Vi skal til kiropraktor i dag kl 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Bayze

Rosa skriver:

fordi min lille guldslyngel har skreget sig hæs i sammenlagt 5 timer fra 23 - 7.

Jeg så på Slyngebarn.dk at de anbefaler Aksglæde & Sørensen Kiropraktisk Klinik på banegårdspladsen i Århus, og vi har været så heldige at få en tid der kl 12 i dag - jeg håber det kan hjælpe ham, den lille fyr har så åbenlyst ondt i maven og der er ikke kommet noget ud af ham siden 22 i aftes (ved godt at det kan være normalt, men han har "afleveret" som et urværk siden han blev født). Han trækker knæene op mod brystet og fægter med de små arme mens han græææææder. Intet kan trøste ud over at "cykle" og så skifte stilling af og til, men det hjælper ikke hver gang og giver ham max 3-5 minutters ro - så græder han hjerteskærende  igen indtil han pludselig går ud som et lys og sover 1 times tid. Det har aldrig været så slemt som i nat (klart når Niklas har 1. dag på arbejde igen) og mit hjerte (og min psyke!!!) er fuldstændigt flosset

Håber virkelig det hjælper!!!

Ååhh, søde du - det er bare så hårdt! Jeg føler virkelig med dig. Jeg håber meget at lille Jonse får noget godt ud af behandlingen og jeg glæder mig meget til at høre om det så snart du overhovedet orker.

Kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Nanna1985

Årh ha.. Hvor jeg føler med dig.. Vores nr. 2 hun skreg og skreg os lige fra starten af.. Hun havde kolik Vi gik til zoneterapi og det hjalp en smule, men hun SKREG forsat MEGET.. Startede til kiropraktor med hende, da hun var helt skæv i nakken os Stakkels min lille prinsesse Hun var 3 ½ måned, da vi startede og vi var afsted 8 gange i alt.. vi er lige stoppet med det..

Er frygteligt at have et barn, der SKRIGER hele tiden, så FØLER DYBT med dig/jer Min datter stoppede med at skrige, da hun var 7 mdr.. I dag er hun knap 9 mdr og er den gladeste lille pige

Anmeld

18. maj 2010

dorthemus

Åh herregud..har virkelig ondt af jer alle tre  Håber det giver bonus at komme til kiropraktor. Det har jeg også hørt rigtig godt om.

Sender til jer og især til den lille mand.

Anmeld

18. maj 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Her:

http://www.sundhedsoplysning.dk/

Under publikationer - også vælger du den blå kasse: 'graviditet/1. leveår'.

Trine

Den er da også lige noget for mig og Anthon.

Det er lidt pinligt, Trine men hvordan bestiller man publikationen, det kan jeg ikke finde ud af?

Anmeld

18. maj 2010

Tullebobs

Den er da også lige noget for mig og Anthon.

Det er lidt pinligt, Trine men hvordan bestiller man publikationen, det kan jeg ikke finde ud af?

Jeps  (desværre kan man jo sige) Jeg har nu læst lidt mere, og den er altså super, også til sådan at berolige en lidt. Det er normalt, uskadeligt, ikke din skyld og så afliver den et hav af myter: der er indtil flere af dem, som jeg i hvert troede var fakta! Så lidt klogere kan man også blive

Og så er det et skema bagi, hvor man skal udfylde, hvornår den lille gør hvad (spiser, sover, græder osv.) Jeg tror, at det kan give lidt indsigt  og måske græder de mindre end vi synes, at det føles som. Det skal i hvert fald prøves.

For bestilling:

KLik på 'Bestilling' og derefter på 'privatkunde' og herefter på 'H' og scroll ned til pjecen kommer frem (Titlen er: 'Hvorfor græder mit barn?'), klik på den og så skulle resten køre af sig selv.

Kram fra den ene skrigballons mor til den anden skrigballons mor

PS: Dejligt navn I har valgt til jeres dreng, det havde vi også på tapetet, men der er allerede en lille Anton i vennekredsen, så det var lidt for tæt på...

Anmeld

18. maj 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Jeps  (desværre kan man jo sige) Jeg har nu læst lidt mere, og den er altså super, også til sådan at berolige en lidt. Det er normalt, uskadeligt, ikke din skyld og så afliver den et hav af myter: der er indtil flere af dem, som jeg i hvert troede var fakta! Så lidt klogere kan man også blive

Og så er det et skema bagi, hvor man skal udfylde, hvornår den lille gør hvad (spiser, sover, græder osv.) Jeg tror, at det kan give lidt indsigt  og måske græder de mindre end vi synes, at det føles som. Det skal i hvert fald prøves.

For bestilling:

KLik på 'Bestilling' og derefter på 'privatkunde' og herefter på 'H' og scroll ned til pjecen kommer frem (Titlen er: 'Hvorfor græder mit barn?'), klik på den og så skulle resten køre af sig selv.

