Vi skal til kiropraktor i dag kl 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Diana...

Maria. skriver:

Hvor dejligt..  Håber det bliver bedre..

Kom lige forbi din profil.. Der står at du er 43+3  

Ha ha puha stakkels hende. det må være noget tungt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Diana...

Rosa skriver:

Tak søde - det er også sådan det har været for os - op,ned-op,ned og nu op og forhåbentlig ikke ned igen

Kram din lille knaldperle fra os!!!

Nej det håber jeg ikke for jer og ham det lille vidunder det må være sindsyg hård. men i regeret også hurtigt så man kan håber at det stoppes lige så hurtigt  for det sgu ikke sjovt at se ens nærmeste havde så ond øv øv. 

Og i lige måde. 

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Det er da en lækker basse uden lige I har fået jer der - Nøj hvor er han bare smækker lækker

Lyder som en dejlig dag I har haft jer, skønt det virkede lidt

Tusind tak Ja jeg har det lidt med at tænke "gad vide om det kun er MIG der kan se hvor lækker han er fordi jeg er hans mor...?" Men jeg er efterhånden ved at lade mig overbevise om at der er noget om snakken

Anmeld

19. maj 2010

Svane83

Du kan roligt to på den, I laver godt nok flotte børn din mand og dig.

Han er da bare mega lækker baby - pas på piger her kommer en score trold

Anmeld

19. maj 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Tusind tak, Trine. Den lyder rigtig brugbar.

Jeg kan rigtig godt lide vinklen med at mange spædbørn altså bare skriger meget, i stedet for at det skal sygeliggøres. Vi fik jo fx diagnosen "kolik" i går, og når jeg tænker over det synes jeg egentlig det er noget fis, ligesom jeg synes diagnosen i sig selv er lidt noget fis, det er jo bare en skraldespand af altmuligt der fører til at baby´er skriger. 

Nå, men kloge Åge her prøver igen om hun kan finde ud af at det utrolig komplicerede i at bestille en pjece hjem

Jeg er også rigtig glad for at valget faldt på Anthon, det tog mig godt nok lang tid at nå dertil. William stod i øvrigt meget højt på vores liste også

Knus, Tina

Fik du bestilt pjecen, Erna Einstein?

Jeg giver dig fuldstændig ret - kolik "diagonosen" er en skraldespand af alt muligt. I pjecen gør de meget ud af at sige, at kolik er noget baby GØR dvs. græder og ikke noget baby HAR dvs. sygdom. Babyen er fuldstændig rask, men græder bare meget. Det må man så acceptere, så længe baby er undersøgt af en læge og det er konstateret at han/hun vitterlig ikke fejler noget.

Men gu' er det da røv at se alle sine lyserøde babydrømme brase sammen for næsen af en - kan huske, at jeg var ved at dø af skræk over at skulle i mødregruppe for første gang med min den store. For han skreg jo bare, og alle de andre havde sikkert meget mere styr på det hele og søde små babyer, der bare lå og plirede med øjnene. Heldigvis tog jeg mig sammen og tog afsted. Jeg var knap kommet indenfor døren, før en af de andre begyndte at græde, og hun synes altså bare,at  det var hårdt det her baby-noget. Vi var i samme båd   Behøver jeg at sige at vi alle stadig ses hver eneste måned her efter 4 1/2 år...

Nå men det blev da en længere historie...

Krammer fra mig

Anmeld

19. maj 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Fik du bestilt pjecen, Erna Einstein?

Jeg giver dig fuldstændig ret - kolik "diagonosen" er en skraldespand af alt muligt. I pjecen gør de meget ud af at sige, at kolik er noget baby GØR dvs. græder og ikke noget baby HAR dvs. sygdom. Babyen er fuldstændig rask, men græder bare meget. Det må man så acceptere, så længe baby er undersøgt af en læge og det er konstateret at han/hun vitterlig ikke fejler noget.

Men gu' er det da røv at se alle sine lyserøde babydrømme brase sammen for næsen af en - kan huske, at jeg var ved at dø af skræk over at skulle i mødregruppe for første gang med min den store. For han skreg jo bare, og alle de andre havde sikkert meget mere styr på det hele og søde små babyer, der bare lå og plirede med øjnene. Heldigvis tog jeg mig sammen og tog afsted. Jeg var knap kommet indenfor døren, før en af de andre begyndte at græde, og hun synes altså bare,at  det var hårdt det her baby-noget. Vi var i samme båd   Behøver jeg at sige at vi alle stadig ses hver eneste måned her efter 4 1/2 år...

Nå men det blev da en længere historie...

Krammer fra mig

Ha ha, ja med massiv support lykkedes det af få bestilt pjecen hjem Jeg glæder mig til at læse den

Nej, det er noget mærkelig noget med den der kolik-diagnose. Det er jo netop ikke en specifik sygdom, men mere baby´s adfærd, kan man sige. Og det kan man da hvert fald forsøge at gøre noget ved. Så kolik-diagnosen slog heller kke mig ud. Som du også har oplevet, så var det mere der hvor det gik op for mig at det der med baby-idyllen havde et lidt andet udseende end jeg havde forestillet mig. Jeg har da haft de samme tanker med ikke at have lyst till at få gæster når han bare skriger og jeg ikke kan stoppe det. Havde også forestillet mig at jeg kunne tage ham med  stalden til min hest og alt muligt andet, leve det udadvendte liv, men det bliver vist også iet lidt andet tempo end jeg først troede. Men den kamel er slugt nu. Og jeg kan godt sige dig vi bliver bare dygtgere og dygtgere for hver dag der går til enten at tsyre helt udenom komaskrigeturene eller i hvert fald tl at stoppe dem igen. Har bare haft en 2-3 super gode dage. Og det giver jo bare en helt masse selvtillid og gå-på-mod på det hele 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.