Vi har en Formel 1 på 2 år. Han bliver egentlig ikke luftet ret meget - når jeg sådan tænker over det
.
Han bliver "tisset af" i haven om morgenen, af og til bliver det til en kort gåtur. Han er alene hjemme når vi er på arbejde - det er fra ca 7 til 16. Om han bliver luftet om eftermiddagen, afhænger af hvem der henter børn - for når først bønene er kommet hjem, så kan vi næsten ikke nå det inden "ulvetimen" bryder løs. Hunden bliver selvfølgelig lukket ud i haven, eller får en kort gå tur. Hvis jeg når at komme hjem inden min mand og unger, så tager jeg ofte vovse med på en løbetur.
Ellers er det først om aftnen at hunden får sin "prime-time". Vi bruger den både til agility og jagt, så den er med til træning af den ene eller den anden slags hver aften, og ofte i weekenderne.
Det er selvfølgelig al træningen om aftnen der kan "retfærdiggøre" at den ikke bliver luftet ret meget. Og med lufte mener jeg en lang gåtur hvor den får lov at løbe løs og ræse energi af, for den får selvfølgelig masser af mulighed for at tisse mm. i løbet af dagen. Vi har en pænt stor have, så den får også rørt sig rigeligt.
Marie og Ferreo
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld