Total billedspam, af den længe ventede Nicoline!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Baby2010/2013

Skøn, skøn, skøn, skøn! Hvor er hun da bare for dejlig! Mange gange tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Lone Jakobsen

jamen hvor er hun da bare for lækker stort tillykke med hende

Anmeld

20. maj 2010

Simplyred

Nøøøøøøøj, hvor ser hun bare dejlig ud!!!     Du kan da ikke andet end være jublende lykkelig og stolt

-mindre end 8 uger, så kommer min prinsesse.....weeeeh....

Anmeld

20. maj 2010

Moma

Hold da op hvor er hun fin og yndig - tillykke med hende  

Anmeld

20. maj 2010

Mama3

hold da op hvor er hun bare super skøn endnu engang stort tillykke med hende

Anmeld

20. maj 2010

Diana...

Åhh  Hvor er hun bare dejlig. Stort tillykke med hende. og skønt navn. 

Anmeld

20. maj 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Åhhhhhhhhhhhh er totalt rørt!!! Hvor ER hun dog lækker!!! Sikke meget fint hår, hun har!! Kan godt forstå du er glad. Det er bare så skønt, at det er gået godt for jer - selvom du var træt. Det er SÅ flot klaret!!!!!!

Er bare så glad på jeres vegne. Pisse sødt billede af hende og din kæreste. Hendes arme er oppe - så hun har det jo fantastisk godt, den kære lille Nicoline -) Sødt navn!!!

Kæmpe krammer :-)

p.s. hvordan går det med amning??

Ja, hun har dejligt meget hår.. Men det havde din datter da også da hun blev født ikke?

Jamen kæresten er også vildt glad... Han er jo helt nyforelsket i hende, lige som mig.. Det er en fantastisk følelse!  (Og så tuder man igen!!)

Amningen går perfekt.. Da hun kom ud tog hun fat med det samme jeg gav hende brystet, og siden har det bare kørt.. Og jeg siger dig nogen bryster jeg har fået!! De er allerede mega store.. Haha.. - Men det gør satme ondt! Det strammer konstant, selv om hun lige har været lagt til.. Men det går over, siger de jo..  

Anmeld

20. maj 2010

Bare mig..

Endnu engang mange tak.... Det varmer jo helt vildt, med alle jeres kommentar!

Anmeld

20. maj 2010

lululupo

århhhhhh hvor fin hun er........ wiiiiiii tillykke

Anmeld

20. maj 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, hun har dejligt meget hår.. Men det havde din datter da også da hun blev født ikke?

Jamen kæresten er også vildt glad... Han er jo helt nyforelsket i hende, lige som mig.. Det er en fantastisk følelse!  (Og så tuder man igen!!)

Amningen går perfekt.. Da hun kom ud tog hun fat med det samme jeg gav hende brystet, og siden har det bare kørt.. Og jeg siger dig nogen bryster jeg har fået!! De er allerede mega store.. Haha.. - Men det gør satme ondt! Det strammer konstant, selv om hun lige har været lagt til.. Men det går over, siger de jo..  

Åh.....du er bare så dygtig!!! Hvor er det bare fantastisk, at det går dig så godt!!! Er da helt stolt af dig 

Hvor er det skønt du endeligt er blevet mor også!!! Vi har været til babysvømning i dag for første gang. Det er så fedt!!! ;-)

Ha en skøn aften!! Stort knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.