu skriver:

Hehe hvor er du sød!!! Mmm ja helt sikkert, det er virkelig fantastisk og jeg tror ikke helt jeg har fattet det ordentligt endnu hehe..

Jeg kan virkelig heller ikke vente til jeg skal se ham og fortælle ham det, men vil gerne sige det face to face til ham, og idag skal han til Bryan Adams koncert med nogle venner, så jeg ser ham først i morgen!!

Er ALT for længe at vente altså!!! Er SÅ spændt hehe!!!

Åhhhh ja det var længe...men synes også du skal sige det til ham når i ses.....Så må du bare bruge din dag og aften på Baby.dk....der er jo masser at give sig til....og nu kan du jo melde dig i en helt særlig kategori.....hi hi hi...

KH Louise (mor til Leonora)

Ps må sku også snart igang med nr 2.....

Anmeld

24. maj 2010

Frejsmor

Leonora skriver:

Åhhhh ja det var længe...men synes også du skal sige det til ham når i ses.....Så må du bare bruge din dag og aften på Baby.dk....der er jo masser at give sig til....og nu kan du jo melde dig i en helt særlig kategori.....hi hi hi...

KH Louise (mor til Leonora)

Ps må sku også snart igang med nr 2.....

Ja det er desværre pænt længe, men jeg holder ud og fortæller ham det i morgen..

Og ja imellem tiden er der jo Baby.dk og så alle mine bøger hehe, som det nok ville være klogt at læse lidt i, men jeg tvivler lidt på jeg kan tage mig sammen, jeg har kun ét i mit hovede lige nu hehe..

Jamen det er da bare om at komme igang søde, så Leonora kan få en lille bror el. søster!!

Anmeld

24. maj 2010

AnneBJ

Stort tillykke!!

Anmeld

24. maj 2010

Leonora

SkrukNu skriver:

Ja det er desværre pænt længe, men jeg holder ud og fortæller ham det i morgen..

Og ja imellem tiden er der jo Baby.dk og så alle mine bøger hehe, som det nok ville være klogt at læse lidt i, men jeg tvivler lidt på jeg kan tage mig sammen, jeg har kun ét i mit hovede lige nu hehe..

Jamen det er da bare om at komme igang søde, så Leonora kan få en lille bror el. søster!!

Hvad studerer du???? og nej kan godt huske at det var det eneste man ku tænke på

Ja vi går igang til efteråret....vi var 1 1/2 år om at blive gravide første gang såva må se hvor lang tid det tager

Knus fra mig

Anmeld

24. maj 2010

NinaNymannMadsen

jeg vil da hvertfald sige tillykke. for jeg kan sagtens se 2 streger på billederne.. så det er blevet din tur

Anmeld

24. maj 2010

mortilfreja

wow!! De er jo super positive.! Stort tillykke herfra.. Hvor langt er du gået over tid? Og kan godt forstå du har svært ved at vente med at fortælle din mand det.. Man har bare lyst til at råbe det ud over hele verden.. Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.