rygnings fødselsdag, er det iorden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

CiSo

MoarJ skriver:

Lige præcis..

Hvis de ikke kan acceptere det, kan de jo bare blive væk...

nemlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

sophieamalia skriver:

jeg har været til 50 års fødselsdag i dag.. Og jeg vidste egentlig godt, at den familie ryger som en i helvede (undskyld mit sprog, men det er helt vildt) det er ikke bare en, det er dem alle sammen og de ryger nok mere end en pakke hver, uden sådan en fødselsdag!! 

Men som sagt vidste jeg godt, at de røg meget men havde ikke tænkt over det, og havde jo bare sagt ja til invitationen.. men da jeg møder op er den allerede helt gal og rummet er fyldt med røg.. Så er det altså ikke det fedeste at sidde i sådan et rum som gravid, og desuden opholder deres børnebørn på 1 år og en på 9 måneder sig også i dette røg fyldte rum!! 

Så mit spørgsmål kommer nu, er det iorden??

Altså jeg vil ALDRIG nogensinde tage mine børn med til sådan en fest.. Og jeg kunne selvfølgelig bare takke nej til invitationen.. 

Men alligevel, det kan da ikke passe at folk ikke kan gå udenfor, eller er det bare mig??

Kram Sophie, der har holdt det meste af fødselsdagen udenfor! 

puuuuuuuuuh, som de andre skriver, så var vi taget hjem.... det er simpelthen ikke okay... kan godt forstå du følte dig presset... man gider heller ikke høre på alle de dumme kommentarer når man er gravid...

under min graviditet endte jeg med at være godt og grundigt ligeglad... andre mennesker skulle ikke bestemme om vores baby i maven skulle have ilt... og hvis ikke folk ville lade være med at ryge ved siden af mig, så måtte jeg jo gå...

Anmeld

17. maj 2010

Tulle28

Der er SÅ mange af den lidt ældre generation der synes det er helt fint at ryge lige op i hovedet på små børn - personligt synes jeg ikke at det er i orden og jeg ville også være taget hjem fra sådan en fest.

Anmeld

17. maj 2010

CiSo

ka-ri-na skriver:

puuuuuuuuuh, som de andre skriver, så var vi taget hjem.... det er simpelthen ikke okay... kan godt forstå du følte dig presset... man gider heller ikke høre på alle de dumme kommentarer når man er gravid...

under min graviditet endte jeg med at være godt og grundigt ligeglad... andre mennesker skulle ikke bestemme om vores baby i maven skulle have ilt... og hvis ikke folk ville lade være med at ryge ved siden af mig, så måtte jeg jo gå...

dejligt du er enig!! en anden gang tror jeg også lige jeg vil orienterer mig ordentligt ingen jeg tager afsted!

Anmeld

17. maj 2010

CiSo

Tulle28 skriver:

Der er SÅ mange af den lidt ældre generation der synes det er helt fint at ryge lige op i hovedet på små børn - personligt synes jeg ikke at det er i orden og jeg ville også være taget hjem fra sådan en fest.

det syntes jeg nemlig bestemt heller ikke!! Dejlig du også er enig!

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Nu skal vi selvfølgelig også passe på at tråden ikke bliver en hets mod rygere generelt. For der er rigtig mange i min familie og omgangskreds som tager rigtig meget hensyn til mig nu og det vil jeg bede dem blive ved med når den lille er født! Men den ældre generation skal ofte have det at vide, hvor unge mennesker oftere selv tænker sig til det. Men uanset om man er ryger eller ej er det ikke okay at udsætte en gravid eller børn for SÅ massiv rygning som der jo er tale om ved fødselsdage osv. hvor mange mennesker er samlet indendøre! Og mangwe rygere ved heldigvis godt hvordan man tager hensyn

Anmeld

17. maj 2010

CiSo

Ansemusen skriver:

Nu skal vi selvfølgelig også passe på at tråden ikke bliver en hets mod rygere generelt. For der er rigtig mange i min familie og omgangskreds som tager rigtig meget hensyn til mig nu og det vil jeg bede dem blive ved med når den lille er født! Men den ældre generation skal ofte have det at vide, hvor unge mennesker oftere selv tænker sig til det. Men uanset om man er ryger eller ej er det ikke okay at udsætte en gravid eller børn for SÅ massiv rygning som der jo er tale om ved fødselsdage osv. hvor mange mennesker er samlet indendøre! Og mangwe rygere ved heldigvis godt hvordan man tager hensyn

det syntes jeg nu heller ikke det er blevet, fordi ja der er massere af rygere der tager hensyn og det er jo dejligt!

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

sophieamalia skriver:

det syntes jeg nu heller ikke det er blevet, fordi ja der er massere af rygere der tager hensyn og det er jo dejligt!

Indlægget var ikke henvendt til dig, men til alle rygerne herinde, som måske føler sig lidt forfulgt  Så ville bare udtrykke at jeg ikke ser alle rygere som hensynsløse mennesker, da mit indlæg var en smuuule negativt ladet!

Anmeld

17. maj 2010

CiSo

Ansemusen skriver:

Indlægget var ikke henvendt til dig, men til alle rygerne herinde, som måske føler sig lidt forfulgt  Så ville bare udtrykke at jeg ikke ser alle rygere som hensynsløse mennesker, da mit indlæg var en smuuule negativt ladet!

når okay, det er bare helt iorden.

Anmeld

17. maj 2010

o0sus0o

der ikke noget være end at sidde i et rum med mennesker der ryger, min datter skulle i hvert fald ikke med til sådan en slags fødselsdag som du beskriver men heller ikke mig selv.. jeg er så heldig at der er meget få i min fam. der ryger og de ryger uden for når vi holder fødselsdag osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.