Lige ved og næsten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

AnneBJ

En masse kryds herfra - glæder mig til opdatering mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

mor_sabina

Chalala85 skriver:

Kom så med BEBSEN

Kunne simpelthen ikke dy mig idag... ringede til lægen og hun er så sæd så fik en tid tre kvarter senere. Hun tog en blodprøve som jeg får svar på Mandag.

Som hun siger, nogen gange skal man stole på sin intuition så det gør jeg indtil videre.

Nu er der så bare ventetiden... øvøv..

Åh ja og så en kæreste som ikke lige er helt så positiv, tror han er bange for at glæde sig hvis den ikke er der. Forståeligt nok. Det var heller ike sjovt med en SA. Men trods det kan jeg ikke lade vær med at håbe og  alt hvad jeg kan.  Indtil da lukker jeg munden så jeg ikke går ham på nerverne

Kryds for mig tøser

Krydser alt hvad jeg har

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

jep, hun tog en urinprøve som var negativ, og sagde jeg sku gå hjem og bruge de næste 2 uger på at fortælle mig selv at jeg ikke er gravid... hmm

Det var da irriterende hva. Hvorfor ikke en blodpræve for at være på den sikre side!?

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

mor_sabina skriver:

Krydser alt hvad jeg har

Taaaaak håber det hjælper

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

AnneBJ skriver:

En masse kryds herfra - glæder mig til opdatering mandag

Takker, jeg skriver lige så snart jeg ved noget

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Det var da irriterende hva. Hvorfor ikke en blodpræve for at være på den sikre side!?

fordi med en hormon spiral er risikoen for graviditet så lille. men jeg ville nu gerne ha haft at hun havde undersøgt mig lidt da min mave er meget oppustet og har været det længe nu, men det mente hun ikke var nødvendigt (sådan plejer min mave altid at være i starten)

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

fordi med en hormon spiral er risikoen for graviditet så lille. men jeg ville nu gerne ha haft at hun havde undersøgt mig lidt da min mave er meget oppustet og har været det længe nu, men det mente hun ikke var nødvendigt (sådan plejer min mave altid at være i starten)

hmm hvis jeg var dig ville jeg bede om en alligevel bare for at få ro. Der gjorde min læge da jeg bedte hende om det trods mine hjemmetests har været negative. Det er mest behageligt at være sikker og få ro ik!?

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

hmm hvis jeg var dig ville jeg bede om en alligevel bare for at få ro. Der gjorde min læge da jeg bedte hende om det trods mine hjemmetests har været negative. Det er mest behageligt at være sikker og få ro ik!?

jo har godt tænkt på det. men er vist ikke klar til flere skuffelser. hvis jeg ikke har fået mens på mandag regner jeg med at teste igen, og ellers må jeg vist bare vente og se hvordan min krop reagere. jeg er mest bekymret for en graviditet uden for livmoderen, da det er en stor risiko når man har hormon spiral.

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

jo har godt tænkt på det. men er vist ikke klar til flere skuffelser. hvis jeg ikke har fået mens på mandag regner jeg med at teste igen, og ellers må jeg vist bare vente og se hvordan min krop reagere. jeg er mest bekymret for en graviditet uden for livmoderen, da det er en stor risiko når man har hormon spiral.

Det kan jeg godt forstå. Skuffelser er også noget af det værste i verden specielt når det er noget man ønsker.

Nu hvor chancerne er større for graviditet uden for livmoderen ville det så ikke være en endnu større grund til at få den taget?!?!

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Skuffelser er også noget af det værste i verden specielt når det er noget man ønsker.

Nu hvor chancerne er større for graviditet uden for livmoderen ville det så ikke være en endnu større grund til at få den taget?!?!

har været ved at læse om det, og ved en graviditet unden for livmoderen vil man få meget ondt, og det begynder at bløde. så klart, jeg er mere opmærksom. men det vil også give udslag på en test, og det gjorde det så ikke sidste gang. så har ikke lyst til at rende min læge på døren igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.