Lige ved og næsten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

jaa har godt nok overvejet det, men da vi har 5 børn tilsammen er det ikke helt vildt logisk

hmm det skal vel ikke udelukke et mirakel mere hvis det hele passer sammen self

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

hmm det skal vel ikke udelukke et mirakel mere hvis det hele passer sammen self

he he, tror faktisk manden var lige ved at blive lun på ideen

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

he he, tror faktisk manden var lige ved at blive lun på ideen

Uhhhhhhh se det kan jeg lide at høre. Så skal der bare skrues op for charmen hihi

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Uhhhhhhh se det kan jeg lide at høre. Så skal der bare skrues op for charmen hihi

griner....åhh min datter sukker efter en søster (resten af flokken er drenge) så hvis vi valgte at få endnu en, så ville hun råbe på en søster fra testen var posetiv og indtil scanning afslørede endnu en dejlig dreng

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

griner....åhh min datter sukker efter en søster (resten af flokken er drenge) så hvis vi valgte at få endnu en, så ville hun råbe på en søster fra testen var posetiv og indtil scanning afslørede endnu en dejlig dreng

hihi så må alle knep tages i brug. Alt det hvor man siger man laver en pige

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

hihi så må alle knep tages i brug. Alt det hvor man siger man laver en pige

ja noget med at stå på hovedet osv min datter siger at jeg bare skal ha en affære med hendes far, han har nemlig 2 piger (min datter og 2 af mine sønner er fra tidligere forhold) 

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

ja noget med at stå på hovedet osv min datter siger at jeg bare skal ha en affære med hendes far, han har nemlig 2 piger (min datter og 2 af mine sønner er fra tidligere forhold) 

haha klog pige men ikke det bedste råd hihi jamen så må du da lige vrikke kroppen i stilling og frem med charmen.

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

haha klog pige men ikke det bedste råd hihi jamen så må du da lige vrikke kroppen i stilling og frem med charmen.

nej tror ikke min mand (eller hans kone) vil være ret vild med ideen   men ja det var da en mulighed.... hvis ikke for andet, så for legens skyld

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

nej tror ikke min mand (eller hans kone) vil være ret vild med ideen   men ja det var da en mulighed.... hvis ikke for andet, så for legens skyld

haha præcis

Anmeld

13. maj 2010

Blyb

nutche skriver:

jamen lige præcis, det var lige før hun rystede på hovedet "graviditet med spiral er bare virkelig sjældne, så gå nu hjem og brug et par uger på at overbevise dig selv om at du IKKE er gravid" hmm nemt med brystspænding

Hej!

Jeg har lige læst Jeres tråd og vil bare sige at jeg i december blev gravid med spiral. Det var dog en kobberspiral, der så viste sig ikke at sidde korrekt.

Jeg fik taget den ud, da jeg var gravid i 6 uge (man gør det åbenbart op til 8 uge). Samme dag var jeg desværre begyndt at bløde og det endte i en MA.

Det jeg ville med det, var bare, at der altså af og til sker tilfælde hvor kvinden bliver gravid med spiral, selvom nogle læger påstår noget andet.

Krydser fingre for Jer begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.