Total billedspam, af den længe ventede Nicoline!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Hvor er hun bare fin søde Marikka!!! Endnu engang stort kæmpe tillykke med hende

Hvis du skulle have lidt vestøv til overs, så ved du hvor du kan sende det hen

Nu begynder jeg sgu også og få ondt af dig.. mig og mini-terp kunne da holde vores del af aftalen

Sender lige alt mit ve-støv.. - Du får bare mine fra mine efterveer, som til tider dukker op.. Værsgo'!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nu begynder jeg sgu også og få ondt af dig.. mig og mini-terp kunne da holde vores del af aftalen

Sender lige alt mit ve-støv.. - Du får bare mine fra mine efterveer, som til tider dukker op.. Værsgo'!

Ej har Mini-terp født? Har jeg slet ikke set  Hvornår var det?

Jeg venter og venter og venter stadig og er lidt i tvivl om om jeg skal tage ind og få kørt en strimmel. Synes han har været mere stille end normalt, selvom han da har givet 'lyd' fra sig. Er bare nervøs for at noget skal gå galt nu jeg er gået mere end en uge over tid. TOTALT hønemor!

Tak for vestøv, håber at kunne tage lidt fra dig, du skal have ro nu og ikke tænke på smerter men bare nyde jeres lille prinsesse

Anmeld

20. maj 2010

BulleMulle

Hvor er hun bare mega sød

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

20. maj 2010

Mor til L&S

stort tillykke

Anmeld

20. maj 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Ej har Mini-terp født? Har jeg slet ikke set  Hvornår var det?

Jeg venter og venter og venter stadig og er lidt i tvivl om om jeg skal tage ind og få kørt en strimmel. Synes han har været mere stille end normalt, selvom han da har givet 'lyd' fra sig. Er bare nervøs for at noget skal gå galt nu jeg er gået mere end en uge over tid. TOTALT hønemor!

Tak for vestøv, håber at kunne tage lidt fra dig, du skal have ro nu og ikke tænke på smerter men bare nyde jeres lille prinsesse

Mener hun fødte fredag eller lørdag...

Ja, jeg synes faktisk også, at det er lidt synd for dig...
Men Nicoline var enormt rolig nogen få dage op til.. Jeg fik også kørt en strimmel nogen dage før, for jeg havde heller ikke mærket til hende, stort set.. Men der var ikke noget galt...

Men ring da derind hvis det er.. Håber for dig, at du går igang i nat... Hep, hep, hep!!!

Anmeld

20. maj 2010

Ansemusen

Mener hun fødte fredag eller lørdag...

Ja, jeg synes faktisk også, at det er lidt synd for dig...
Men Nicoline var enormt rolig nogen få dage op til.. Jeg fik også kørt en strimmel nogen dage før, for jeg havde heller ikke mærket til hende, stort set.. Men der var ikke noget galt...

Men ring da derind hvis det er.. Håber for dig, at du går igang i nat... Hep, hep, hep!!!

Har sjovt nok tænkt om det måske kunne være et tegn, at han er mindre aktiv. Kender andre som har sagt, at deres børn var stille i dagene op til. Men han er ikke helt stille voerhovedet. Har bevæget sig flere gange i går og i dag. Men bare mindre end han plejer. Håber håber håber!!!

Nu vil jeg ikke ruinere din tråd mere

Knus

Anmeld

20. maj 2010

MariaJ

Hvor ER hun skøn. Endnu et stort tillykke med hende . Det er SÅ stort at blive mor. Kan godt forstå du bliver rørt til tårer ved den mindste ting.

Maria

Anmeld

20. maj 2010

EmOssA

Stort tillykke med hende .. 

Anmeld

20. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Så kom vores lille prinsesse til verden, efter aaaaalt for mange timer med veer!! Slutfasen, -pressefasen, var enormt hård, på af grund de mange timer forinden, men derudover gik det bare lige som det skulle... -Bortset fra timerne herhjemme!

Det er jo helt ubeskriveligt dejligt at blive mor! Den følelse kan man jo slet ikke finde ord for! Jeg er overlykkelig, og jeg har lyst til at tude af glæde hele tiden! - Den mindste ting, så tuder jeg!

Marikka!

Og så lige en masse billeder! FB kommer senere!

Flooooot skattepige! Med masser af hår - det er bare så sødt! Og farmandbilledet er jeg bare HELT VILD med!

Anmeld

20. maj 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Så kom vores lille prinsesse til verden, efter aaaaalt for mange timer med veer!! Slutfasen, -pressefasen, var enormt hård, på af grund de mange timer forinden, men derudover gik det bare lige som det skulle... -Bortset fra timerne herhjemme!

Det er jo helt ubeskriveligt dejligt at blive mor! Den følelse kan man jo slet ikke finde ord for! Jeg er overlykkelig, og jeg har lyst til at tude af glæde hele tiden! - Den mindste ting, så tuder jeg!

Marikka!

Og så lige en masse billeder! FB kommer senere!

Åhhhhhhhhhhhh er totalt rørt!!! Hvor ER hun dog lækker!!! Sikke meget fint hår, hun har!! Kan godt forstå du er glad. Det er bare så skønt, at det er gået godt for jer - selvom du var træt. Det er SÅ flot klaret!!!!!!

Er bare så glad på jeres vegne. Pisse sødt billede af hende og din kæreste. Hendes arme er oppe - så hun har det jo fantastisk godt, den kære lille Nicoline -) Sødt navn!!!

Kæmpe krammer :-)

p.s. hvordan går det med amning??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.