Vi skal til kiropraktor i dag kl 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Becks

Rosa skriver:

OPDATERING:

Vi er hjemme igen efter en helt fantastisk dejlig tur til kiropraktor

Det er endnu for tidligt at sige med sikkerhed om det har hjulpet sådan rigtigt men jeg vil sige vi er meget optimistiske!

Dels fik kiropraktoren ham til at stoppe op midt i en gevaldig skrigetur da han begyndte at massere. Han var temmelig låst i "brystryggen" sagde kiropraktoren. Han masserede ham i 20 minutter og trak forsigtigt i hans ben (der tudede Rosa lige...) mens guldslyngelen bare lå sååå artigt og kiggede op på os

Da vi kom ud derfra slugte han en flaske i venteværelset og så gik han omkuld i vognen og SOV hele vejen gennem Århus, en tur i Rema, mens vi spiste italiensk is i solen nede ved åen og derefter på en tur gennem byen med min bedste ven og en kop kaffe på cafe. Da han endelig vågnede gav jeg ham en flaske og da jeg så lige ville stoppe strømpen ind i buksebenet opdager jeg at... ja... min finger var smukt okker-gul da den kom ud igen Et døgns opsparet "mavegave" fyldte sønikkes fine smækbukser - og mor var da pavestolt da hun bar ham svøbt i sit dyre tørklæde gennem byen Han sagde stadig ikke en lyd og da vi kom hjem røg han på hovedet i bad - stadig i velsignet stilhed - jamen jeg siger jer - vi kan stadig ikke få armene ned Vi har jo nærmest ikke set ham vågen og rolig i en uge nu... Og pludselig er der bare KONTAKT!

Nu ligger han og sover sødt efter eksemplarisk amning, bøvsning og med kun 2-3 minutters klynkeri...

JEG ER LYKKELIG hvis det fortsætter sådan her!!!! Til jer der overvejer det - GØR DET!!!!

I får lige et par billeder fra i dag af min afslappede lille basse, med Farmand og Onkel Anders som bademestre

Det er da en lækker basse uden lige I har fået jer der - Nøj hvor er han bare smækker lækker

Lyder som en dejlig dag I har haft jer, skønt det virkede lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Oooog så skriger han igen Han har skreget i 1 time og et kvarter nu og vi er begge to sååå trætte i hovedet allerede   Han er stenhård på maven, selvom han fylder sine bleer, og han er efterhånden helt blå i hovedet af at skrige og skrige med en kort pause hvert 5-10 minut hvor han når at falde i søvn før det går løs igen...

Arrh jeg troede lige... - men kiropraktoren sagde jo også at det godt kunne blive lidt værre lige efter en behandling fordi man har været inde og irritere området som er låst. Jeg HÅBER ikke han skal skrige sådan resten af natten, så går jeg i stykker indeni...

Der er sgu langt ned igen fra ren eufori til "åhh nej - ikke igen"-følelsen..

Niklas har taget ham med ind i soveværelset så jeg kan få lidt fred inden det igen er mig der har ham fra 23 i aften til 17 i morgen...

Pokkers osse!!!!

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

Rosa skriver:

Oooog så skriger han igen Han har skreget i 1 time og et kvarter nu og vi er begge to sååå trætte i hovedet allerede   Han er stenhård på maven, selvom han fylder sine bleer, og han er efterhånden helt blå i hovedet af at skrige og skrige med en kort pause hvert 5-10 minut hvor han når at falde i søvn før det går løs igen...

Arrh jeg troede lige... - men kiropraktoren sagde jo også at det godt kunne blive lidt værre lige efter en behandling fordi man har været inde og irritere området som er låst. Jeg HÅBER ikke han skal skrige sådan resten af natten, så går jeg i stykker indeni...

Der er sgu langt ned igen fra ren eufori til "åhh nej - ikke igen"-følelsen..

Niklas har taget ham med ind i soveværelset så jeg kan få lidt fred inden det igen er mig der har ham fra 23 i aften til 17 i morgen...

Pokkers osse!!!!

ØV!!! Håber at ordsproget "det skal være skidt før det kan blive godt" passer i jeres tilfælde.

