Total billedspam, af den længe ventede Nicoline!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Så kom vores lille prinsesse til verden, efter aaaaalt for mange timer med veer!! Slutfasen, -pressefasen, var enormt hård, på af grund de mange timer forinden, men derudover gik det bare lige som det skulle... -Bortset fra timerne herhjemme!

Det er jo helt ubeskriveligt dejligt at blive mor! Den følelse kan man jo slet ikke finde ord for! Jeg er overlykkelig, og jeg har lyst til at tude af glæde hele tiden! - Den mindste ting, så tuder jeg!

Marikka!

Og så lige en masse billeder! FB kommer senere!

Hvor er hun fin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Bayze

~~M.Nielsen~~ skriver:

Så kom vores lille prinsesse til verden, efter aaaaalt for mange timer med veer!! Slutfasen, -pressefasen, var enormt hård, på af grund de mange timer forinden, men derudover gik det bare lige som det skulle... -Bortset fra timerne herhjemme!

Det er jo helt ubeskriveligt dejligt at blive mor! Den følelse kan man jo slet ikke finde ord for! Jeg er overlykkelig, og jeg har lyst til at tude af glæde hele tiden! - Den mindste ting, så tuder jeg!

Marikka!

Og så lige en masse billeder! FB kommer senere!

NÅHR, hvor ER hun yyyyndig, sikke ren masse mørkt hår - stort stort tillykke med hende

Og jeg er nødt til at sige - hun ligner altså farmand

Anmeld

20. maj 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Åh.....du er bare så dygtig!!! Hvor er det bare fantastisk, at det går dig så godt!!! Er da helt stolt af dig 

Hvor er det skønt du endeligt er blevet mor også!!! Vi har været til babysvømning i dag for første gang. Det er så fedt!!! ;-)

Ha en skøn aften!! Stort knus fra mig

Tark!!!! Hvor du sød...

Ej hvor dejligt.. Jeg glæder mig også rigtig meget til vi kan komme til sådan noget. For det er noget jeg virkelig gerne vil gå til med hende..

Anmeld

20. maj 2010

Bare mig..

Bayze skriver:

NÅHR, hvor ER hun yyyyndig, sikke ren masse mørkt hår - stort stort tillykke med hende

Og jeg er nødt til at sige - hun ligner altså farmand

Tak... Ja hendes hår er faktisk helt fuldstændig blankt..

Vi kan ikke se hvem hun ligner.. Bortset fra, at hun har min hårfarve, og er sådan lidt mørk i det efter mig, men ellers kan vi ikke se hvem hun ligner.. Så sjovt du siger det Det bliver han glad for at hører..

Anmeld

20. maj 2010

Bayze

~~M.Nielsen~~ skriver:

Tak... Ja hendes hår er faktisk helt fuldstændig blankt..

Vi kan ikke se hvem hun ligner.. Bortset fra, at hun har min hårfarve, og er sådan lidt mørk i det efter mig, men ellers kan vi ikke se hvem hun ligner.. Så sjovt du siger det Det bliver han glad for at hører..

Jo det er ned over næsen at hun ligner ham Men hun har dine farver, helt klart - og måske også dine øjne? Uanset, så er hun beauuuuutiful Ååhh, nyd hende og husk at snus rigtig meget til hende mens hun er lille bitte

Anmeld

20. maj 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Tark!!!! Hvor du sød...

Ej hvor dejligt.. Jeg glæder mig også rigtig meget til vi kan komme til sådan noget. For det er noget jeg virkelig gerne vil gå til med hende..

Det er SÅ fedt.... det varede kun 15 min fordi hun kun er 8 uger, men hun skrald grinede mens det varede !! Glæd dig!!!

Anmeld

20. maj 2010

Pige2009

Hun er bare så fin Stort tillykke med hende.

K.h. Linda

Anmeld

20. maj 2010

lulleh

Eiij hvor er hun dog køn .  

Anmeld

20. maj 2010

Pia.

Hvor er hun bare en smuk lille pige... Så yndig og fin...

Tillykke med den lille prinsesse...

Tak for kigget.... - Skønne billeder...

Anmeld

20. maj 2010

4kløver

hvor er hun bare dejlig.. stort tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.