Kram fra den ene skrigballons mor til den anden skrigballons mor

PS: Dejligt navn I har valgt til jeres dreng, det havde vi også på tapetet, men der er allerede en lille Anton i vennekredsen, så det var lidt for tæt på...

Tusind tak, Trine. Den lyder rigtig brugbar.

Jeg kan rigtig godt lide vinklen med at mange spædbørn altså bare skriger meget, i stedet for at det skal sygeliggøres. Vi fik jo fx diagnosen "kolik" i går, og når jeg tænker over det synes jeg egentlig det er noget fis, ligesom jeg synes diagnosen i sig selv er lidt noget fis, det er jo bare en skraldespand af altmuligt der fører til at baby´er skriger. 

Nå, men kloge Åge her prøver igen om hun kan finde ud af at det utrolig komplicerede i at bestille en pjece hjem

Jeg er også rigtig glad for at valget faldt på Anthon, det tog mig godt nok lang tid at nå dertil. William stod i øvrigt meget højt på vores liste også

Knus, Tina

Anmeld

18. maj 2010

Svei

STAKKELS jer...man bliver skør af det til sidst...Bertram begyndte også på det og vi tog til zoneterapi, hvilket hjalp med det samme.

Håber det går over snart, så du kan begynde at nyde at være mor...det var jo gerne det energien skulle bruges på.

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

OPDATERING:

Vi er hjemme igen efter en helt fantastisk dejlig tur til kiropraktor

Det er endnu for tidligt at sige med sikkerhed om det har hjulpet sådan rigtigt men jeg vil sige vi er meget optimistiske!

Dels fik kiropraktoren ham til at stoppe op midt i en gevaldig skrigetur da han begyndte at massere. Han var temmelig låst i "brystryggen" sagde kiropraktoren. Han masserede ham i 20 minutter og trak forsigtigt i hans ben (der tudede Rosa lige...) mens guldslyngelen bare lå sååå artigt og kiggede op på os

Da vi kom ud derfra slugte han en flaske i venteværelset og så gik han omkuld i vognen og SOV hele vejen gennem Århus, en tur i Rema, mens vi spiste italiensk is i solen nede ved åen og derefter på en tur gennem byen med min bedste ven og en kop kaffe på cafe. Da han endelig vågnede gav jeg ham en flaske og da jeg så lige ville stoppe strømpen ind i buksebenet opdager jeg at... ja... min finger var smukt okker-gul da den kom ud igen Et døgns opsparet "mavegave" fyldte sønikkes fine smækbukser - og mor var da pavestolt da hun bar ham svøbt i sit dyre tørklæde gennem byen Han sagde stadig ikke en lyd og da vi kom hjem røg han på hovedet i bad - stadig i velsignet stilhed - jamen jeg siger jer - vi kan stadig ikke få armene ned Vi har jo nærmest ikke set ham vågen og rolig i en uge nu... Og pludselig er der bare KONTAKT!

Nu ligger han og sover sødt efter eksemplarisk amning, bøvsning og med kun 2-3 minutters klynkeri...

JEG ER LYKKELIG hvis det fortsætter sådan her!!!! Til jer der overvejer det - GØR DET!!!!

I får lige et par billeder fra i dag af min afslappede lille basse, med Farmand og Onkel Anders som bademestre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2010

DK

Ihhh hvor dejligt!! Skønt at det virkede, og som du selv kunne se så gør det ikke ondt at blive rykket lidt i!! Hvor er jeg glad for at det hjalp, og at du havde en pragtfuld eftermiddag!!!

Hvornår skal i afsted igen til kiropraktor? Hvor tit vil han se jer?

Derudover, suuuper skønne billeder!! Alle tre gutter ser ud til at nyde det. Og er han ikke blevet VILDT stor siden jeg var hjemme hos jer??

Knus

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihhh hvor dejligt!! Skønt at det virkede, og som du selv kunne se så gør det ikke ondt at blive rykket lidt i!! Hvor er jeg glad for at det hjalp, og at du havde en pragtfuld eftermiddag!!!

Hvornår skal i afsted igen til kiropraktor? Hvor tit vil han se jer?

Derudover, suuuper skønne billeder!! Alle tre gutter ser ud til at nyde det. Og er han ikke blevet VILDT stor siden jeg var hjemme hos jer??

Knus

Han har kun booket en enkelt ny tid og det er på fredag, så det var nok ikke helt skidt med den lille... Men hvis han fortsætter med at have det sådan her så bliver det ikke engang nødvendigt (selvom jeg tror vi tager afsted alligevel - for en sikkerheds skyld).

Og jo - han har jo taget 500g på fra fødslen til i onsdags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.