Din hund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

L-Mortil3

npn skriver:

Kloster - Ja undskyld jeg spørger, det er ikke for at støde dig, men hvordan kan det være at i har valgt at få to hunde, hvis i ikke ønsker at gå med dem? Tror altså sagtens det kan være derfor den ene af jeres hunde laver ballade, den bliver jo ikke stimuleret overhovedet når den ikke kommer ud, og en labrador især er jo en ret aktiv hund... Igen, det er ikke for at støde dig, det undrer mig bare meget at man ikke går regelmæssige ture med sine hunde.

Kh. Nanna

Tror der er større chance for hun ser det, hvis du citerer hende   Det er så svært at få zappet ind på alle tråde man deltager i for at tjekke om nogen har skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Lotus86

Det kunne jeg sgu ikke finde ud af Hvordan gør man det??

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

npn skriver:

Det kunne jeg sgu ikke finde ud af Hvordan gør man det??

Hvis du holder musen oppe ved hendes indlæg, der hvor der står dato og tid, så hopper der en "citer" boks frem

Anmeld

23. maj 2010

Lotus86

Kloster skriver:

Hej.

Vi har 2 labber. En gammel lab på 9 år og en und lab på 3 år. Hende på 9 år kan være alene hjemme i evigheder. Men ham på 3 år kan ikke være alene hjemme. Vi har prøvet alt, men han ødelægger simpelthen ting. Så de begge er ude i et skur, når vi ikke hjemme. Ellers er de alene hjemme fra kl ca 7.15 til ca 13-15 tiden. Det er meget forskelligt. Skal vi noget senere på dagen er de også alene. Ikke noget vi lægger større vægt i.

Vi går sjældent ture med dem. Min mand går til træning med ham på 3 år og de er ude til konkurrencer også. Jeg har tit den gamle med ud og handle ell lign. De bliver luftet i haven.

VH Kloster

Kloster - Ja undskyld jeg spørger, det er ikke for at støde dig, men hvordan kan det være at i har valgt at få to hunde, hvis i ikke ønsker at gå med dem? Tror altså sagtens det kan være derfor den ene af jeres hunde laver ballade, den bliver jo ikke stimuleret overhovedet når den ikke kommer ud, og en labrador især er jo en ret aktiv hund... Igen, det er ikke for at støde dig, det undrer mig bare meget at man ikke går regelmæssige ture med sine hunde.

Kh. Nanna

Anmeld

23. maj 2010

Lotus86

Line&Liam skriver:

Hvis du holder musen oppe ved hendes indlæg, der hvor der står dato og tid, så hopper der en "citer" boks frem

Tak for hjælpen

Anmeld

23. maj 2010

MariaJ

Vi har en alaska husky/grønlands-blanding på ti måneder med et meget stille og roligt gemyt. Hun kan sagtens være alene en syv-otte timer, men som regel tager vi hende med på arbejde, hvor hun står et sted udenfor med lidt selskab i løbet af dagen. Hun bor ude det meste af tiden, og står altid i sin snor, men kan bevæge sig og holde øje med hvad der sker. Hvor længe hun kan stå alene er egentlig mest styret af om hun står et sted hvor hun helst ikke skal forrette altfor mange ærinder i løbet af dagen.

Hun får altid en gåtur morgen og aften. Vi prøver at give hende en tur på ihvert fald en halv times tid per gang, men må nok se i øjnene at morgenturen tit bliver lidt kortere. Her på det sidste er min mand begyndt at tage hende med på cykeltur, hvor hun løber ved siden af, så lige nu får hun en løbetur to gange om dagen sammen med ham til og fra arbejde. Engang imellem løber hun i hundespand, og efter sådan en ordentlig motionstur gider hun ikke så meget de næste par dage. 

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

npn skriver:

Tak for hjælpen

DET var så lidt Vi må jo hjælpes ad når der sådan kommer nyt design

Anmeld

23. maj 2010

Ina33

Jeg har en blanding (Golden retriver/Border collie), lige i tiden er hun stort set ikke alene. Hun kan dog være alene i op til 5 timer af gangen, men da jeg er studerende, er det sjældent hun er det.

Jeg lufter hende ikke på bestemte tidspunkter, men de fleste dage bliver hun luftet morgen og eftermiddag i en god halv time.

Vi har en hobby der gør at vi går mange lange turer udendørs, og der er hun naturligvis med, så i weekenderne er hun stort set altid ude og gå tur...

Anmeld

23. maj 2010

Ina33

Loppe skriver:

Jeg har en blanding (Golden retriver/Border collie), lige i tiden er hun stort set ikke alene. Hun kan dog være alene i op til 5 timer af gangen, men da jeg er studerende, er det sjældent hun er det.

Jeg lufter hende ikke på bestemte tidspunkter, men de fleste dage bliver hun luftet morgen og eftermiddag i en god halv time.

Vi har en hobby der gør at vi går mange lange turer udendørs, og der er hun naturligvis med, så i weekenderne er hun stort set altid ude og gå tur...

Altså det jeg mener er at i weekenderne er vi ude hele dagen, så der går hun tur hele dagen, både lørdag og søndag...

Anmeld

23. maj 2010

Ina33

june1987 skriver:

vi har en dansk/svensk gårdhund...

hun er 1 år her til august, hun kan sagtens være hjemme fra 7-15:30 der er ikke noget der, men som regel er jeg jo hjemme ved hende..

hende og jan cykler ud med jessica vær morgen kl 06:30 så løber hun 4 km. og så går jeg med hende kl 8 over med cecilia og så kommer hun som regl i haven og sole sig hehe eller putter ved moren.. så kommer far kl tre og cykler igen 4 km hvor hun løber ved siden af, og så går jeg med hende inden vi skal spise og så igen inden senge tid...

eller er hun i sin have og lege 

gå turene er alt fra 1 km til 3 km og nogen gange mere 

Må hun gerne løbe ved siden af cyklen så tidligt? Jeg troede faktisk de skulle være ældre...

Hvordan har i lært hende at løbe ved siden af cyklen, og hvor tidligt startede i med at øve det?

Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.