Lige ved og næsten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

har været ved at læse om det, og ved en graviditet unden for livmoderen vil man få meget ondt, og det begynder at bløde. så klart, jeg er mere opmærksom. men det vil også give udslag på en test, og det gjorde det så ikke sidste gang. så har ikke lyst til at rende min læge på døren igen

nej det er heller ikke fedt. man får jo næsten et stempel i panden som hende den sygelige skrukke kvinde der indbilder sig graviditet. Det gider man ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

nej det er heller ikke fedt. man får jo næsten et stempel i panden som hende den sygelige skrukke kvinde der indbilder sig graviditet. Det gider man ikke

jamen lige præcis, det var lige før hun rystede på hovedet "graviditet med spiral er bare virkelig sjældne, så gå nu hjem og brug et par uger på at overbevise dig selv om at du IKKE er gravid" hmm nemt med brystspænding

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

jamen lige præcis, det var lige før hun rystede på hovedet "graviditet med spiral er bare virkelig sjældne, så gå nu hjem og brug et par uger på at overbevise dig selv om at du IKKE er gravid" hmm nemt med brystspænding

Ahh hvor irriterende. Tror du du er gravid nu eller tvivler du?!

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Ahh hvor irriterende. Tror du du er gravid nu eller tvivler du?!

jeg tvivler. min krop er klart ikke sig selv, men om den det bare er psykisk....ja det ved jeg ikke helt. for jeg har været meget skruk

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

jeg tvivler. min krop er klart ikke sig selv, men om den det bare er psykisk....ja det ved jeg ikke helt. for jeg har været meget skruk

ahh på den måde. Jeg håber på det så er en rigtig graviditet. Hvad gør man egentlig hvis man er gravid med spiral

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

ahh på den måde. Jeg håber på det så er en rigtig graviditet. Hvad gør man egentlig hvis man er gravid med spiral

så prøver de vist at fjerne spiralen uden at skade fosteret. der er en herinde fra der har prøvet det.

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

så prøver de vist at fjerne spiralen uden at skade fosteret. der er en herinde fra der har prøvet det.

Ah okay lyder ikke helt nemt men så længe det kan lade sig gøre er det jo det vigtigste

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Ah okay lyder ikke helt nemt men så længe det kan lade sig gøre er det jo det vigtigste

he he, tror nu mest det er min krop der skaber sig

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

he he, tror nu mest det er min krop der skaber sig

hehe det skal der så også være plads til. Men så må du da have den ud og igang med lidt lagengymnastik

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

hehe det skal der så også være plads til. Men så må du da have den ud og igang med lidt lagengymnastik

jaa har godt nok overvejet det, men da vi har 5 børn tilsammen er det ikke helt vildt logisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.