Vi skal til kiropraktor i dag kl 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Tullebobs

Rosa skriver:

fordi min lille guldslyngel har skreget sig hæs i sammenlagt 5 timer fra 23 - 7.

Jeg så på Slyngebarn.dk at de anbefaler Aksglæde & Sørensen Kiropraktisk Klinik på banegårdspladsen i Århus, og vi har været så heldige at få en tid der kl 12 i dag - jeg håber det kan hjælpe ham, den lille fyr har så åbenlyst ondt i maven og der er ikke kommet noget ud af ham siden 22 i aftes (ved godt at det kan være normalt, men han har "afleveret" som et urværk siden han blev født). Han trækker knæene op mod brystet og fægter med de små arme mens han græææææder. Intet kan trøste ud over at "cykle" og så skifte stilling af og til, men det hjælper ikke hver gang og giver ham max 3-5 minutters ro - så græder han hjerteskærende  igen indtil han pludselig går ud som et lys og sover 1 times tid. Det har aldrig været så slemt som i nat (klart når Niklas har 1. dag på arbejde igen) og mit hjerte (og min psyke!!!) er fuldstændigt flosset

Håber virkelig det hjælper!!!

Vil da lige nævne at jeg har fået/købt pjecen 'Hvorfor græder barnet' hos Komiteen for sundhedsoplysning - det var min sundhedsplejerske, der anbefalede den. Den virker meget god (har ikke læst den fra ende til anden endnu). Måske kunne den være god for dig også?

Kh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tusind tak for støtten tøser - det behøver man når ens lille hjerteklump bare har så ondt så ondt...

Jeg håber virkelig kiropraktoren kan hjælpe os for hele morgenen / formiddagen har Jonathan sovet max 10 minutter af gangen og ellers bare grædt og grædt... Stadig ingenting i bleen Og farmand får ikke meget fra hånden inde på kontoret, han er også ved at være lidt flosset i kanten nu...

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Vil da lige nævne at jeg har fået/købt pjecen 'Hvorfor græder barnet' hos Komiteen for sundhedsoplysning - det var min sundhedsplejerske, der anbefalede den. Den virker meget god (har ikke læst den fra ende til anden endnu). Måske kunne den være god for dig også?

Kh Trine

Den skal jeg lige have fat i, den pjece! Men hvor?

Anmeld

18. maj 2010

linemus

Nårh, hvor synd for den bette stakkel Og stakkels forældre. Håber det hjælper med kiropraktor. Hvordan skal det egentlig hjælpe, hvis det er maven, det er galt med? Altså jeg tænker på, hvad de gør ved sådan et lille menneske?

Knus Line

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

linemus skriver:

Nårh, hvor synd for den bette stakkel Og stakkels forældre. Håber det hjælper med kiropraktor. Hvordan skal det egentlig hjælpe, hvis det er maven, det er galt med? Altså jeg tænker på, hvad de gør ved sådan et lille menneske?

Knus Line

Det er noget med at nervene forbundet med fordøjelsen / tarmsystemet kan sidde i klemme, mener jeg... Men det er lidt hokus-pokus agtigt for mig, må jeg indrømme... Men hvis det virker så er jeg villig til at prøve Voodoo lige nu

Anmeld

18. maj 2010

linemus

Rosa skriver:

Det er noget med at nervene forbundet med fordøjelsen / tarmsystemet kan sidde i klemme, mener jeg... Men det er lidt hokus-pokus agtigt for mig, må jeg indrømme... Men hvis det virker så er jeg villig til at prøve Voodoo lige nu

Åh ja, hvad som helst for at undgå sådan en hjerteskærende gråd. Krydser fingre for et godt resultat 

Anmeld

18. maj 2010

Tullebobs

Rosa skriver:

Den skal jeg lige have fat i, den pjece! Men hvor?

Her:

http://www.sundhedsoplysning.dk/

Under publikationer - også vælger du den blå kasse: 'graviditet/1. leveår'.

Trine

Anmeld

18. maj 2010

Maise

du skal lige være opmærksom på at en hel del babyer bliver født med for snæver endetarmåbning. stik evt. en lille vatpind ind og ud. gav mega bonus for min datter. min venindes baby skreg også konstant, lægen stak en finger i røven på babyen og ud kom 10 dages lort. bare så du lige er obs. på det uden at gøre dig nervøs.

held og lykke hos doktoren.

mvh maise

Anmeld

18. maj 2010

MM1987

Jeg håber godt nok det har hjulpet med en tur til kiropraktoren. 

Ved de "seneste ekspert svar" er der en der har lidt det samme problem, og der bliver givet en masse gode råd, den hedder noget med en måned gammel og græder meget - men lad os håbe kiropraktoren hjælper.

Anmeld

18. maj 2010

Tullebobs

Maise skriver:

du skal lige være opmærksom på at en hel del babyer bliver født med for snæver endetarmåbning. stik evt. en lille vatpind ind og ud. gav mega bonus for min datter. min venindes baby skreg også konstant, lægen stak en finger i røven på babyen og ud kom 10 dages lort. bare så du lige er obs. på det uden at gøre dig nervøs.

held og lykke hos doktoren.

mvh maise

Det er min søn - og jeg vil råde til at få lægen til at mærke efter. Vi blev sendt til børnelæge, og skal nu indføre en metalstav i hans endetarm 2 gange dagligt i 5 minutter. Vi startede med en stav og har nu fået en der er større, og så skulle hans tarm give sig på et tidspunkt...

Det gør ikke ondt på ham, når vi gør det, og der er megagevinst mht til prutter og l**t hver gang.

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.