Sender kram, selvom det selvfølgelig ikke stopper hjerteskærende gråd fra lillemanden

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

UPDATE: På nær den 1,5 times skrigtur i går og 10 minutters klynk i morges  har der ikke været noget som helst bøvl med lillemanden mave, så det ser ud til at det har virket  Yipeeee!!! Ikke engang i hans ulvetime mellem 6 og 7 var der noget - han sov bare. Har ammet kl 2.30 og 5.30 og han er faldet i søvn efter hver gang uden større ståhej - det er bare SÅ dejligt!!!! Niklas kom listende ind i stuen kl 7 og fandt mig storsmilende i sofaen med en sovende gulleplut ved siden af - og så kunne jeg i ro og mag tage et bad, smøre lækker morgenmad og - fryd!!! - lave en latte i mit eget køkken og sidde i ro og mag og drikke den foran fjerneren for første gang siden jeg fødte  dududu-du duuuu I'm lovin' it

Hvis vi skal overleve 1,5 times skrigtur hver aften - so be it! Det kan man leve med! Jeg tør nu godt anbefale kiropraktor Aksglæde & Sørensen Kiropraktisk Klinik

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Rosa skriver:

UPDATE: På nær den 1,5 times skrigtur i går og 10 minutters klynk i morges  har der ikke været noget som helst bøvl med lillemanden mave, så det ser ud til at det har virket  Yipeeee!!! Ikke engang i hans ulvetime mellem 6 og 7 var der noget - han sov bare. Har ammet kl 2.30 og 5.30 og han er faldet i søvn efter hver gang uden større ståhej - det er bare SÅ dejligt!!!! Niklas kom listende ind i stuen kl 7 og fandt mig storsmilende i sofaen med en sovende gulleplut ved siden af - og så kunne jeg i ro og mag tage et bad, smøre lækker morgenmad og - fryd!!! - lave en latte i mit eget køkken og sidde i ro og mag og drikke den foran fjerneren for første gang siden jeg fødte  dududu-du duuuu I'm lovin' it

Hvis vi skal overleve 1,5 times skrigtur hver aften - so be it! Det kan man leve med! Jeg tør nu godt anbefale kiropraktor Aksglæde & Sørensen Kiropraktisk Klinik

Hvor dejligt..  Håber det bliver bedre..

Kom lige forbi din profil.. Der står at du er 43+3  

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Puha lyde til det har været en rigtig hård start stakkels lille mand og jer. 

Og sikke en tråd først får men helt ond i maven så bliver man glad så ond i maven igen og så glad igen ha ha lad os håber den bliver ved glad nu 

Og hvor er det dejligt at du har fået en super morgen idag. Jeg sender alverdens  for at lille manden ikke får så ond igen der ikke noget være når de har det skidt. 

Tanker og knus til jer. 

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Maria. skriver:

Hvor dejligt..  Håber det bliver bedre..

Kom lige forbi din profil.. Der står at du er 43+3  

Hahaha er det sandt? Det skal vidst lige rettes

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Diana... skriver:

Puha lyde til det har været en rigtig hård start stakkels lille mand og jer. 

Og sikke en tråd først får men helt ond i maven så bliver man glad så ond i maven igen og så glad igen ha ha lad os håber den bliver ved glad nu 

Og hvor er det dejligt at du har fået en super morgen idag. Jeg sender alverdens  for at lille manden ikke får så ond igen der ikke noget være når de har det skidt. 

Tanker og knus til jer. 

Tak søde - det er også sådan det har været for os - op,ned-op,ned og nu op og forhåbentlig ikke ned igen

Kram din lille knaldperle fra os!!!

Anmeld

19. maj 2010

Svane83

Kære Rosa

For det første er det da super dejlig at det ser ud til at hjælpe med kiropraktoren.

Men vigtigst af alt hold op hvor er han dog bare lækker, den flotteste lille dreng jeg har set længe han bliver charmer.

Carina

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

svane83 skriver:

Kære Rosa

For det første er det da super dejlig at det ser ud til at hjælpe med kiropraktoren.

Men vigtigst af alt hold op hvor er han dog bare lækker, den flotteste lille dreng jeg har set længe han bliver charmer.

Carina

Aaaawww - det går lige i moderhjertet Tusind tak!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.