rygnings fødselsdag, er det iorden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
50 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

CiSo

jeg har været til 50 års fødselsdag i dag.. Og jeg vidste egentlig godt, at den familie ryger som en i helvede (undskyld mit sprog, men det er helt vildt) det er ikke bare en, det er dem alle sammen og de ryger nok mere end en pakke hver, uden sådan en fødselsdag!! 

Men som sagt vidste jeg godt, at de røg meget men havde ikke tænkt over det, og havde jo bare sagt ja til invitationen.. men da jeg møder op er den allerede helt gal og rummet er fyldt med røg.. Så er det altså ikke det fedeste at sidde i sådan et rum som gravid, og desuden opholder deres børnebørn på 1 år og en på 9 måneder sig også i dette røg fyldte rum!! 

Så mit spørgsmål kommer nu, er det iorden??

Altså jeg vil ALDRIG nogensinde tage mine børn med til sådan en fest.. Og jeg kunne selvfølgelig bare takke nej til invitationen.. 

Men alligevel, det kan da ikke passe at folk ikke kan gå udenfor, eller er det bare mig??

Kram Sophie, der har holdt det meste af fødselsdagen udenfor! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Svei

Det er jo kun dig der kan passe på ungerne og næste gang må du huske at spørge til rygning...jeg var taget hjem igen, uden tvivl og har haft gjort det før. Så må filk blive sure, men mine børn kan ikke tåle og skal ikke sidde og ryge tre fire cigaretter.

Men altså, det er deres fest og deres valg, så selvfølgelig er det ok at de ryger. Jeg kan så ikke forstå det, men det er jo noget helt andet.

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

Yrsa skriver:

Det er jo kun dig der kan passe på ungerne og næste gang må du huske at spørge til rygning...jeg var taget hjem igen, uden tvivl og har haft gjort det før. Så må filk blive sure, men mine børn kan ikke tåle og skal ikke sidde og ryge tre fire cigaretter.

Men altså, det er deres fest og deres valg, så selvfølgelig er det ok at de ryger. Jeg kan så ikke forstå det, men det er jo noget helt andet.

ja, det er selvfølgelig rigtig! Men jeg tænker bare, om de ikke tænker, nej der er andre og børn til denne fest, vi går udenfor!

Anmeld

16. maj 2010

Svei

sophieamalia skriver:

ja, det er selvfølgelig rigtig! Men jeg tænker bare, om de ikke tænker, nej der er andre og børn til denne fest, vi går udenfor!

Åbenbart ikke...der er mange der ikke tager hensyn til børn i forbindelse med rygning...rigtig mange børn udsættes for det dagligt...men nej, i min verden er det ikke ok..men det er jo deres fest og deres valg..

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

Yrsa skriver:

Åbenbart ikke...der er mange der ikke tager hensyn til børn i forbindelse med rygning...rigtig mange børn udsættes for det dagligt...men nej, i min verden er det ikke ok..men det er jo deres fest og deres valg..

ja du har ret! Jeg kan bare ikke få det til at hænge sammen i mit hoved! Da der i min familie er flere rygere, men uanset hvad går de ALTID udenfor at ryge. selv selvom det er i deres eget hjem!

Anmeld

16. maj 2010

Svei

sophieamalia skriver:

ja du har ret! Jeg kan bare ikke få det til at hænge sammen i mit hoved! Da der i min familie er flere rygere, men uanset hvad går de ALTID udenfor at ryge. selv selvom det er i deres eget hjem!

Ja, men sådan er det jo...altså det der med at man i de forskellige familier har deres måde...i min familie er der ingen der ryger, så jeg kan slet ikek forstå man udsætter sig for det gift.

Men altså, det eneste vi som forældre kan gøre er jo nok at tage ansvar for hvad vores børn skal udsættes for...selvom nogle vil synes det er mærkeligt...men altså, det skader jo det røg..

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

Yrsa skriver:

Ja, men sådan er det jo...altså det der med at man i de forskellige familier har deres måde...i min familie er der ingen der ryger, så jeg kan slet ikek forstå man udsætter sig for det gift.

Men altså, det eneste vi som forældre kan gøre er jo nok at tage ansvar for hvad vores børn skal udsættes for...selvom nogle vil synes det er mærkeligt...men altså, det skader jo det røg..

ja, det er rigtig!  

Anmeld

16. maj 2010

slettet_7530

Jeg synes helt ærligt det er noget forbande svineri, og dybt uansvarligt at voksne mennesker vil være med til at forpeste små børn med deres røg,de burde skamme sig

Anmeld

16. maj 2010

Svei

sophieamalia skriver:

ja, det er rigtig!  

Men spørger du mig...så er man enten dum eller uoplyst og meget egoistisk hvis ikke man tager hensyn...tror bare mange gamle har den der med at det da aldrig har skadet dem eller deres børn....grrr...

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

Yrsa skriver:

Men spørger du mig...så er man enten dum eller uoplyst og meget egoistisk hvis ikke man tager hensyn...tror bare mange gamle har den der med at det da aldrig har skadet dem eller deres børn....grrr...

jamen det er også det jeg tænker, altså jeg syntes jo at sådan noget kan man ikke, og at det er rigtig dårligt af dem!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.