Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stooort tillykke med hende, hvor er hun bare superdejlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er da bare super skøn. Endnu engang stort tillykke
~~M.Nielsen~~ skriver: Så kom vores lille prinsesse til verden, efter aaaaalt for mange timer med veer!! Slutfasen, -pressefasen, var enormt hård, på af grund de mange timer forinden, men derudover gik det bare lige som det skulle... -Bortset fra timerne herhjemme! Det er jo helt ubeskriveligt dejligt at blive mor! Den følelse kan man jo slet ikke finde ord for! Jeg er overlykkelig, og jeg har lyst til at tude af glæde hele tiden! - Den mindste ting, så tuder jeg! Marikka! Og så lige en masse billeder! FB kommer senere!
Så kom vores lille prinsesse til verden, efter aaaaalt for mange timer med veer!! Slutfasen, -pressefasen, var enormt hård, på af grund de mange timer forinden, men derudover gik det bare lige som det skulle... -Bortset fra timerne herhjemme!
Det er jo helt ubeskriveligt dejligt at blive mor! Den følelse kan man jo slet ikke finde ord for! Jeg er overlykkelig, og jeg har lyst til at tude af glæde hele tiden! - Den mindste ting, så tuder jeg!
Marikka!
Og så lige en masse billeder! FB kommer senere!
Tillykke, hvor er hun skøøøøøøn
WAUW hvor er hun lækker!!! Rigtige babykinder and all!!!
TILLYKKE!!!
Kh
Rosa
Ejjj hvor er hun da bare cute...sååå sød Tillykke med hende.
Nårh hvor er hun fin og dejlig, endnu en gang stort tillykke!
Ihhh så skøn!! Godt at jeg allerede er gravid, for hun er da bare en skruk-magnet!!
Det er sådan en smuk datter i har fået!
Tillykke igen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128