Bayze skriver:
Tusind tak, Trine. Den lyder rigtig brugbar.
Jeg kan rigtig godt lide vinklen med at mange spædbørn altså bare skriger meget, i stedet for at det skal sygeliggøres. Vi fik jo fx diagnosen "kolik" i går, og når jeg tænker over det synes jeg egentlig det er noget fis, ligesom jeg synes diagnosen i sig selv er lidt noget fis, det er jo bare en skraldespand af altmuligt der fører til at baby´er skriger.
Nå, men kloge Åge her prøver igen om hun kan finde ud af at det utrolig komplicerede i at bestille en pjece hjem
Jeg er også rigtig glad for at valget faldt på Anthon, det tog mig godt nok lang tid at nå dertil. William stod i øvrigt meget højt på vores liste også
Knus, Tina
Fik du bestilt pjecen, Erna Einstein? 
Jeg giver dig fuldstændig ret - kolik "diagonosen" er en skraldespand af alt muligt. I pjecen gør de meget ud af at sige, at kolik er noget baby GØR dvs. græder og ikke noget baby HAR dvs. sygdom. Babyen er fuldstændig rask, men græder bare meget. Det må man så acceptere, så længe baby er undersøgt af en læge og det er konstateret at han/hun vitterlig ikke fejler noget.
Men gu' er det da røv at se alle sine lyserøde babydrømme brase sammen for næsen af en - kan huske, at jeg var ved at dø af skræk over at skulle i mødregruppe for første gang med min den store. For han skreg jo bare, og alle de andre havde sikkert meget mere styr på det hele og søde små babyer, der bare lå og plirede med øjnene. Heldigvis tog jeg mig sammen og tog afsted. Jeg var knap kommet indenfor døren, før en af de andre begyndte at græde, og hun synes altså bare,at det var hårdt det her baby-noget. Vi var i samme båd
Behøver jeg at sige at vi alle stadig ses hver eneste måned her efter 4 1/2 år...
Nå men det blev da en længere historie...
Krammer fra mig
Anmeld