sophieamalia skriver:
jeg har været til 50 års fødselsdag i dag.. Og jeg vidste egentlig godt, at den familie ryger som en i helvede (undskyld mit sprog, men det er helt vildt) det er ikke bare en, det er dem alle sammen og de ryger nok mere end en pakke hver, uden sådan en fødselsdag!!
Men som sagt vidste jeg godt, at de røg meget men havde ikke tænkt over det, og havde jo bare sagt ja til invitationen.. men da jeg møder op er den allerede helt gal og rummet er fyldt med røg.. Så er det altså ikke det fedeste at sidde i sådan et rum som gravid, og desuden opholder deres børnebørn på 1 år og en på 9 måneder sig også i dette røg fyldte rum!!
Så mit spørgsmål kommer nu, er det iorden??
Altså jeg vil ALDRIG nogensinde tage mine børn med til sådan en fest.. Og jeg kunne selvfølgelig bare takke nej til invitationen..
Men alligevel, det kan da ikke passe at folk ikke kan gå udenfor, eller er det bare mig??
Kram Sophie, der har holdt det meste af fødselsdagen udenfor! 
jeg må indrømme, at når man tager ud til andre, eller til en andens fest må man indordne sig, folk er blevet meget anti-rygning, akn sagtens forstå det, men fordi det er den ene gang tror jeg ikke man dør af, man kunne evt spørge pænt om det kunne blive luftet ud eller lignende, så det ikke var så slemt, så man kunne holde ud at sidde der.
var det i eget hjem ville folk ikke hos mig få lov at ryge, jo udenfor, men synes ikke man kan bestemme ved andre. men kan sagtens forstå det er ubehageligt, har selv været til sådan en fest, hvor det var alt alt for meget af det "gode"
selvfølgelig er det usundt og ikke godt, men må også indrømme jeg tænker lidt, at når det er en sjælden gang imellem, over jeg og mine kommende børn det nok også, og de stoffer som der er i luften når man ryger, får vi også gennem bilos, når vi griller, tænder bål og andre ting, men igen, kunne man jo evt bede om at få luftet ud engang imellem, og evt tage tidligt hjem