Vi skal til kiropraktor i dag kl 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.295 visninger
45 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

fordi min lille guldslyngel har skreget sig hæs i sammenlagt 5 timer fra 23 - 7.

Jeg så på Slyngebarn.dk at de anbefaler Aksglæde & Sørensen Kiropraktisk Klinik på banegårdspladsen i Århus, og vi har været så heldige at få en tid der kl 12 i dag - jeg håber det kan hjælpe ham, den lille fyr har så åbenlyst ondt i maven og der er ikke kommet noget ud af ham siden 22 i aftes (ved godt at det kan være normalt, men han har "afleveret" som et urværk siden han blev født). Han trækker knæene op mod brystet og fægter med de små arme mens han græææææder. Intet kan trøste ud over at "cykle" og så skifte stilling af og til, men det hjælper ikke hver gang og giver ham max 3-5 minutters ro - så græder han hjerteskærende  igen indtil han pludselig går ud som et lys og sover 1 times tid. Det har aldrig været så slemt som i nat (klart når Niklas har 1. dag på arbejde igen) og mit hjerte (og min psyke!!!) er fuldstændigt flosset

Håber virkelig det hjælper!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

LISBETH:-)

Åhhh søde Rosa. Hvor jeg føler med dig!!! Det er bare så hjerteskærende når man ikke kan trøste de små puds!!

Da jeg fik min Amalie for 3 år siden skreg hun 12 timer i døgnet (og det var ikke kolik) i 3 måneder. Jeg begyndte at gå til kiropraktor og det hjalp helt vildt!!! Jeg håber det også hjælper på din lille Jonathan, for det er da virkelig synd for ham at han skal have ondt!!! (og for hans forældre)

for at det hjælper

Knus Lisbeth

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er sikker på at det nok skal gå søde Rosa!!! Det er skidegodt at du har fået tid hos nogen der kan hjælpe jer. Prøv at spørg dem om de kan vise dig noget babymassage også, så du kan massere ham 1-2 gange om dagen også! - Det har jeg også hørt er rigtig godt, ved sådan nogen ting der.

Jeg sender masser af positive tanker i din retning!!...

Anmeld

18. maj 2010

Tullebobs

Sender lige nogle kærlige tanker til dig og ikke mindst lille med ondt i mavsen. Det er overvældende at farmand starter på job igen, og det bliver jo bestemt ikke mindre, når den lille så er ked og har smerter.

Vi skal selv afsted til kiroprakter med William, da hans gråd også er tiltaget, og jeg har mistanke om at der er noget klemt i hans nakke.

Jeg håber på det bedste for jer (og os)...  

Kram fra Trine

Anmeld

18. maj 2010

Lady Marion <3

Alexander var ligesådan   Allerede et par timer efter første kiropraktor besøg var han rolig og afslappet   Det vendte så tilbage efter ca 14 dage og så smuttede vi akut til kiropraktor igen ,,,   Vi nåede vel at få 6 beh . Men vi havde så også en rolig baby

Anmeld

18. maj 2010

BabyStella!

Rosa skriver:

fordi min lille guldslyngel har skreget sig hæs i sammenlagt 5 timer fra 23 - 7.

Jeg så på Slyngebarn.dk at de anbefaler Aksglæde & Sørensen Kiropraktisk Klinik på banegårdspladsen i Århus, og vi har været så heldige at få en tid der kl 12 i dag - jeg håber det kan hjælpe ham, den lille fyr har så åbenlyst ondt i maven og der er ikke kommet noget ud af ham siden 22 i aftes (ved godt at det kan være normalt, men han har "afleveret" som et urværk siden han blev født). Han trækker knæene op mod brystet og fægter med de små arme mens han græææææder. Intet kan trøste ud over at "cykle" og så skifte stilling af og til, men det hjælper ikke hver gang og giver ham max 3-5 minutters ro - så græder han hjerteskærende  igen indtil han pludselig går ud som et lys og sover 1 times tid. Det har aldrig været så slemt som i nat (klart når Niklas har 1. dag på arbejde igen) og mit hjerte (og min psyke!!!) er fuldstændigt flosset

Kan helt klart anbefale kiropraktor. Da vores datter havde skreget i en måneds tid præcis mellem kl. 18-22 hver aften, tænkte vi at det nok måtte være kolik, så vi prøvede først lægen, som udskrev Mylicon. Det virkede en smule, men da vi fik anbefalet kiropraktor, ville vi ønske, vi havde gjort det noget før.

Det gik over med det samme

Pøj pøj!

Anmeld

18. maj 2010

DK

Arghhh altså!! Jeg aner intet om kiropraktik på spædbørn, så jeg vil bare give dig et kæmpe KNUS!!!

Rigtig god fornøjelse hos kiropraktoren! Husk at selv om det ser voldsomt ud/lyder grimt, så gør det altså slet ikke ondt at blive rykket i!!

KNUS!!!

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

ej nej nej.... kan godt forstå hvis du er ved at gå op i limningen Monica!!!

jeg var selv kolik barn og blev "hjulpet" via kiropraktik! jeg krydser alt jeg kan, for at det hjælper og i kan få lidt ro på.... samt nattesøvn!!!

stort knus!

Anmeld

18. maj 2010

Tullebobs

DK skriver:

Arghhh altså!! Jeg aner intet om kiropraktik på spædbørn, så jeg vil bare give dig et kæmpe KNUS!!!

Rigtig god fornøjelse hos kiropraktoren! Husk at selv om det ser voldsomt ud/lyder grimt, så gør det altså slet ikke ondt at blive rykket i!!

KNUS!!!

Det ser heldigvis ikke voldsomt ud eller lyder grimt, når det er spædbørn - det der foregår er ganske nænsomt. Ligner lidt gymnastik med stræk og bøj  Så det er ikke ligesom med os radbrækkede og knækkende voksne...

Kh Trine

Anmeld

18. maj 2010

Valle81

Du får lige 9686957296795276892876 af disse  med på vejen:0) Håber så meget det hjælper på den lille fyr:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.