Lige ved og næsten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Chalala85

Blyb skriver:

Hej!

Jeg har lige læst Jeres tråd og vil bare sige at jeg i december blev gravid med spiral. Det var dog en kobberspiral, der så viste sig ikke at sidde korrekt.

Jeg fik taget den ud, da jeg var gravid i 6 uge (man gør det åbenbart op til 8 uge). Samme dag var jeg desværre begyndt at bløde og det endte i en MA.

Det jeg ville med det, var bare, at der altså af og til sker tilfælde hvor kvinden bliver gravid med spiral, selvom nogle læger påstår noget andet.

Krydser fingre for Jer begge

Åh det var da en rigtig øv situation og ende i men dejligt du er gravid nu

Så må du gerne  for mig i næste månede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Blyb skriver:

Hej!

Jeg har lige læst Jeres tråd og vil bare sige at jeg i december blev gravid med spiral. Det var dog en kobberspiral, der så viste sig ikke at sidde korrekt.

Jeg fik taget den ud, da jeg var gravid i 6 uge (man gør det åbenbart op til 8 uge). Samme dag var jeg desværre begyndt at bløde og det endte i en MA.

Det jeg ville med det, var bare, at der altså af og til sker tilfælde hvor kvinden bliver gravid med spiral, selvom nogle læger påstår noget andet.

Krydser fingre for Jer begge

æv det lyder som en hård omgang. du skriver at man fjerner den op til 8. uge....hvad gør man så hvis man først opdager det senere?

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

haha præcis

ja ik især hvis man nu ku finde en liste med "100 forskellige stillinger der kan give pigebørn" så havde vi da til et stykke tid

Anmeld

13. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

ja ik især hvis man nu ku finde en liste med "100 forskellige stillinger der kan give pigebørn" så havde vi da til et stykke tid

Jaaa og øvelse gør mester

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Jaaa og øvelse gør mester

ja træning træning træning af den sjove slags

Anmeld

13. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

ja træning træning træning af den sjove slags

Helt enig

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Helt enig

krydser nu stadig mest fingre for dig

Anmeld

13. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

krydser nu stadig mest fingre for dig

Taaak søde, har brug for det  men krydser nu bestemt også for dig

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Taaak søde, har brug for det  men krydser nu bestemt også for dig

puha, mit ville nu være bedst hvis det bare forsvandt (symptomerne altså) eller kom så tydeligt at der ikke var nogen tvivl er det imorgen eller mandag du får svar?

Anmeld

13. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

puha, mit ville nu være bedst hvis det bare forsvandt (symptomerne altså) eller kom så tydeligt at der ikke var nogen tvivl er det imorgen eller mandag du får svar?

Jeg fik svar imorges.. mens ankom... øvøv så jeg må på den igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.