rygnings fødselsdag, er det iorden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Vingummien

sophieamalia skriver:

jeg har været til 50 års fødselsdag i dag.. Og jeg vidste egentlig godt, at den familie ryger som en i helvede (undskyld mit sprog, men det er helt vildt) det er ikke bare en, det er dem alle sammen og de ryger nok mere end en pakke hver, uden sådan en fødselsdag!! 

Men som sagt vidste jeg godt, at de røg meget men havde ikke tænkt over det, og havde jo bare sagt ja til invitationen.. men da jeg møder op er den allerede helt gal og rummet er fyldt med røg.. Så er det altså ikke det fedeste at sidde i sådan et rum som gravid, og desuden opholder deres børnebørn på 1 år og en på 9 måneder sig også i dette røg fyldte rum!! 

Så mit spørgsmål kommer nu, er det iorden??

Altså jeg vil ALDRIG nogensinde tage mine børn med til sådan en fest.. Og jeg kunne selvfølgelig bare takke nej til invitationen.. 

Men alligevel, det kan da ikke passe at folk ikke kan gå udenfor, eller er det bare mig??

Kram Sophie, der har holdt det meste af fødselsdagen udenfor! 

Sådan er der nogle der gør. Min x, hans familie gjorde det også trods Emil slet ikke må være i nærheden af røg. Så han ser ikke sin bedsteforældre pga det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

CiSo

suanne85 skriver:

Sådan er der nogle der gør. Min x, hans familie gjorde det også trods Emil slet ikke må være i nærheden af røg. Så han ser ikke sin bedsteforældre pga det

utroligt, at de vælger rygning frem for deres barnebarn! 

Anmeld

16. maj 2010

Vingummien

sophieamalia skriver:

utroligt, at de vælger rygning frem for deres barnebarn! 

Ja nemlig, men deres valg

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

suanne85 skriver:

Ja nemlig, men deres valg

sørgeligt!

Anmeld

16. maj 2010

XXSS

sophieamalia skriver:

jeg har været til 50 års fødselsdag i dag.. Og jeg vidste egentlig godt, at den familie ryger som en i helvede (undskyld mit sprog, men det er helt vildt) det er ikke bare en, det er dem alle sammen og de ryger nok mere end en pakke hver, uden sådan en fødselsdag!! 

Men som sagt vidste jeg godt, at de røg meget men havde ikke tænkt over det, og havde jo bare sagt ja til invitationen.. men da jeg møder op er den allerede helt gal og rummet er fyldt med røg.. Så er det altså ikke det fedeste at sidde i sådan et rum som gravid, og desuden opholder deres børnebørn på 1 år og en på 9 måneder sig også i dette røg fyldte rum!! 

Så mit spørgsmål kommer nu, er det iorden??

Altså jeg vil ALDRIG nogensinde tage mine børn med til sådan en fest.. Og jeg kunne selvfølgelig bare takke nej til invitationen.. 

Men alligevel, det kan da ikke passe at folk ikke kan gå udenfor, eller er det bare mig??

Kram Sophie, der har holdt det meste af fødselsdagen udenfor! 

Som forholdene er i dag - ville jeg også værdsætte, at der blev røget uden for. Men jeg ville altså også have pakket mine ting og taget ungerne med retur, hvis vi snakker flere pakker smøger - det er simpelthen ikke ok i mine øjne!

Anmeld

16. maj 2010

Sujan

Jeg vil lige starte med at sige jeg giver jer alle sammen helt ret.. Det er ulækkert i sådan et røgfyldt lokale.. Især når der er gravide og børn..
Men nøj hvor har tingene ændret sig.. Da jeg var lille ville det nærmest være underligt hvis folk gik ud for at ryge.. Der røg man alle steder.. Cafeer i bilen ja alle steder.. Jeg er glad for hvordan det har udviklet sig så man ikke må ryge nogle steder.. Men sjovt at tænke på hvordan det har været..

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

Tanja78 skriver:

Som forholdene er i dag - ville jeg også værdsætte, at der blev røget uden for. Men jeg ville altså også have pakket mine ting og taget ungerne med retur, hvis vi snakker flere pakker smøger - det er simpelthen ikke ok i mine øjne!

nej nemlig, og det er sådan at jeg får hovedpine af at sidde derinde!!! 

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Sujan skriver:

Jeg vil lige starte med at sige jeg giver jer alle sammen helt ret.. Det er ulækkert i sådan et røgfyldt lokale.. Især når der er gravide og børn..
Men nøj hvor har tingene ændret sig.. Da jeg var lille ville det nærmest være underligt hvis folk gik ud for at ryge.. Der røg man alle steder.. Cafeer i bilen ja alle steder.. Jeg er glad for hvordan det har udviklet sig så man ikke må ryge nogle steder.. Men sjovt at tænke på hvordan det har været..

Heldigvis er videnskaben med os og gør vi finder ud af hvad det er vi gør...jeg er dybt taknemmlig for jeg er vokset op i en familie uden røg...

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

Sujan skriver:

ja, det er nemlig mega underligt!! jeg har også levet i passiv rygning som barn, hvilket slet ikke ville ske idag!

Anmeld

16. maj 2010

oo

nej jeg synes overhovedet ikke det er i orden. folk får ikke engang lov til at ryge en enlig smøg indenfor i mit hjem - fest eller ej. jeg HADER det, og har aldrig selv røget heller. Hverken min eller Sørens familie er de store rygere heldigvis, der er en enkel i hver der ryger og de er henvist til altaner og haver osv når det er. i vennekredsen ryger alle mændene, men de har allesammen kærester der er ikke-rygere, så det foregår også i et lukket værelse eller helt udenfor

jeg ville aldrig byde mine børn at opholde sig i sådan et lokale, men jeg ville nok heller ikke byde mig selv det, hvis jeg skal være helt ærlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.