Havde en særdeles ubehagelig oplevelse i går med min svigermor.
Min kæreste og jeg venter vores første barn og det er min svigermors første barnebarn.
Jeg personligt er ikke særlig glad for den der tendens folk har til uhæmmet bare at røre ved ens mave uden at spørger eller noget, og det ved min kæreste. så i går da vi var sammen med min svigermor og hun pludselig bare begyndte at stå og gnubbe min mave, bad min kæreste hende altså om at lade vær da jeg ikke brød mig om det. Og så var fanden løs. Og pludselig fik vi bare en skideballe for alt mellem himmel og jord, hun følte sig afvist, uden for og meget mere. Men er det ikke stadig min krop og har jeg ikke ret til at sys det er ubehageligt at folk bare rør ved min mave??
En anden ting hun åbenbart var meget sårede over var at jeg ikke var villig nok til at tage i mod hjælp.
Jeg sys det er dybt uretfærdigt at jeg nu skal have dårlig samvittighed over jeg gerne vil klare mig selv og at hun åbenbart mener hun har ret til meget mere end hun får.
Det skal siges at jeg grundet bækkenløsning og risko for fortidelig fødsel har været meget bundet til hjemmet. Og i det hele taget har haft det rigtig skidt.
Undskyld mit meget lange brev.
Anmeld