Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor er hun sød.. tillykke..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NØJ HVOR ER HUN FANTASTISK!!!!!
Ih, altså jeg bliver helt misundelig og skruk....Hun er da bare for vildt dejligt lækker!!! Skøn og køn....Jeg kan virkelig godt forstå du er helt forgabt i hende! Det blev jeg bare af at se billeder....
Endnu en gang tillykke med hende.
Hun er vel nok sød
held og lykke med hende
snøft... (hormonella tuder)... hvor er hun dog bare skøn!!!
STORT tillykke med jeres lille prinsesse...
kan slet ik vente til tirsdag nu
~~M.Nielsen~~ skriver: Så kom vores lille prinsesse til verden, efter aaaaalt for mange timer med veer!! Slutfasen, -pressefasen, var enormt hård, på af grund de mange timer forinden, men derudover gik det bare lige som det skulle... -Bortset fra timerne herhjemme! Det er jo helt ubeskriveligt dejligt at blive mor! Den følelse kan man jo slet ikke finde ord for! Jeg er overlykkelig, og jeg har lyst til at tude af glæde hele tiden! - Den mindste ting, så tuder jeg! Marikka! Og så lige en masse billeder! FB kommer senere!
Så kom vores lille prinsesse til verden, efter aaaaalt for mange timer med veer!! Slutfasen, -pressefasen, var enormt hård, på af grund de mange timer forinden, men derudover gik det bare lige som det skulle... -Bortset fra timerne herhjemme!
Det er jo helt ubeskriveligt dejligt at blive mor! Den følelse kan man jo slet ikke finde ord for! Jeg er overlykkelig, og jeg har lyst til at tude af glæde hele tiden! - Den mindste ting, så tuder jeg!
Marikka!
Og så lige en masse billeder! FB kommer senere!
Hvor er hun bare fin Stort tillykke med hende.
Hvor er hun fin!! Stort tillykke med hende
Tillykke med den skønne lille pige - sikke et fint hår, der kan snart komme sløjfer i
Kh Trine
Hvor er hun en skøn lille pige
Når man ser sådanne billeder kan man slet ikke selv vente
Smukt - stort tillykke med prinsessen jeg er glad for at du kom helskindet igennem det
Nøj hvor er det bare en skøn lille prinsesse du har fået dig!! Og godt billede af hende og faderen.... Hehe... STORT TILLYKKE med hende, og held og lykke,....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128